ENKELTBRUKEREN stiandahl på KFL-forumet: -Tom Nordlie, GÅ AV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hoyt
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 2850

    #41
    Nå kom faen meg denne tråden i media og.
    Kan en mod bytte tittel på denne tråden, den er misvisende da det bare er en eller to tullinger som vil at Tom skal gå.
    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
    - Nosa

    Kommentar

    • gj
      Seniormedlem
      • Nov 2003
      • 3360

      #42
      Kan du gi link?

      Endret tittelen til en klassisk avisoverskrift.

      Kommentar

      • hoyt
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2004
        • 2850

        #43


        Ligger i nyhetstråden og.
        "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
        - Nosa

        Kommentar

        • KristofferØ
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2005
          • 587

          #44
          Opprinnelig skrevet av Woia
          greit det.....
          Den setninga der gir ingen mening i nåværende stund. Formen er også avgjørende. Skal du sakse ut noe fra innleggene mine så får du faenmeg få emd deg alt som er vesentlig så lenge jeg skal ha fram et poeng.
          I år så tar vi ostepop
          Vi elsker Lillestrøm
          HEI!

          Kommentar

          • gj
            Seniormedlem
            • Nov 2003
            • 3360

            #45
            Ok. Da syns jeg da ikke dette var så ille. Kommer jo tydelig fram i artikkelen at det er ett innlegg.

            Kommentar

            • Woia
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Sep 2005
              • 108

              #46
              Opprinnelig skrevet av KristofferØ
              Den setninga der gir ingen mening i nåværende stund. Formen er også avgjørende. Skal du sakse ut noe fra innleggene mine så får du faenmeg få emd deg alt som er vesentlig så lenge jeg skal ha fram et poeng.
              Ble bare oppgitt. Gidder ikke diskutere med en så trangsynt som deg...
              slap that ho like a domino

              Kommentar

              • KristofferØ
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 587

                #47
                Opprinnelig skrevet av Woia
                Ble bare oppgitt. Gidder ikke diskutere med en så trangsynt som deg...
                Da har du misforstått meninga av forumet. Her MÅ D diskutere med like trangsynte mennesker som meg. Og jeg som er så trangsynt, er ikke openminded nok til å la tvilen komme deg til gode, så jeg er overbevist om at du mener form er en fotballferdighet.

                Takk til deg, nå skal du slippe å gidde mer.
                I år så tar vi ostepop
                Vi elsker Lillestrøm
                HEI!

                Kommentar

                • KristofferØ
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 587

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av gj
                  Ok. Da syns jeg da ikke dette var så ille. Kommer jo tydelig fram i artikkelen at det er ett innlegg.
                  Skrev ang. woia sitt innlegg, jeg er ikke sitert i nettavisen Hvis det var det du mente
                  I år så tar vi ostepop
                  Vi elsker Lillestrøm
                  HEI!

                  Kommentar

                  • nob
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Mar 2007
                    • 137

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av krisruds
                    Jeg veit ikke om du sikter til det møte de hadde på 1.5t, men jeg tror ingen sto der og fortalte hvor ræva de var. tror det var mer et slik møte om hva som er galt osv.
                    sikter også til det brenne sa for to-tre måneder siden, at de ikke orker å løfte beina. Og når du ser at spillerne virker tunge, og i tillegg veit at nordlie er glad i fysisk trening virker det mistenkelig. Men jeg er selsagt ikke enig med trådstarter, ikke misforstå.
                    "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

                    Kommentar

                    • Arind
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2006
                      • 459

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av stiandahl
                      Dette er bare trist.
                      Jeg blir så lei meg.

                      Jeg tar det som en selvfølge at Tom Nordlie har hatt sin siste arbeidsdag i Lillestrøm. Alt annet vil være en skandale.

                      Faen,ta dere alle sammen. Spiller,ledere,alle ansvarlige for dette.
                      Dere kan brenne i helvete. Dere trenger faen ikke å komme tilbake til Norge.
                      Dette må jo få konsekvenser.


                      Skam dere!!!!!!!!!!!
                      Når våre egne legger inn sånne, etter min mening, duste-trådet, så selvsagt ber vi om negativ mediadekning - "Kanarifansen vil kaste trener - mistet troen på laget".........går det ann????:evil:
                      Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                      Kommentar

                      • ulfpulf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 2505

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av stiandahl
                        Jeg tar det som en selvfølge at Tom Nordlie har hatt sin siste arbeidsdag i Lillestrøm. Alt annet vil være en skandale.
                        Etter alt oppstyret måtte jeg sjekke profilen til stiandahl, som har greid å få over dobbelt så mange (62) tomler ned på ett enkelt-innlegg som han har skrevet innlegg totalt på forumet (25).

                        Jeg fant dette fra tråden Er Uwe god nok som trener for LSK? fra i fjor:
                        Opprinnelig skrevet av stiandahl
                        Jeg mener det er dags for et trenerbytte og mener helt opplagt at vi nå ser hva resultatene av å ansette en person uten treningserfaringer har gitt i form av resultater.
                        A ha, tenkte jeg. stiandahl vil sparke alle trenere. Men nei, i tråden Erlandsens framtid fra 2004 fant jeg denne oppfordringen:
                        Opprinnelig skrevet av stiandahl
                        Det beste for klubben tror jeg,kanskje ikke kortsiktlig men langsiktlig er å kunne tilby Erlandsen ny kontrakt med en god plattform.
                        Så, Arne, du er avslørt. Vi vet du heter stiandahl på forumet.

