ENKELTBRUKEREN stiandahl på KFL-forumet: -Tom Nordlie, GÅ AV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • rodeo
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Sep 2006
    • 109

    #21
    Tro meg, jeg har selv erget meg over det LSK har prestert i det siste. Jeg syntes det er helt forjævlig, og det er faktisk i disse tider man skulle ønske man ikke var supporter.

    Men, det er i disse tider man faktisk kan se hvem som er ekte supportere og hvem som ikke er det. Alle lag har nedturer, Lillestrøm har en en liten nedtur nå (ja, jeg sier liten, for jeg er sikker på at dette tar seg opp). Støtt laget deres for helv****. Alle dere som forbanner hele lillestrøm med spillere, støtteapperat og trenere kan selv brenne.

    Søtt laget deres i en dårlig periode. Vi får bare håpe på at det tar seg opp.

    Se på Tom Nordlie som en aksje. En dag kan den synke med 23,9%, men hvis man har is i magen og venter litt, så kan den plutselig fyke igjennom taket med 89%. Da sitter vi igjen med Seriegull og cupgull i avkastning.


    Kommentar

    • krisruds
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 839

      #22
      Opprinnelig skrevet av hoyt
      Skjerp deg a. Det er ikke Tom som er ræva.
      SÅ klart er det ikke Tom som er ræva. Det er spillera som må skjerpe seg, de får betalt for å løpe etter den ballen, når de ikke klarer det enn gang blir det bare dumt.

      Akkurat nå er vel faktisk Tom en av de få som holder mål.
      krisruds medlem av KFL siden 1996


      OI OI OI nå har vi det morro :)

      BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

      Kommentar

      • Speeder
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 951

        #23
        Opprinnelig skrevet av JhnY
        Vidar davidsen? :P
        Rønnern synger om han hver hjemmekamp, han må jo være en god erstatning?
        Tore Galgerud

        Kommentar

        • Ranakanaris
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2003
          • 488

          #24
          Synes nå att KFL og resten av LSK-supportere må ta ett skikkelig krafttak for å vise att vi støtter klubben. BLØ FOR DRAKTA, bør og skal høres fra alle tribune deler. Og buing og drittslenging gjør ikke spillerne gode, så la oss unngå det. La oss vise LSK-spillerne veien, og vise dem hvordan og hvorfor man skal gi allt for LSK. Alle mann skal synge så høyt att LSK-spillerne ikke har noe annet valg og følge opp den fantastiske innsatsen til KFL.

          Ingen skal sparkes, her skal vi trå til og vise hvorfor vi er Norges beste supportere.

          Kommentar

          • Ranakanaris
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 488

            #25
            Og, noen av dere er noen jævla medgangssupportere som ikke skulle hatt lov og tillatelse til å heie på LSK under noen som helst omstendigheter. Møkkasupportere.

            Kommentar

            • Marhol0
              Juniormedlem
              Ferskenpels
              • Nov 2006
              • 4

              #26
              Støtt!

              Sitter her og er litt forundra over noen av holdningene her.
              Er vi ikke supportere a? Skal vi ikke, og vil vi ikke støtte sportsklubben i med- og motgang?
              Greit at detta er et helt uakseptabelt resultat, og vanvittig flaut for alle som føler noe for Lillestrøm.
              Men etter min mening, er det er nå vi skal støtte klubben vår og vise at de har oss i ryggen uansett. Ikke begynne å rope på at folk må ta hatten sin å gå, når vi fortsatt ligger godt ann i cup og serie.

              Er frustrert sjøl, men totalt uenig i at noen av de sentrale personene i klubben bør gå av.
              Nå synger vi laget fram på mandag! Tipper 4-1! Hjemmeseier!

              Kommentar

              • Mr.Lee
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2006
                • 736

                #27
                Sparke Tom nå ville blitt som å sette knottene i ansiktet til klubben mens vi ligger nede.

