ENKELTBRUKEREN stiandahl på KFL-forumet: -Tom Nordlie, GÅ AV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bøllefrø
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2004
    • 462

Om ikke løsningen er å kvitte seg med treneren, så må ihvertfall klubben gå kraftig gjennom hvordan den jobber. Denne våren har vært preget av internt rot, mye støy og mangel på innkjøp. Så det er uansett en jobb som må gjøres, og den krever ydmykhet i mange ledd; Fjøra, Nordli, Berg, ledelen og spillergruppa trenger alle å gå i seg sjæl.

Kommentar

• Dole
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2004
      • 1632

Med tanke på at Fjøra og Nordlie har fått akkurat de spillerne de ønsket seg før sesongen, er det i alle fall den sportslige ledelsen som må ta det fulle ansvar for elendigheten som blir servert. Fjøra mente man hadde handlet smart. I så måte er det fortsatt mye igjen å bevise.

Kommentar

• Awfuls
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Mar 2006
        • 138

ja enig med deg bøllefrø i steden for og kjøpe vrakgods så kunne de lagt alt i en pot for og skaffe oss en klasse spiller f.eks alanzinio
        Fugla forever... eLSKer

Kommentar

• bøllefrø
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2004
          • 462

Dole:

Det der trur jeg er litt sånn man sier i media. Men går jo ikke ut og innrømmer at man har bomma helt. Jeg er 100% sikker på at de har lett etter venstrevinger, men jeg undrer meg over at man tydeligvis bare leter i Norge og ikke i andre land.

Få spillere har gitt meg mer glede de siste åra enn noen utlendinger som har preget Fugla; eks. Kristinsson, Zane, Koren etc. Så for meg er det ikke noe poeng å ha en spillergruppe med fokus på nordmenn.
          Last edited by bøllefrø; 13.04.2008, 20:57. Begrunnelse: Referete til et tidligere svar

Kommentar

• forzafugla!
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2008
            • 461

Nordlie må gå av!! Kamp etter kamp ser vi at 433 formasjonen hans ikke virker, å han gjør ikke en dritt med det! Spillerne får unødvendige gule/røde kort hele tia, kamp etter kamp, å han gjør ikke en dritt med det..

Han kan pelle seg ned i adecco, å trene start som han tydligvis ikke kommer over der!

Kommentar

• hthaug
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2004
              • 437

433 funker ikke. Vi poler ballen opp på occean som vi håper skal utrette et mirakel på topp. Fy fader og jeg savner Rösler.

Nei, jeg lanserer Arne Erlandsen som ny trener. Sist gang han var innom var klubben nesten konkurs, med en disponibel konto så tror jeg han kunne ha utrettet ganske mye.

Sesongen her er uansett ødelagt, og med et tap til i neste kamp tror jeg vi skal begynne å konsentrere oss om bunnstriden.

Kommentar

• Ranakanaris
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2003
                • 499

Opprinnelig skrevet av forzafugla!
                Nordlie må gå av!! Kamp etter kamp ser vi at 433 formasjonen hans ikke virker, å han gjør ikke en dritt med det! Spillerne får unødvendige gule/røde kort hele tia, kamp etter kamp, å han gjør ikke en dritt med det..

Han kan pelle seg ned i adecco, å trene start som han tydligvis ikke kommer over der!
                Hvorfor i alle dager skal Nordlie ta ansvaret for kortene?? Og hvordan i alle dager skal han kunne gå ut på banen å begynne servere skikkelige pasninger???

I dag var spillerne totalt håpløse. Og til de av dere som mente før sesongen att Sørgård ikke ville bli savnet kan jo se resultatet av å mangle av en spiller som sørgård i denne kampen.

Støtter Nordlie fullt og helt, for det kan da ikke være han som skal takle og sparke ballen der ute.

