Noen tanker etter en særs flau kveld

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • detvarvondtdet
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2006
    • 398

    #41
    skam dere! - Reis dere! - Foren dere!

    Så var vi der igjen, i kriseland!. Vi var der etter det begredlige hjemmetapet for vif og vi er der igjen nå. Forrige gang var jeg raskt ute og manet til positivitet, ståpåvilje og samling i bånn. Denne gang ser jeg situasjonen som noen hakk værre. Jeg var personlig ikke å så kampen i går, men det krever ikke mensamedlemskap for å skjønne at Fugla ikke presterte etter beste evne.

    Alle de negative kommentarene i presse, fra tribunen og fra folk i byen som har kommet mer og mer i det siste kommer ikke uten grunn. De fører absolutt ikke til noe positivt, men de kommer likeså ikke uten grunn....
    Jeg og flere med meg har tenkt at ok: vi er med på 3 fronter. Alle tall og statestikker tilsier at ting ikke er så dårlig stillt som man skulle tro. Vel i de siste kampene har gutta variert voldsomt i prestasjonene, fra det glimrende til noe som minner mer om en fussballkamp der det ser ut som om alle gutta står på rekke med en pinne i rompa..0 null løping, 0 initiativ...Manglende ferdigheter som feks oliviers manglende evne til og ta imot en ball, manglende uttelling på sjanser, en "rett i dusjen pasning fra kiko", marginer i mot osv er en ting og kan aksepteres selv om resultatene uteblir i en periode. Manglende innsats derimot er noe annet!

    Nå har vi gjort som Norge gjorde i 72 og 94, vi har sagt et klart og tydelig "nei takk til europa". Avgjørelsen ble ikke tatt av folket som strømmet til urnene, men av et Lsk faretruende på vei mot noe jeg ikke liker. på vei mot sportslig krise!

    Vi har i mine øyne Norges beste sportslige apperat i klubben, fra Erlend Slokvik: sterkt delaktig i vm og ol gull fra før, Frode Grodås: Norges beste gymlærer og med keepererfaring fra aller høyeste nivå, Erland J: kåret til årets spiller 2 ganger av fansen på stamford bridge, eneste speller jeg har sett tatt nakketak på druncan furguson og svingt en rundt som en kjerring, og mitt førstevalg for mannen jeg ville hatt med meg i krigen, Fjøra: gurskens store sønn. mannen som alene sørget for en liten invasjon av tyskere fra frankfurt til Nadderud, ikke rart bæringene synger "reis hjem som i 45"..

    Nei det er ikke støtte apperatet i klubben det er noe gærnt med. Det er i hue til spellera. Ferdighetsmessig sier det seg nesten selv at de ikke er noe dårligere en før. Ny trener og nytt system tar selvfølgelig tid å kjøre inn, dette skjønner vi, prestasjoner vil variere, dette skjønner vi. Men innsatsen skal og må være den samme som før. Lsk sitt store varemerke kanskje utenom dødballer har vært kriging! Manglende innsats skjønner vi ikke!

    Nå er mailer til fjøra sendt an mass. Folk skal møte opp på Gardermoen for å si sin klare mening til gutta. Fugla på tur til Luxenbourg har grått sine bitre tårer på tribunen, Vi har bua/pipi ut gutta fra åråsen etter 1 - 1 mot odd. Dette konkluderer punkt 1 i overskriften til inlegget mitt: Jeg tror gutta skjønner alvoret og poenget nå. De skammer seg og det vel fortjent!

    Punkt 2: Reis dere! Om Tom eller noen av spellera leser dette tviler jeg på, men om noen av dere hører meg...Brett opp ermene for faen! Reis dere! Bit tenna sammen og kjemp som løver...Hører dere oss, vi vil ha innsats!. Nå er tida kommet til å ta et skippertak for å redde egen ære, avansere i cupen etter å ha slakta Lyn i kvarten og gi jernet i serien for en ny sjanse til europa neste år. REIS DERE!