                Kommentar

                • RoyVaadal
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2004
                  • 4055

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Mr.Lee
                  Sparke Tom nå ville blitt som å sette knottene i ansiktet til klubben mens vi ligger nede.
                  Det er vel vanligst å sparke en trener mens klubben ligger nede. Normalt så vil man vel vente til klubben er skikkelig nede. Skulle vi f.eks. dette et par plasser til på tabellen og være sjanseløse på medalje etter 5 kamper til, da tror jeg presset blir ganske stort.
                  RoyVaadal.

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7080

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                    Det er vel vanligst å sparke en trener mens klubben ligger nede. Normalt så vil man vel vente til klubben er skikkelig nede. Skulle vi f.eks. dette et par plasser til på tabellen og være sjanseløse på medalje etter 5 kamper til, da tror jeg presset blir ganske stort.
                    Det ville være en så stor mistillitserklæring ovenfor egen dømmekraft at jeg har liten tro på at så vil skje.

                    Jeg har tillit til Tom, men som sagt i en annen tråd, nå må man finne en diagnose på symptomene vi har sett forverre seg de siste to månedene, og ta affære.
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • nob
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Mar 2007
                      • 137

                      #30
                      Det jeg bemerker meg er at spillerne til enhver tid ser slitne ut. som simen brenne sa det selv, greier ikke løfte beina. Dette husker jeg var spørsmål under 'høringen' på martins i vinter, som ble benektet plent. Jeg mener at Nordlie og Fjøra bør sette seg ned med spillerne og spørre 'hvorfor er det sånn? Hva ville dere endre på hvis dere kan?'. det trur jeg kunne løsnet utrolig mye dritt, istedet for å stå i 1,5 time og fortelle dem hvor ræva de er og hvor lav innsats de har.
                      "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

                      Kommentar

                      • Stone
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Sep 2006
                        • 225

                        #31
                        Var vel Frode Kippe som sa det etter kampen mot Odd også at spillera gikk tomme for krefter i andre omgang. Med det støtteapparatet og den grundige analysen av den fysiske treningen vi har nå så skulle det vel egentlig ikke være mulig.
                        Utenfra føles det som om vi har tatt enda et steg opp i profesjonalitet når det gjelder trening, men resultatene ser ut til å utebli.

                        Mange spillere sliter med formsvikt, om det kun skyldes det fysiske vet jeg ikke, men når fysikken ikke holder så går det også utover den mentale biten.

                        Er det noen som har peil på hva som kan ha blitt gjort feil, eventuelt hva som gjør at gutta bare klarer å holde koken i en omgang hver kamp?

                        Mange sier at gutta må kjempe mer, blø for drakta osv, men hvis det viser seg at fysikken er for dårlig, så nytter det bare ikke. Uansett frustrerende å se på...

                        Kommentar

                        • krisruds
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2005
                          • 839

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av nob
                          Det jeg bemerker meg er at spillerne til enhver tid ser slitne ut. som simen brenne sa det selv, greier ikke løfte beina. Dette husker jeg var spørsmål under 'høringen' på martins i vinter, som ble benektet plent. Jeg mener at Nordlie og Fjøra bør sette seg ned med spillerne og spørre 'hvorfor er det sånn? Hva ville dere endre på hvis dere kan?'. det trur jeg kunne løsnet utrolig mye dritt, istedet for å stå i 1,5 time og fortelle dem hvor ræva de er og hvor lav innsats de har.
                          Jeg veit ikke om du sikter til det møte de hadde på 1.5t, men jeg tror ingen sto der og fortalte hvor ræva de var. tror det var mer et slik møte om hva som er galt osv.
                          krisruds medlem av KFL siden 1996


                          OI OI OI nå har vi det morro :)

                          BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                          Kommentar

                          • krisruds
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2005
                            • 839

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Stone
                            Var vel Frode Kippe som sa det etter kampen mot Odd også at spillera gikk tomme for krefter i andre omgang. Med det støtteapparatet og den grundige analysen av den fysiske treningen vi har nå så skulle det vel egentlig ikke være mulig.
                            Utenfra føles det som om vi har tatt enda et steg opp i profesjonalitet når det gjelder trening, men resultatene ser ut til å utebli.

                            Mange spillere sliter med formsvikt, om det kun skyldes det fysiske vet jeg ikke, men når fysikken ikke holder så går det også utover den mentale biten.