Kommentar

• Grusom B
                  Generalissimo Bellisimo
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6248

Han må gå. Jeg driter i alternativene. Så lenge vi ikke taper mot søpla kan jeg gå med på hva som helst av tabellplassering, men nå vi taper med tre mål på hjemmebane er toget gått, og det er samme faen om det hadde vært Norlie, Jose Mourinho eller Carlos Ancelotti som satt med ansvaret. Det finnes ingen unnskyldning, og det finnes ingenting som kan gjøre det godt igjen.
                  Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• kimmern
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2005
                    • 1174

er ganske utrolig å se på nordlie når det butter litt imot, da gjør han ikke annet enn å sitte på ræva.. ikke engang et snev av forsøk på å jage opp gutta på sidelinja

Kommentar

• JølleMann
                      Juniormedlem
                      Ferskenpels
                      • Aug 2006
                      • 8

Opprinnelig skrevet av stiandahl
                      Dette er bare trist.
                      Jeg blir så lei meg.

Jeg tar det som en selvfølge at Tom Nordlie har hatt sin siste arbeidsdag i Lillestrøm. Alt annet vil være en skandale.

Faen,ta dere alle sammen. Spiller,ledere,alle ansvarlige for dette.
                      Dere kan brenne i helvete. Dere trenger faen ikke å komme tilbake til Norge.
                      Dette må jo få konsekvenser.

Skam dere!!!!!!!!!!!

Hvorfor mener du at bare Tom Nordlie skal ta hatten sin og gå når du skjeller ut hele klubben?
                      Mener du kanskje at Frank Grønlund skal bli satt på saken ved å fjerne spillere, trenere, ledere og støtteapparat og begynne på nytt?

Er bare nysgjerrig på ditt syn.
                      Last edited by JølleMann; 13.04.2008, 22:00. Begrunnelse: Så ikke at dette var en gammel tråd, men har ikke sett noe svar, så undrer fortsatt..

Kommentar

• King_Raymond
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4987

Per Berg sparket Røsler og tok inn Nordlie for å få det mere underholdende.

Er det underholdende nok nå?
                        Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• haak
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Aug 2007
                          • 141

Brogeland

Per Brogeland som hoved trener for LSK!!! Jeg gir Nordlie en sjanse til. Nå skal vi ikke ha bortforklaringer om at vi gjør det bra på trening og sånn piss. 3 kamper 0 målsjanser, ikke noe offensiv kreativitet, LSK er ikke et 4-3-3 lag, legg om till 4-4-2! Hvorfor solgte vi Shane og Wehrman? helt utrolig spørr du meg!!!!!
                          Vi trenger en erfaren trener som kjener LSK. Per Brogeland er mannen. Men gi Nordlie noen få sjanser til

Kommentar

• Ranakanaris
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2003
                            • 499

Opprinnelig skrevet av haak
                            Per Brogeland som hoved trener for LSK!!! Jeg gir Nordlie en sjanse til. Nå skal vi ikke ha bortforklaringer om at vi gjør det bra på trening og sånn piss. 3 kamper 0 målsjanser, ikke noe offensiv kreativitet, LSK er ikke et 4-3-3 lag, legg om till 4-4-2! Hvorfor solgte vi Shane og Wehrman? helt utrolig spørr du meg!!!!!
                            Vi trenger en erfaren trener som kjener LSK. Per Brogeland er mannen. Men gi Nordlie noen få sjanser til
                            Vi henter brogeland, og så kommer pellerud til neste sesong. Og da skal Brogeland og pellerud være trenere i sammen . Huff ja det var triste tider, i forhold til dette.

Kommentar

• ulfpulf
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 2509

Opprinnelig skrevet av JølleMann
                              Hvorfor mener du at bare Tom Nordlie skal ta hatten sin og gå når du skjeller ut hele klubben?
                              Mener du kanskje at Frank Grønlund skal bli satt på saken ved å fjerne spillere, trenere, ledere og støtteapparat og begynne på nytt?

Er bare nysgjerrig på ditt syn.
                              Åpningsinnlegget du vil ha forklart ble skrevet i juli i fjor. Noen dro opp en Käerjéng-tråd.

Kommentar

• Rønnern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6690

Denne gamle tråden låses.
                                Mvh Ronnie "The Runner"
                                LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

Working...