Pr. dags dato ser dette absolutt ut som vårt beste kantmaterialet vi har i stallen. Men er også, som deg, helt klar på at vi trenger en ny utfordrer i kantposisjon. Dette fordi jeg synes BHR er ennå bedre som indreløper og helst vil se ham i denne posisjonen. Har Husar på utlån i Ham Kam nå, tror dette kan være en spiller vi kan forvente noe av i fremtiden. Men ønsker meg allikvel en BRA kantspiller til i stallen. Vil ikke ha OO på kant, vil ikke ha Brenne på kant. Tviler på om påsan vil kunne bli noen fast utfordrer som venstrekant i 4-3-3, dessuten begynner han å dra på årene og er meget utsatt for skader. Essediri har jeg gitt opp, ser ikke for meg noen fremtid i LSK for denne. Om mulig; SELG!
LSK-Godset, mandag 06.08. kl. 19.00 på Åråsen
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Kommentar
-
Duellstyrken til Occean må være helt jæ...lig å forsvare seg mot :-)
Bare 10 kamper igjen. Tar vi over 20 poeng, blir vi mestre tror jeg.LSK Norges beste lagKommentar
-
Når det gjelder Bergdølmo så er det vel snart på tide å ignorere han. Egoet hans øker hver gang vi buer etter han, og det gir han muligheten til å gå ut i media som han gjør.
Jeg foreslår at vi neste gang vi møter han bare overser mannen. Han er ikke verdt vår misnøye engang. Jeg har overhode ikke tilgitt han, men han er i mine øyne ikke verdt å bruke tid og krefter på.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
Kommentar