                            Er det noen som har peil på hva som kan ha blitt gjort feil, eventuelt hva som gjør at gutta bare klarer å holde koken i en omgang hver kamp?

                            Mange sier at gutta må kjempe mer, blø for drakta osv, men hvis det viser seg at fysikken er for dårlig, så nytter det bare ikke. Uansett frustrerende å se på...
                            ¨

                            Men det som er litt rart tidligere i år, er jo at vi stort sett har vært best i 2omg. Mot Odd var vi best i 1omg.
                            krisruds medlem av KFL siden 1996


                            OI OI OI nå har vi det morro :)

                            BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                            Kommentar

                            • RSP
                              Moderator
                              • Aug 2004
                              • 10498

                              #34
                              Naturlig nok at det er delte meninger om trenerspørsmålet. Selv tilhører jeg dem som var skeptisk til at Uwe måtte gå i fjor høst, og som syntes at han burde ha fått muligheten til å fullføre sin 3 års plan med klubben. Men det er historie.

                              Skal den negativen trendes snus, er det nå utrolig viktig å støtte opp under laget og Tom. Dersom misstemning og negative tanker sprer seg i fansen, og kanskje i spillergruppa, trengs det ikke mange dårlige resultater til før trenerspørsmålet reises for fullt i media: Ønsker vi det? Hva er alterntivet til Tom i dag?

                              Dagen i dag er jævlig tung for oss alle. Heldigvis er det ikke mange dager til neste kamp. Vi bør vise gutta og Tom en enorm støtte mot Godset på mandag! Trenden kan snus, og det kan skje allerede på mandag. Både Stabæk og Brann har vanskelige kamper til helgen, og kan fort tape poeng; med seier er vi helt der opp igjen. Tap orker jeg ikke engang å tenke på.

                              Kommentar

                              • Arind
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2006
                                • 459

                                #35
                                Helt uenig i åpningsinnlegget her.....det hjelper ingen å sparke noen nå...eneste løsning er å bygge selvtilliten og spillet tilbake. Piping og drittslenging er iallefall helt feil...
                                Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                                Kommentar

                                • Woia
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Sep 2005
                                  • 108

                                  #36
                                  Kan snart folk få det for seg at det IKKE er Toms feil?
                                  LSK sitt lag er egentlig alt for dårlig. Se på spillerne?!
                                  LSK lag er oppskrytt til de grader.

                                  Den eneste spillern lsk har imho som virkelig er god er riise på topp.

                                  Nå kan endelig folk se hvor mye Koren og Misfud betydde for oss.

                                  Nå har vi Brenne som ca aldri imponerer. Og 3 spisser som er vaksinert mot å score.
                                  slap that ho like a domino

                                  Kommentar

                                  • KristofferØ
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2005
                                    • 587

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Woia
                                    Kan snart folk få det for seg at det IKKE er Toms feil?
                                    LSK sitt lag er egentlig alt for dårlig. Se på spillerne?!
                                    LSK lag er oppskrytt til de grader.

                                    Den eneste spillern lsk har imho som virkelig er god er riise på topp.

                                    Nå kan endelig folk se hvor mye Koren og Misfud betydde for oss.

                                    Nå har vi Brenne som ca aldri imponerer. Og 3 spisser som er vaksinert mot å score.
                                    Nomineres herved til dagens latterligste innlegg..

                                    Du mener alle spillerne bortsett fra Riise er dårlige, men at Tom er supergod. Tom Nordlie er en av topptrenerne i norge hvis han treffer på systemet. Lillestrøm kler ikke 4-3-3 med penspill. Vi trenger en enkel spillestil mener jeg.

                                    Kippe, Kiko, Occean, Muller, PSA, Shane, Myklebust.. Alle er HØY kvalitet, men spiller alt for dårlig for øyeblikket.

                                    OPPSKRYTT!?!?!? Du er faenmeg latterlig..

                                    Vi er ikek det laget alle elsker, derfor får vi ikke inn en pensjonert utenlandsproff som scorer masse mål hver kamp. Det synes ejg ikke vi trenger heller. Vi trenger et tupp i ræva - vi trenger en sånn rekke som starten av sesongen.