    Nå er det viktigere en noen gang å stå samlet. Da mener jeg at Tom og gutta må stå samlet om en tanke, en ide, en plan for hvordan de ønsker å fremstå, hvordan de ønsker å spille. Ingen soloutspill sagt i ren skuffelse rett etter tap. Gutta må stå samlet og backe hverandre opp. Espen Søgård, har du en dag hvor den herlige lille faen bor i deg så dra de andre med, pisk dem på trening!! Bjørn Helge Riise, istedenfor å rope "hore" og sparke 4 vannflasker når du misser cross fra høyresida på trening så løp og hent ballen og prøv igjen!

    Jeg møter opp på treningen på Lørdag. Håper å se så mange som mulig av dere andre også. Jeg møter ikke opp for å rope og bære meg mer, men for med min blotte tilstedeværelse vise at jeg bryr meg om klubben og hva som skjer! Jeg kommer til å applaudere innsats og gode prestasjoner og jeg kommer til å kommentere slett innsats.. Kled dere opp i svart og gult. Ta med skjerf, flagg og bannere...ta med bluss for alt jeg bryr meg om. Eller kom som du er. Liten, stor, tykk, tynn, lys, mørk, halt eller hoppende!! Møt opp på trening Lørdag og stå sammen...Foren dere!




    Forza fugla
    Last edited by detvarvondtdet; 01.08.2007, 10:09.
    "Dere kan sitere meg på dette:
    Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
    Fjøra

    Kommentar

    • RoyVaadal
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2004
      • 4055

      #42

      Moderatormelding:


      Leiter du etter innlegget eller tråden din?
      Da bør du starte leitingen i denne tråden.
      For mange tråder ble opprettet med nogenlunde samme tema.
      De er samlet i denne tråden.
      RoyVaadal.

      Kommentar

      • bingolfs
        Medlem
        Bøffel
        • Apr 2006
        • 36

        #43
        PHP kode:
        Hvilken koselinje er det egentlig du snakker om? Har det vært koselinje i LSK denne sesongen? Det har vært negativ omtale ca hele sesongen. Det har vært mas fra media om hvor dårlige vi egentlig er. Det har vært oppvaskmøter og piping. Uten at det ser ut til å ha hjulpet så mye. 
        
        Hm, blir betenkt når Nordli fremstår kamp etter kamp og sier at dette er gode prestasjoner. Uten en erkjennelse av et historisk lavmål kan det vel bli vanskelig å gjøre fornuftige tiltak??

        PHP kode:
        Tror muligens de skjønner detta utmerket godt selv. Igjen; tror ikke folk driter i jobben og karrieren sin uansett om de elsker arbeidsgiveren sin eller ikke. Det gjelder også fotballspillere. 
        
        Javel, da må det være evnene det skorter på da. Eller hva i all verden vil du forklare kollapsene med???

        PHP kode:
        Mulig det tidvis stemmer men akkurat nå tror jeg det handler om helt andre ting. 
        
        Som for eksempel??

        Kommentar

        • Ballkunstneren
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2006
          • 780

          #44
          Det lillestrøm mangler er noen til å ta ansvar på banen. Når det butter i mot må noen si idra. Noen få få dem til å huske sine arbeidsoppgaver og noen må fortelle folk at de ikke gjør jobben sin.

          Når jeg spiller fotball synes jeg det viktigste og også mest nyttige er praten på banen.. Dekk han, hold linja, flytt høyere opp, han er rask.. hva som helst hjelper..

          Per i dag har vi ingen slike spillere.. Alle bare løper rundt å gjør så godt de kan for seg selv.. Men man observerer ofte selv ikke hva man gjør galt, det er det lettere for andre å se.. Derfor er det viktig at vi får inn noen slike spillere eller får spillere til å bli sånn..

          Kommentar

          • fjacob82
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 1507

            #45
            Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
            Det lillestrøm mangler er noen til å ta ansvar på banen. Når det butter i mot må noen si idra. Noen få få dem til å huske sine arbeidsoppgaver og noen må fortelle folk at de ikke gjør jobben sin.

