PÅ kampen i går mot RBK må jeg si at det var et enormt trøkk på tribunene. KFL vartet opp med høylytt sang og ikke minst var alle andre med. Har ikke opplevd makan på mange år jeg! Dette var vanvittig morro, bare synd vi ikke kapra alle poengene! Men til alle KFL'ere og alle andre delaktige; fortsett slik!!!!!!
KFL -og alle andre-...
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Det var sinnsykt bra! Det blir nok ikke noe dårligere når enga blir tatt på senga! Det skal iallefall jeg sørge for!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLBeste hjemmekamp på veldig lenge tribunemessig!
OKS var med også!
PetterKommentar
-
kjempe bra av alle mann i går!! Lenge siden sist vi har hatt sånn trøkk, all ære til OkS, midt-Rainbow også. Noen vi lett glemmer er Robo ved siden av oss. Under strafferedningen og de to målene våre tok jeg meg en kikk til siden på ROBO og det var det stemnig også, skikkelig stemning!
Så alltid masse gule flag og utrolig mange stående folk. Bra!!!
Må gi litt ros til oss selv også da folknes. Kjempe bra måten vi fikk med de andre på og hvordan vi holdt det gående tross i to smeller. Utrolig morsomt igår. Hadde med en del kamerater som ble så imponert at de har kjøpt bill. til 16.mai allerede!Seriegull 2016!!!Kommentar
-
tror jeg aldri har hørt KFL så bra...jeg fikk tilbakemelding av noen medlemmer av klanen som går i klassen min, at KFL overrasket og at de lagde bra lyd...Kommentar
-
Var veldig trøkk i går ja, gleder meg til 16 mai med 11500 tilskuere, uavgjort og Pål Strand målUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Har<tro på seier jeg også, er vel 3 år siden sist nå.? Powell scorte på lsk sin eneste sjanse i kampen på ullevåll, men enga hadde 9-10 gode sjanser uten å putte. Ganske deilig å vinne sånne kamper...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
haha husker den kampen godt!
ivar hoff i fotball extra: "powell har vært et klart bomkjøp, skjønner ikke hva erlandsen tenkte med" (eller no sånt)
20 sekunder etterpå scorer lillestrøm ved ingen andre enn magnus powell! :lol:..................Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av gonkenHåper vi klarer å holde samme trøkket mot vif, som vi hadde i går.
Kommer til å møte litt mer motstand da, for kjernen i går var ikke mye å skrive hjem om. Den beste måten å beskrive dem på i går, er å holde kjeft.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
Kommentar