                                    Vi trenger IKKE folk som ikke skjønner noen ting som skriver latterlige innlegg på forumet.
                                    I år så tar vi ostepop
                                    Vi elsker Lillestrøm
                                    HEI!

                                    Kommentar

                                    • Woia
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Sep 2005
                                      • 108

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av KristofferØ
                                      Nomineres herved til dagens latterligste innlegg..

                                      Du mener alle spillerne bortsett fra Riise er dårlige, men at Tom er supergod. Tom Nordlie er en av topptrenerne i norge hvis han treffer på systemet. Lillestrøm kler ikke 4-3-3 med penspill. Vi trenger en enkel spillestil mener jeg.

                                      Kippe, Kiko, Occean, Muller, PSA, Shane, Myklebust.. Alle er HØY kvalitet, men spiller alt for dårlig for øyeblikket.

                                      OPPSKRYTT!?!?!? Du er faenmeg latterlig..

                                      Vi er ikek det laget alle elsker, derfor får vi ikke inn en pensjonert utenlandsproff som scorer masse mål hver kamp. Det synes ejg ikke vi trenger heller. Vi trenger et tupp i ræva - vi trenger en sånn rekke som starten av sesongen.

                                      Vi trenger IKKE folk som ikke skjønner noen ting som skriver latterlige innlegg på forumet.
                                      glemte kippe og psa.. de er gode. ellers er kiko, occean, shane og myklebust FOR DÅRLIGE JA! se på stabæks front; Nannskog, Gunnarson, Alanzinho og Tschoyi.. Der snakker vi spillere av klasse. Målfarlige og sterkt tekniske. Det går an å være objektiv ennå man er lsk supporter skjønner du... Makan til tåpelig fyr du.

                                      Når det kommer til starten av sesongen legger jeg til at vi startet med en rekke DÅRLIGE norske lag... tåpelig du...
                                      slap that ho like a domino

                                      Kommentar

                                      • KristofferØ
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2005
                                        • 587

                                        #39
                                        Kan ikke bygge et lag av spillere på topp topp topp nivå i Norge. Du kan faen ikke komem her og si at vi er for dårlig rusta i stallen, vi har nemlig sluppet inn færrest mål i tippeligaen.

                                        Joda, gratulerer til Stabæk for det, men hva skjer når Nannskog legger opp, Pall forsvinner til varmere strøk, SomenT blir oppdaga av Birmingham og Alanzinho ikke gidder Jönsson lenger? Det er 4 spillere med talent langt utenom det vanlige, absolutt, men hva vet du om resten?

                                        Vi har 3 spillere du synes er gode, Stabæk har 4 spillere du snakker om. Hvem faen veit hva Stabæk's backrekke heter? (dette er ikke bokstavlig ment, jeg er klar over at det er gode spillere det også som man kan navnet på, men de er ikke en åttendel så profilerte som utlendingsmaskineriet dems.)

                                        Lillestrøm har etter min mening Norges beste stall, en av Norges beste trenere til vanlig og et helt greit støtteapparat. Nå koker det veldig innad i klubben, det skal det ikke gjøre, men nå må fokuset forsvinne fra media og over til formutvikling. Lei inn Bjørn Dæhlie og la VG styre seg sjæl. Det er ikke så uvanlig å skjerme spillere fra media, og jeg fatter ikke hvorfor det ikke er gjort her.

                                        Jeg skal være enig med deg i en ting, og det er at pr. dags dato SPILLER fugla ræva. De trenger et tupp i ræva, etter det er jeg skråsikker på at vi igjen er norges beste lag.

                                        MEN TUPPET TRENGS FØRST!
                                        I år så tar vi ostepop
                                        Vi elsker Lillestrøm
                                        HEI!

                                        Kommentar

                                        • Woia
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Sep 2005
                                          • 108

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av KristofferØ
                                          Lillestrøm har etter min mening Norges beste stall..

                                          greit det.....
                                          slap that ho like a domino

                                          Kommentar

                                          Working...