            Når jeg spiller fotball synes jeg det viktigste og også mest nyttige er praten på banen.. Dekk han, hold linja, flytt høyere opp, han er rask.. hva som helst hjelper..

            Per i dag har vi ingen slike spillere.. Alle bare løper rundt å gjør så godt de kan for seg selv.. Men man observerer ofte selv ikke hva man gjør galt, det er det lettere for andre å se.. Derfor er det viktig at vi får inn noen slike spillere eller får spillere til å bli sånn..
            Hmm..mener å huske at det var en slik spiller Wehrman var...han sloss jo nesten med halve motsander lager. Hvorfor i helvete solgte vi han og ikke Kiko. Kiko sender 1 av 10 pasninger fremover. Resten blir crosspasninger eller støttepasninger.
            Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
            *Brasseberget*

            Kommentar

            • vollafugl
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2006
              • 978

              #46
              Gårsdagens resultat var selvsagt en katastrofe rent resultatmessig.

              Det er vel heller ingen overdrivelse å si at vi også har slitt litt i de andre kampene etter ferien (1 omgangen mot FFK, store deler av cup-kampen mot Ålesund, og katastrofe-omgangen mot ODD). Jeg stiller meg forøvrig noe kritisk til hvordan JÅFs og Nordlie her fremstilt lagets prestasjoner i etterkant av disse kampene. Etter min menig har det vært en tendens til henholdsvis svart- og hvitmaling som virker vinglete og lite konsistent.

              UEFA-cupen var et prestisjeprosjekt for LSK. Samtidig er ekspertene i norsk fotball skjønt enige om at dette var tidenes svakeste prestasjon av noe norsk lag i Europa. Med andre ord var dette en svært så pinlig exit for LSK.

              Likevel, eller nettopp derfor, synes jeg at det er viktig at gårsdagens tap blir satt i et visst perspektiv;

              Selv om tapet var aldri så pinlig, har det begrensede praktiske konsekvenser for klubben (utover de vi skaper selv). Selv om resultatet var aldri så svakt, er det jo tusen ganger bedre å bli pissa på i UEFA-cupen, enn foreksempel å rykke ned til Adeccoligaen. Sånn sett har jo de fleste norske toppklubber i nær fortid (eller nåtid, MFK) opplevd verre. Og sannsynligheten for at enten VIF eller Start vil oppleve denne ydmykelsen i nær fremtid er nærliggende. Og tenk hva de kommer til å tape av penger, posisjon og spillere... Litt såret stolthet er ingenting i forhold.

              Samtidig er det jo selvsagt også masse å lære av denne fadesen. Foreksempel har jo Nordlie allerede i dag vært ute med en erkjennelse av at det kanske har blitt litt for lite Nordlie i det siste, og at det derfor for fremtiden vil bli mer engasjement fra den kanten. Det er positivt!

              Å være fotballsupporter er utholdenhetsidrett på høyt nivå, og det gjelder å holde ut og ikke miste verken mot eller motivasjon når ting går trått. Vi kan i så måte gjerne dvele litt, eventuelt også gjennomføre en markering en 10-minutters tid i kampen mot Strømsgodset. Men deretter må det faen meg være slutt. Da må også vi reise oss å vise hva som bor i oss, gi gutta så mye støtte at de overveldes, og drite i negativ oppførsel som bare bidrar til det motsatte av det vi ønsker oss alle sammen.

              Kommentar

              • sigurdsen
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 1822

                #47
                Jeg synes hele lillestrøm sportsklubb bør evalueres. Supportere og medlemmer, spillere og ledere burde få sagt sitt. Er ikke bare i gårsdagens kamp det har gått gærent.
                1. Å sparket Uwe Røsler mener jeg personlig er helt feil. Se hva han har gjort med viking. Jeg mener også han gjorde mye bra i lillestrøm, men trengte bare litt tid på å få erfaring og å ha noen rutinerte spillere på banen.

