Frisparkskyttere?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • skotten
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 1794

    #21
    På treninga i dag var det Kiko og Occean som trente på frispark. Noen brukbare forsøk, men vil fortsatt ikke gå i taket av glede hvis Fugla får frispark rett utenfor 16-meteren på mandag. Occean imponerte meg på den generelle skuddtreninga.
    Last edited by skotten; 04.08.2007, 13:52. Begrunnelse: skrivefeil

    Kommentar

    • KristofferØ
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 587

      #22
      Opprinnelig skrevet av skotten
      På treninga i dag var det Kiko og Occean som trente på frispark. Noen brukbare forsøk, men vil fortsatt ikke gå i taket av glede hvis Fugla får frispark rett utenfor 16-meteren på mandag. Occean imponerte meg på den generelle skuddtreninga.
      Ble også imponert av en god Søgård som tydelig har fått seg en ny lekekamerat i selve kula
      I år så tar vi ostepop
      Vi elsker Lillestrøm
      HEI!

      Kommentar

      • KFL41
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 3648

        #23
        Opprinnelig skrevet av superbøffel
        Shane (JA, alle mener han slår ræva dødballer - IKKE enig), .

        Problemet til Shane er at de er for løse, slik at keeper og motsandere rekker å flytte seg slik at det blir vanskeligere for oss å få noe ut av det. Når vi endelig klarer å være først på ballen så får vi veldig liten kraft. Se på Sappara, han skyter jo prosjektiler inn i feltet og det er mer timing og løp som avgjør om det blir en farlig sjanse. Ikke rå duellkraft som vi må bruke. Det er himmelvidd forskjell mellom dødballene som RBK slår og det vi slår. Min teori kan være at det diadora ballene som utgjør noe forskjellen, men dette har jeg ikke noe sterk mening om. Jeg har sett en liten bedring i det siste fra Shane.
        Last edited by KFL41; 04.08.2007, 14:59.

        Kommentar

        • TomLundby
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 616

          #24
          Verden har aldri sett en bedre dødball-servitør med begge bein enn Tom Lund, noe jeg tipper alle som er gamle nok til å huske 70-tallet er enig i. Å sammenligne dødballene på 70 tallet med idag blir derfor håpløst og til og med litt urettferdig.

          Servitørene idag er vel omtrent gjennomsnittlige, men LSK har idag bare en hodespilller - Kippe (her glemte jeg vel nye M Johnsen i farta) . En del øvrige har høyden inne, Sundgot, PSA, Occean, Rambekk, Søgård, Brenne osv, men de er alle dårligere på hue enn høyden skulle tilsi.

          LSK pr idag blir derfor aldri noe dødballag, men litt flere mål enn hittil i år på dødball er det uansett lov å håpe på.
          Last edited by TomLundby; 04.08.2007, 21:10.

          Kommentar

          • Gialloneri
            Medlem
            Møteplager
            • Dec 2004
            • 73

            #25
            Sundgot dårlig på hodet? Han er glitrende når det gjelder å styre med hodet er min mening...

            Kommentar

            • Kristiansen
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2007
              • 1332

              #26
              kiko(hvis det skal skytes på mål) og shane(hvis inlegg til noen som kan headen inn)

              Kommentar

              • Kanarifugl84
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2007
                • 2319

                #27
                Opprinnelig skrevet av the fugla man
                kiko(hvis det skal skytes på mål) og shane(hvis inlegg til noen som kan headen inn)
                Jeg er villig til å la Kiko prøve seg på frispark fra skuddhold, har aldri sett ham prøve tror jeg. Jeg vil ikke se flere "lukke-øynene-og-håpe-på-det-beste"-forsøk med markkrypere rett i muren fra Kippe...jeg minnes OO hadde et kjempeforsøk mot Aalesund i cupen, kan også benyttes.

                Skal Shane slå innlegg MÅ han stå igjen på treningsfeltet og øve seg på dette, pr. dags dato er kvaliteten ujevn og det blir mye som faller ned i boksen med snø på. Synes Riise er vårt beste kort for tiden, noe ujevnt her også men han får litt lavere bue på ballen og dermed også litt hardere innlegg.

                Kommentar

                • Vicarious
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2006
                  • 391

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
                  Jeg er villig til å la Kiko prøve seg på frispark fra skuddhold, har aldri sett ham prøve tror jeg.
                  Kiko hadde et veldig godt forsøk mot Strømsgodset. Han skrudde ballen lavt rundt muren og i nedre hjørnet. Desverre var skuddet litt for løst, og Johnsen var oppmerksom i buret. Jeg tror ihvertfall Kiko kan ha potensiale som frisparkskytter, og generelt som frisparkpasningsmann også.

                  Kommentar

                  Working...