                        Kommentar

                        • LskBabe
                          Juniormedlem
                          Ferskenpels
                          • Aug 2007
                          • 3

                          #52
                          Dette er ikke bare Tom sin feil. Alle må ta ansvar her! Ikke skylde på en enkelt person som faktisk ofrer livet sitt for gutta våre!

                          Kommentar

                          • fjacob82
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 1507

                            #53
                            Hadde ikke regnet med gull i år, men kanskje i mine våte drømmer en cupfinale og gruppespill i uefa cupen. Men så blir vi ydmyket og sendt hjem som slakt. Men, at vi derfor skal kaste en trener som antakelig har mye å tilføre, og som faktisk trenger tid for å få endret 442 mentaliten til spillerne (samt få inn spillere som faktisk fungerer i 433) er bare sprøyt. Gutta er nede i en formkurve og dette var helt elendig. Men jeg tror at dersom vi hadde spilt mot karjang på vårparten hadde vi spilt de av banen.

                            Gi Tom tid, ihvertfall en sesong til. Skulle bare mangle at ikke mannen trenger tid å endre et spilleroppsett som er så LSK som det går ann.

                            Tom, jeg har troa på noe stort (seriegull), men ikke før neste år...
                            Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                            *Brasseberget*

                            Kommentar

                            • Petter Ø
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3008

                              #54
                              Jeg har tro på noe stort nå som tøffe-Tom Nordlie endelig kommer til Åråsen. Tolmodige-Tom har jeg ikke no tro på
                              Petter Ø - Kreativ Kanaris
                              http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                              Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                              Kommentar

                              • Ballkunstneren
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2006
                                • 780

                                #55
                                Jeg vil gjerne peke på noe som skjedde i Championship i fjor.

                                28 august 2006 - Sunderland ligger på nest siste plass 23 plass av 24 lag. Roy keane tar over. Trenden snur umiddelbart og sunderland vinner til slutt Championship serien.

                                Her har vi en man som ikke tviler, som gjør alt 100% og som er sikker på den han gjør. Dette smitter over på spillerene. Jeg håper det er dette Tom Nordli kommer til å gjøre nå. Stillhet gjør ingen forandring..

                                VI har sett det i år meg Frode Grodås. Han vet hva han holder på med.. Han snakker med spillerene, gir dem instrukser og han er sikker i sitt arbeide. Dette har smittet over på keeperene. Det har vi alle sett..

                                Dette er en selvsikkerhet som må inn i alle lag. Dette vil få et lag til å bli uslåelige. Selvtillit, ingen tvil på seg selv eller lagkameratene. Du har kommet til eliteserien. Nå kjør på!!!

                                Kommentar

                                • superbøffel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 5611

                                  #56
                                  Det er blitt merkelig stille på vår venn (?) stiandahl etter åpningsinnlegget gitt....
                                  Enøyd i de blindes dal.

                                  Kommentar

                                  • aguado
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2006
                                    • 448

                                    #57
                                    Etter 94 tomler ned (jeg har telt dem alle...) og sikkert like mange kjipe PM-er, så er det kanskje ikke så rart...

                                    Kommentar

                                    • Tgjersoe
                                      Juniormedlem
                                      Ferskenpels
                                      • Oct 2005
                                      • 6

                                      #58
                                      Ser ikke noe poeng i å bytte ut Tom. Vi er alt for kjappe med å rope etter blod. Vi er SUPPORTERE for faen, ikke vanlige fans...
                                      La fyren få tid, kontinuitet er det vi trenger. Blir bare tull om vi hele tiden skal drive på bytte, da blir spillera aldri vant til noe.
                                      _________________
                                      Mvh
                                      Thomas Gjersøe

                                      Kommentar

                                      • Sem
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2005
                                        • 1626

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av jalapenos
                                        Etter 94 tomler ned (jeg har telt dem alle...)
                                        Kunne du ikke bare sett på profilen hans?

                                        (98 tomler ned nå)

                                        Kommentar

                                        • rulfi
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2007
                                          • 982

                                          #60
                                          Jeg var så heldig at jeg var i Lux og fikk med meg denne begredelige kampen, for den var jammen meg dårlig. Kjaerjeng kommer til en sjanse og den scorer dem på. LSK lager feks en halvsjanse med OO og Sundgot har et forsøk som keeper er god på og får akkurat slått unna. Vi lager her en og en halv sjanse på over 90 min. Så hva hjelper det å sparke Tom Nordli? Innsatsen til gutta var RÆVVA. Tom skal motivere dem, men når det ser ut som dem ikke gidder ta i mer enn 70% da går det på spillerne og dere innstilling og ikke Tom.
                                          Det her var absolutte lavmål, det er ikke mulig og spille så dårlig i en UEFA-cup kamp. Dette kan fremover gå kun EN vei, for dårligere enn det her kan det ikke bli. Alle fra midtbanen og opp er vaksinert for bra spill. Forsvaret er bra, utenom når de lar en spiller stå alene på 5 meter og klinke inn en scoring, men offensivt er det rett og slett nakent og se på.

                                          Kommentar

                                          Working...