                2. Ansettelsen av Tom Nordlie. Alle var i ekstase når han ble ansatt. Folk sa at endelig hadde lillestrøm sønn vendt tilbake og alt skulle bli bra, vi skulle virkelig ta gull i år! Men hva har egentlig skjedd siden Nordlie ble ansatt. Har ting blitt bedre eller værre? Vi startet sesongen brukbart, men har bare blitt værre og værre.

                3. Ledelsen. Hvor blir det av spillerkjøpene og autoriteten fra ledelsen. Vi har gjort 2 greie kjøp i løpet av sommeren, en midtbane spiller og en venstreback. Helt sikkert gode kjøp, men trengte vi en midtbanespiller og en venstreback? Ville det ikke heller vært greit å brukt pengene på en midtstopper, keeper og eventuelt en spiss? De har begge å bevise at de har vært gode kjøp. Marius Johnsen var tippeligaens beste forsvarspiller i 2005, vil han passe i lillestrøm, og stå til forventningene. Og hva skjedde med at vålerenga skaffet seg super talentet Mohammed Moa Abdellaoue når LSK har skeid som samarbeidsklubb?

                4. salget av Kasey Wherman, hvorfor i huleste ble han solgt? personlig synes jeg han har vært en av vårens beste spillere og har vist det i de 2 kampene han har spillt for fredrikstad. Det er nå vi trenger en sjefsfigur på midtbanen.

                5. Lagstrukturen. Hvor er lagspillet? LSk henger ikke sammen som et lag. Det blir middelmådig ego spill hele tiden. Det blir bare nesten når vi ikke spiller som et lag.

                Hvor er strukturen, klassespillerne, spillerkjøpene og Tom Nordlie som vi kjente han fra tiden i Start?

                Kommentar

                • gerla
                  Juniormedlem
                  Ferskenpels
                  • Dec 2006
                  • 2

                  #48
                  kapteinsemne

                  Etter gårsdagens horrible tap for ett middelmådig bedriftslag fra luxemburg syns jeg det er på sin plass å stille spm.tegn ved kapteinens rolle. Kapteinen skal stå forran når det blåser som værst men dagens kaptein syns heller litt "synd" på seg selv å laget??!!! Vi mangler en såkaldt "drittsekk" på midten som kan gå forran, det er fælt i si det men vi mangler en type som martin andresen, som gir kjeft når det trengs!!!:evil:

                  Kommentar

                  • alvar
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Dec 2005
                    • 100

                    #49
                    jeg hater å si det, men jeg er faktisk enig med deg.

                    Kommentar

                    • aguado
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2006
                      • 448

                      #50
                      Jeg tror rett og slett en del av spillerne har møtt veggen. At de går "tomme for krefter", vandrer rundt på banen uten samhandling eller tanke på hva de driver med tyder på dette. Noen vil sikkert påstå overtrening, men vi har for bra støtteapparat til noe slikt.

                      Spillerne har ikke hatt en skikkelig ferie siden jul. Det har vært et ekstremt mediakjør rundt klubben. En kan sikkert mene at "siden de tjener så må de jaggu tåle slikt", men de er uansett mennesker de også. Tenk på hvor kjipe de siste ukene før sommerferien på jobben var og hvor godt det skulle bli med en lang ferie. Tenk deg så at du ikke fikk ferie likevel, men at du mens alle andre rundt deg reiste sørover, bare måtte jobbe enda hardere. Å få en liten mental kollaps, en liten utladning er ikke så rart.

                      Og ja. Spillerne fikk vel en uke ferie ja, men skal den være noe i nærheten av å ha noen effekt bør den være minimul tre uker sammenhengende, helst fire. Og en skal slippe og tenke jobb i disse ukene, slippe å bli ringt opp av media, eller sjefen for den slags skyld.

                      Kommentar

                      • skotten
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 1794

                        #51
                        Hvor flaut var tapet?

