Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hvis man vil komme og overvære en lsk trening, hva må man ha/gjøre da?. Det koster ingenting eller noe sånt? man må sikkert ha medlemskort eller noe da eller?. Kan tenkes at jeg og dama hopper innover på lørdag hvis noen gir litt info om hvor og når og hva og hvem og sånt.
Fugla til vi dør... ingen tvil
Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
Episodene ligger på iTunes og kfl.no
Hvis man vil komme og overvære en lsk trening, hva må man ha/gjøre da?. Det koster ingenting eller noe sånt? man må sikkert ha medlemskort eller noe da eller?. Kan tenkes at jeg og dama hopper innover på lørdag hvis noen gir litt info om hvor og når og hva og hvem og sånt.
Koster ingenting. Trenger ikke å ha med deg noe. Bare å gå inn, slå deg tilrette. Og se på "forestillingen"
Det eneste du trenger er vel litt penger hvis du vil smake på den gode maten som selges. Ellers så er det bare å møte opp.
Det pleier å komme info her på forumet et par dager før, men treninga begynner nok kl. 10. Deretter samles spillere og supportere til lunsj etter den er ferdig.
Kommentar