Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Rapporter fra Hamar tyder på at Martin Husar endelig er skadefri og klar til kamp for HamKam. Om Arne E tar han med i troppen til lokaloppgjøret mot Vinger denne helgen vet jeg ikke, men det hadde vært bra om vi fikk i gang Martin med tanke på neste sesong.
Det kan ligge en bra vesntrekant "å lure" i ham....
Jeg regner med at hamarkameratene IKKE har noe opsjon på Husar? Tror denne gutten kommer til å gjøre det GODT i kamma.
Nei, her er det nok kun snakk om en utlånsavtale ut sesongen i første omgang. Martin kommer til å få kjempefin matching ved å spille med adeccoligaens beste lag fremfor å bli matchet i bunnen av 2.div med LSK2. Håper vi kan få god nytte av han på venstrekanten allerede fra neste sesong!
Hvorfor kan vi ikke kalle ham tilbake? Vi har ikke akkurat flust med venstrekanter. Jeg skjønner ikke at Husar ville gjort en merkbart dårligere jobb på flanken enn det Myklebust, Occean og Strand har fått til de seneste ukene.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Hvorfor kan vi ikke kalle ham tilbake? Vi har ikke akkurat flust med venstrekanter. Jeg skjønner ikke at Husar ville gjort en merkbart dårligere jobb på flanken enn det Myklebust, Occean og Strand har fått til de seneste ukene.
Pr idag er han vel ikke kampklar vel. Ser heller at han får kamptrening hos Ham-Kam og kommer tilbake stinn av selvtillit. Det som da er synd er at da er sesongen over alikevel....
RB melder i dag i en liten notis at Kammas startoppstilling mot Tromsdalen har ei venstreside med Tom Kristoffersen (som kom til Erlandsen fra Eidsvold Turn 1. juli) og Martin Husar.
Tror han kommer til å debutere mot TUIL i morgen. Kan godt gå inn her etter kampen og melde i fra om hvordan han ser ut, dersom han får spille og det er noen interesse for det.
Ser ut som husar gjorde en god debut for kamma i dag. Limer inn fra live dekning fra kampen.
66 min Spillerbytte - HamKam - Tom Kristoffersen ut. Martin Husárinn.
Husar får sin debut etter overgangen fra Lillestrøm i vår.
76 min Husar viser fram god teknikk i det han vender vekk Haugan og setter fart mot mål. Innbytteren slår inn til Olsen, som nesten gjør sitt andre mål for dagen
86 min Selvmål til HamKam 5 - 0 Erlend Stenberg Husar og Olsen kombinerer godt på venstrekanten til HamKam. Husar skjærer inn og slår hardt inn i feltet. Ballen treffer en uheldig Stenberg som krangler ballen i eget nett!
Håper dette er starten for vår nye venstre ving...
Jada, hjemme fra kampen. Jeg har bare èn ting å si. Husár er den beste venstrekanten i Norge... Han har veldig stor fart, god teknikk og uten tvil fantastisk 1 mot en! Han var så engasjert at det var en drøm å se på han når han fikk ballen!
Jada, hjemme fra kampen. Jeg har bare èn ting å si. Husár er den beste venstrekanten i Norge... Han har veldig stor fart, god teknikk og uten tvil fantastisk 1 mot en! Han var så engasjert at det var en drøm å se på han når han fikk ballen!
Dette må være et av de hyggeligste innleggene på Forumet på lenge, spesielt for meg som er Husar-fan. Har stor tro på at Husar vil være en reell utfordrer til venstrekanten neste år.
Dette må være et av de hyggeligste innleggene på Forumet på lenge, spesielt for meg som er Husar-fan. Har stor tro på at Husar vil være en reell utfordrer til venstrekanten neste år.
Virker som Husár i hvertfall har teknikken og ballfølelsen inne! Han har jo vært mye skadet stakkar, men det så ikke sånn ut på han i dag. Han tok ballen på ene siden og løp på andre siden, overstegsfinter osv. I det hele tatt, han lekte med TUIL forsvart!
Kommentar