Tviler sterkt. gilberts rapport sier at det var flere som rullerte på samtlige offensive plasser. Jeg tror Occean, Mykle og Riise er mer aktuelle som høyrevinger enn Essediri.
LSK-Godset, mandag 06.08. kl. 19.00 på Åråsen
Collapse
X
-
Jeg tror laget mot godset er ganske åpenbart!
Heinzy
Rambekk-PSA-Kippe-Shane
Søgård-Kiko-Brenne
Riise-OO-Mykle
Så lenge Heinzy og Otto er de eneste keeperne vi har i stallen, er det liten tvil om Heinzy er vårt førstevalg. Dette vil han være til han forlater oss...
Defensivt fungerer forsvaret meget bra om dagen og synes ikke det bør gjøres noen forandringer her. Kontuinitet skaper kvalitet. Håper på flere offensive og helhjertelige bidrag fra backene i denne kampen, da dette har vært mangelvare den siste tiden, spesielt fra Rambekk. Kippe/PSA er knallsolide om dagen!
På midten sentralt skulle jeg gjerne sett en Kiesenebner i kanonslag, men ser nok for meg at det blir Kiko som starter. Han har dessuten vist en del positive fighteregenskaper den siste tiden, virker som han ser trusselen i Kiesi og har bestemt seg for å ta opp kampen. Skulle gjerne sett Riise som indreløper, men grunnet manglende kantalternativer vil det beste for laget være å kjøre han som høyrekant og Mykle på venstre. Søgård forsvarte plassen på laget glimrende mot Odd sist og bør helt klart få fornyet tillitt. Ser heller ingen som kan få sjansen til fordel for Brenne. Kunne jeg brukt Riise som indreløper hadde nok Brenne forsvunnet ut, men jeg finner rett og slett ikke gode nok alternativer pr. dags dato. Essediri og Strand griper ikke mulighetene de får og er tydeligvis ikke i slag.
Blant de angriperne ser jeg heller ingen trusler som kan skyve vekk Riise-OO-Mykle. Gilbert er slik det ser ut for tiden kun benkemateriale fra start og jeg vil se OO som midtspiss. Så får vi heller håpe på et noe bedre innhopp fra Gilbert enn sist hvis det skulle bli aktuelt.Kommentar
-
Det kan gå mot en bra uke.....med tap på Brann nå, og seier i morra, så er vi tilbake i hakk! Det kan være dette vi trenger for å våkne :twisted:
Jeg gleder meg til å se en løssterk og giftig Mylke i slag på ventresiden, Occean på hugget i midten med Brenne klar i returrommet. Vi må dit igjenEvig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Det kan gå mot en bra uke.....med tap på Brann nå, og seier i morra, så er vi tilbake i hakk! Det kan være dette vi trenger for å våkne :twisted:
Jeg gleder meg til å se en løssterk og giftig Mylke i slag på ventresiden, Occean på hugget i midten med Brenne klar i returrommet. Vi må dit igjenKommentar
-
Hansken er kastet til oss og vi bør ta sjansen, men for en "krise" det må være i Bergen nå og på Stabæk, for ikke å snakke om i Stavanger :???:
Heldigvis for alle "fotballelskere" så vant jo Rosenborg i går så da slipper vi vel kanskje maset om ustabile topplag og krise både her og der i media i morgen. For nå kommer endelig RBK og alle pressehjerter gleder seg.Kommentar
-
Jeg gleder meg til å se en løssterk og giftig Mylke i slag på ventresiden, Occean på hugget i midten med Brenne klar i returrommet. Vi må dit igjenKommentar
-
Hvis det er slik at Mykle ikke starter vil jeg heller ha Brenne på vingen enn Sundgot eller Occean på vingen. Selv om det ikke har fungert med Brenne på ving hittil, behøver det ikke nødvendigvis bli slik i framtida. Men da må dem selvsagt trene på dette på forhånd. Vi har jo selvfølgelig Påsan, men det virker som han er langt unna RL-form. Håper selvsagt at jeg tar feil. Essidiri tror jeg ikke jeg vil se i en LSK drakt mer. Men jeg håper at Mykle får tilbake troen på seg selv.
I morgen må vi bare måke til både på banen og tribunen.Kommentar
-
Det går jo an å se på litt annet enn bare plasseringen. Et respektabelt topplag greier i snitt to poeng pr kamp. Brann er mao det eneste topplaget i Norge. Selv om vi kan innta andreplassen på tabellen med seier i morra, må vi fremdeles greie fire seiere på rad for å gjeninnta tronen som et seriøst topplag.Kommentar
-
Det går jo an å se på litt annet enn bare plasseringen. Et respektabelt topplag greier i snitt to poeng pr kamp. Brann er mao det eneste topplaget i Norge. Selv om vi kan innta andreplassen på tabellen med seier i morra, må vi fremdeles greie fire seiere på rad for å gjeninnta tronen som et seriøst topplag.Kommentar
-
Dette har da vært åpenbart ganske lenge synes jeg, siden en god tid før ferien. Men Mykle er en sånn type spiller som plutselig kan ha dagen, alternativene er dessuten så få for tiden at jeg allikevel tror Mykle starter mot godset.Kommentar
-
Nei, har ikke påstått hvorvidt det er en styrke eller svakhet for norsk fotball. Men tror ikke mange av klubbene streber etter å oppnå et poengsnitt på 2,00p pr kamp for å oppnå statusen "respektabelt topplag". kjemper man i toppen av norsk fotball, er man da et respektabelt norsk topplag uavhengig av antall poeng man står med når serien avsluttes?Kommentar
-
I Tykt & Tynt
Er det mulig å håpe at Godset får smake hevnen etter exiten av e-cupen? Jeg håper, men jeg tviler. Face it. Vi er i en blindgate. Håper alle møter opp og tar på seg svart og gul og synger for LSK under kampen uansett resultat.
Jeg orker ikke å komme med et resultattips. Jeg har desverre nullstilt forventningene mine. Jeg forventer at gutta gjør et ærlig forsøk og så skal vi på tribunen gjøre det vi kan for å hjelpe dem.Mvh EspenKommentar
-
Vinner vi her, som jeg er helt sikker på at vi gjør, er denne utskjelte gjengen plutselig helt med i kampen om gullet igjen.
Da kan det bli moro igjen...Kommentar
-
Et annet scenario er at vi faktisk kan lede serien etter neste runde hvis vi vinner ikveld og borte mot liin neste helg..samtidig som brrran taper mot bartene!
Og ikke bare det, men LSK har Aafk i neste hjemmekamp også
Prøver å se litt optimistisk på detKommentar
-
Alt dette håper jeg LSK overlater til oss supportere å spekulere i her på forumet og ellers. Utrolig viktig at gutta+ledelsen nå først og fremst fokuserer på sine egne arbeidsoppgaver og tar en kamp av gangen fremover. Om så skjer, har jeg fortsatt troa på en finfin høstsesong sett med gulsvarte kanariøyne!Kommentar
Kommentar