                        Er norsk klubbfotball blitt bedre eller dårligere de siste 10 årene? Umulig å svare på...

                        Men noen tanker gjør en seg, og dette skal i all hovedsak handle om norsk fotballs forfeilede selvbilde og hvor den kommer fra. Da LSK landet på Gardermoen i dag ville et fulltallig pressekorps vite hvordan det var mulig for et profesjonelt lag fra Norge å tape mot et amatørlag fra Luxembourg. Tabloide uttrykk som "flause", "skam" og "pinlig" blir enten spydd ut av overivrige 20-åringer med fersk journalistutdanning, eller lagt i munnen på deprimerte og skuffede fotballspillere- og ledere. Da LSK landet på Fornebu/Gardermoen etter å ha slått Torino borte 2-1 i 1993 eller sikret avansement i bortekampen mot Dinamo Moskva i 2000 var det ikke en eneste journalist å spore. Og det hadde det garantert ikke vært dersom LSK hadde retunert til Norge med seier over Käerjéng heller...

                        Hva er poenget mitt? Noe har skjedd med norsk fotballs selvbilde i løpet av de siste 10-15 årene. For 15 år siden var norsk klubbfotball såpass lavt ranket at vi aldri risikerte å gå på "flauser", vi hadde bare muligheten til å "gjøre det helt store" og utrette mirakler. Det ble snakket om "kan", aldri om "skal". Og røyk man ut mot Milan, Barcelona eller Austria Wien for den saks skyld var det aldri noen som ville finne på å kalle dette skandale. (Hvilket heller ikke ville skjedd i dag). Men etter hvert som vi har klatret på rankingen, og oppnådd bedre seedinger har forutsetningene forandret seg. Vi har nå plutselig havnet i den situasjonen at det er mulig å møte lag som Åtvidaberg og Käerjéng i tidlige runder, vi har fått mulighet til å dumme oss ut... Og gudene skal vite at når det er mulig for Rosenborg å slå ut Milan, er det også fullt mulig for Åtvidaberg å slå ut Brann. Gudene skal også vite at sånne resultater vil og må dukke opp fra tid til annen. Vi har havnet i en situasjon som sier "må" istedet for "kan" lykkes. Presset blir ikke mindre av at TV2 skal ha maksimal "skandale- og personfikseringsvaluta" for milliarden de har investert i norsk toppfotball, og tabloidsvisene henger seg på med slaktekniven klar når norske klubb- og landslag mislykkes. Det forfeilede selvbildet forsterkes ytterligere når TV2, VG og Dagbladet lager stjernestatus rundt spillere som Gamst Pedersen, Riise, Hæstad, Grindheim og Ciljan Skjelbreid, men er de første til å fremstille de til å se ut som mobilsnakkende, frisyrefikserte Ferrariklovner når de mislykkes på banen.

                        Konklusjonen er: Om norsk fotball er dårligere enn for ti år siden. Vet ikke... Om forventningene som blir lagt på spillerne av media og omgivelser forøvrig er høyere enn for ti år siden? Definitivt... Skandale at LSK taper mot et amatørlag fra Luxembourg? Nei! Skuffende? Ja! Unormalt? Ja! Utenkelig? Nei! Käerjeng hadde muligheten til å lykkes og utrette mirakler eller ta et nytt tap med et smil, LSK bare til å mislykkes og skape rabalder i hjemlandet eller unngå flausen i stillhet . At Brann vant 8-0 borte i sin første kamp passer tydligvis ikke inn i pressens agenda når klubbfotballen skal på slakterbenken...

