Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Min bror sa at 1 krone pr. medlem skulle gå til denne enormt tragiske katastrofen som har rammet verden. Er ikke helt sikker på hvor han har det fra, men om så er tilfelle bør vel KFL redgjøre for dette et sted.
Hvil i fred, søstre og brødre over hele verden. :cry:
Min bror sa at 1 krone pr. medlem skulle gå til denne enormt tragiske katastrofen som har rammet verden. Er ikke helt sikker på hvor han har det fra, men om så er tilfelle bør vel KFL redgjøre for dette et sted.
Hvil i fred, søstre og brødre over hele verden. :cry:
Syns det er bra at kfl har gitt penger men... Altså... mener ikke å kjefte på dere eller no, men kunne kanskje gitt 2-3 kr fra hvert medlem. eller er det det at kassa er ganske tom?
500 kroner er betalt inn til leger uten grenser fra meg anbefaler alle å gjøre det samme. Ifølge dagbladet holder 3500 kroner til rent vann til FEM HUNDRE familier i EN mnd. Altså kfl, har gitt 400 familier rent vann i 1 mnd!
Syns det er bra at Kfl er blandt de eneste supporterne som gir, men jeg bare lurte på om det hadde godt ann å gi mer, uten at vi ville hatt skade av det
Syns det er bra at Kfl er blandt de eneste supporterne som gir, men jeg bare lurte på om det hadde godt ann å gi mer, uten at vi ville hatt skade av det
Det er lov å bry seg når katastrofer skjer, men vi skal også ha i mente at KFL hovedfunksjon er knyttet opp til å støtte LSK på alle mulige måter og at alle KFLs inntekter kommer fra noen (medlemmer/sponsorer) som ønsker at KFL skal bidra til LSKs sportslig suksess. Vi ønsker å bry oss, men har altså også andre gode formål å bruke penga på. Balansegang. En sum som tilsvarer 1,- pr. medlem utgjør en pent beløp og viser at KFL også står for andre verdier enn ølkonsum, performance art og korsang.
Kommentar