                        Lykke til i UEFA-cupen Brann og FFK! Så får vi konsentrere oss om Godset, tenk om drammenserne skulle tape mot oss? Skandale!!!
                        Hilsen skuffet Fuglasupporter
                        Last edited by Håkon Henriksen; 02.08.2007, 06:23. Begrunnelse: Tekststørrelse

                        Kommentar

                        • Boudewijn
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Jul 2007
                          • 207

                          #52
                          Jeg hadde sett poenget til Jalapenos om de andre TL lagene hadde hatt lang ferie. Men det har de ikke hatt. Bortsett fra litt jogging i et par UEFA kamper har ikke LSK det noe verre enn de andre. Blir det klaging fra klubbens side om lite ferie får de ihvertfall et sytestempel på seg. Det vil vi ikke ha noe av.

                          Jeg tror vi må finne andre årsaker til problemene.
                          Last edited by Boudewijn; 02.08.2007, 10:58. Begrunnelse: Svaret hang litt i løse lufta. La til hvem jeg svarte.
                          Byråkratkanaris

                          Kommentar

                          • gamle-perta
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2004
                            • 2418

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av gerla
                            Etter gårsdagens horrible tap for ett middelmådig bedriftslag fra luxemburg syns jeg det er på sin plass å stille spm.tegn ved kapteinens rolle. Kapteinen skal stå forran når det blåser som værst men dagens kaptein syns heller litt "synd" på seg selv å laget??!!! Vi mangler en såkaldt "drittsekk" på midten som kan gå forran, det er fælt i si det men vi mangler en type som martin andresen, som gir kjeft når det trengs!!!:evil:

                            Og hvor mange ganger har vi ikke diskutert dette tidligere..?
                            Kippe fremstår ikke som en kapteinstype - hverken på eller utenfor banen. Det har mange hevdet lenge.

                            Mvh
                            Gammer`n
                            Mvh
                            Gammer´n (Per T)

                            Kommentar

                            • xeR
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 11206

                              #54
                              Søgård er vel en opplagt kapteinstype. Men det som hindrer han er vel at han ikke er 100% fast på laget.
                              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7097

                                #55
                                Det lille positive jeg kan si om Kaerjeng fra hjemmekampen var jo at de var godt organisert, om enn ultradefensive (en tilnærmet 6-3-1-formasjon). Her er hemskoen til de fleste norske lag, og LSK er som vi har sett intet unntak, at man ikke evner å spille ut slike lag. Det tekniske nivået er rett og slett ikke høyt nok.

                                Caermarthen som tapte 0-8 mot Brann er et britisk lag, med britisk mentalitet, og stiller kanskje i en litt annen klasse. Britiske lag spiller i det store og det hele ikke så feig fotball, men gutser og gjør et ærlig forsøk. Dermed luker, og målfest. Samt at Brann har mange flere strenger å spille på, offensivt, enn oss.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • chrissp
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2004
                                  • 2403

                                  #56
                                  Frank Grønlund, karakteriserer fadesen i Luxembourg som det pinligste resultatet i klubbens historie.

                                  Man kan trekke sammenligninger til AC Milan-RBK, men forskjellen mellom en gjeng vanlige arbeidere og spillere på LSK er nok større enn forskjellen som var mellom trønderne på sitt beste og fotballmillionærer fra Italia.

                                  Vi kan forbanna oss så mye som vi bare vil over mediene sin fråtsing over LSKs pinligste øyeblikk, men vi får som fortjent når Fjøra, spillere og ledere går så høyt ut på banen i forkant. Fjøra følger teorien om at all PR er god PR, men alle som har et halvt studiepoeng i informasjon og markedsføring vet at så ikke er tilfelle. Mediestrategi er fraværende på Åråsen, og prisgitt Grønlund og Mathisen når de skjønner ting har gått for langt.

                                  Hele seansen blir enda pinligere når man etter 2-1 i første kamp har en kollektiv gjennomgang av hva det betyr å spille med den gule og svarte trøya, for deretter å få brettet ut gråtehistorier og at fra her og ut er det full skjerpings, for deretter, når man ikke trodde det var mulig, å falle enda dypere på skalaen for prestasjoner.

                                  Man opplever selv hvor pinlig dette er når de man ellers får verbal gjennomgang fra når LSK taper, plutselig ikke sier noen ting eller ser på deg med medlidenhet i blikket.

                                  Hvor flaut var tapet? Gjett tre ganger.
                                  Bølerkanaris

                                  Kommentar

                                  • Kloachim
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Oct 2005
                                    • 207

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av hoyt
                                    Det blir spennende å høre om gutta faktisk hadde baller nok til å takke de 25 tilreisende fra Kanarifansen. Respekt til de som reiste ned for å støtte laget i dag.
                                    Opprinnelig skrevet av Tony
                                    Det hadde dem. ikke bare spillerne, men Nordlie, Per mathisen, Birger k, Fjøra mm.

                                    Møt opp på mandag, syng som faen, piperne kan holde seg hjemme.

                                    Ja, jeg er drit forbanna nå, men det gir meg ennå mer energi til å være idiot på tribunen til mandag
                                    Nei, det gjorde de ikke. Når dommer`n blåste av kampen løp nesten alle spillerene i garberoben men unntak av 3 stk som kom til midtsirkelen.

                                    Etter kampen, når de var ferdige i garderoben da kom Nordlie, Mathisen ++ bort å snakka med de som fortsatt var igjen å venta.
                                    I wouldn`t kill you if you bit my head of!

                                    Kommentar

                                    • rulfi
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2007
                                      • 982

                                      #58
                                      Nei, det var nok bare 3 stk som takker for kampen, ikke uventet var dette PSA og rånern, også kom Brenne bort. Resten løp rett i garderoben.
                                      Greit å være skuffet over å ha ryki ut, men synes de fleste bør greie å takke fansen som har dratt 160 mil for å se på de.

                                      Lederne kom som Kloachim sier først etter matchen, etter å ha vært i garderoben.

                                      Kommentar

                                      • rulfi
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2007
                                        • 982

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                        Og hvor mange ganger har vi ikke diskutert dette tidligere..?
                                        Kippe fremstår ikke som en kapteinstype - hverken på eller utenfor banen. Det har mange hevdet lenge.

                                        Det kan jeg være enig i. MA er borte og skriker hos dommern, kjefter på dommere og medspillere. RBK har flere som går til dommern hele tiden og kjefter og klager. Vi har ingen, utenom når det er opplagte ting.
                                        Jeg synes dog ikke en skal klage og kjefte på dommeren hele tiden, men dem som gjør det har høy tenning, ser ikke ut som vi har det.
                                        Når det gjelder kaptein så var jo ikke Wehrman dette, var fortsatt Kippe som var det da også, MEN Wehrman stod fram for det. Dette bør flere spillere klare, Søgård står fram med innsats hele tiden blant annet.
                                        Blir spennende å få i gang Kiesenebner og se om ikke han kan bli en dirigent, kan jo ikke bli verre enn Kiko egentlig.

                                        Kommentar

                                        • Kopboy77
                                          Juniormedlem
                                          Bøffelpromp
                                          • Jul 2006
                                          • 10

                                          #60
                                          Til Lillestrøm SK's spillere

                                          Det var fælt å se dere komme ut av garderoben i Luxembourg.

                                          Jeg har lyst til å gjengi en manager til et lag som gjorde det umulige.

                                          Jeg vil at dere skal lese dette og håper at det kan gi dere inspirasjon til å strekke dere etter våres felles drømmer for Lillestrøm SK.

                                          Ikke heng med hodene deres.
                                          Alle spillere som går ut på banen til mandag må holde hodet høyt.
                                          VI er alle Lillestrøm, dere spiller for Lillestrøm, IKKE glem det.
                                          Dere må holde hodene deres høyt for supporterne.
                                          Dere må gjøre det for dem.
                                          Dere kan ikke kalle dere Lillestrøm spillere hvis dere henger med hodene.
                                          Skap noe sjanser, og vi har mulighetene til å reise oss igjen.
                                          Tro dere kan klare det, og dere VIL klare det.
                                          Gi dere selv en sjanse til å bli helter!!

                                          Kommentar

                                          Working...