Hvilken tifo er aktuelle å ha i år? Forslag/ideer?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • DanielW
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Dec 2004
    • 223

    Hvilken tifo er aktuelle å ha i år? Forslag/ideer?

    Når det gjelder tifo i 2005 lurer jeg på hva slags tifo som er aktuelt. Blir det Bluss/røyk? Er kaostifo aktuelt? Vi kunne kjørt noen i ideer til tifo i 2005.
  • Do'h
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 1891

    #2
    syns vi skal ha no orginalt som ikke andre har...
    Stjerneskudd var bra ide det, men folk tente jo på allt 10 min før kampen...

    men ellers var kasteruller (fredrikstad) bra, fikk faktisk gåsehud. Men de der lappene folk får og skal kaste opp er boring. Bluss er også kult.
    Hvor mye koster en sånn bluss"pinne"?
    LSK FOR GULL 2006

    Kommentar

    • DanielW
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Dec 2004
      • 223

      #3
      Hørte at et bluss kostet ca. 80 kr. per stk., men de var norske. I utlandet vet jeg ikke hvor mye det koster, men det kan bli dyrt med portoen man må betale....

      Kommentar

      • ON
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3639

        #4
        Opprinnelig skrevet av Do'h
        syns vi skal ha no orginalt som ikke andre har...
        Stjerneskudd var bra ide det, men folk tente jo på allt 10 min før kampen...

        men ellers var kasteruller (fredrikstad) bra, fikk faktisk gåsehud. Men de der lappene folk får og skal kaste opp er boring. Bluss er også kult.
        Hvor mye koster en sånn bluss"pinne"?
        Snakker du om tribune eller tinnsoldat blussing nå?

        Tviler på at det blir tinnsoldat, og tar du regninga kan vi godt blusse på tribunen

        Kommentar

        • Do'h
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 1891

          #5
          nå hadde jeg tenkt å si no frekt til deg Nordby, men jeg lar heller være 80 kr er ganske dyrt det jah...
          LSK FOR GULL 2006

          Kommentar

          • DanielW
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Dec 2004
            • 223

            #6
            80 kr. er nok det ja, men hvis alle gir et bidrag til KFL-tifo bør det ikke alt for problematisk å staffe noen bluss....
            Får min del synes jeg kaostifo er kult(Skjekk Link) http://aiktifo.com/bilder/aik/2003/hammarby030422/5.jpg http://aiktifo.com/bilder/aik/2002/f...e020919/09.jpg

            Hadde vært tøft med noe lignende på åråden i 2005!!

            Kommentar

            • Do'h
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 1891

              #7
              Det der var Knalltøfft... men jeg selv syns tifo bør være rundt banen og ikke på tribunen... Bare sånn med hensyn til at skader kan skje... Derimot fallskjerm hoppere igjennom taket er jo en fin ide :lol:
              LSK FOR GULL 2006

              Kommentar

              • DanielW
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Dec 2004
                • 223

                #8
                Man må selvfølgelig ta hensyn til sikkerheten, men skjønner ikke at småflagg/storflagg, kasteruller, konfetti og bannere kan gjøre så mye skade....

                Du tenker vel på Bluss som er "farlig" sikkerhetsmessig på tribunen, men bluss er ikke tillatt på tribunen. Så hvis vi evt. skulle ha en koastifo på åråsen hadde vi ikke hatt med bluss. (Hvis ingen tinnsoldatblusser på indre bane)

                Kommentar

                • Tony
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4737

                  #9
                  Diskuter gjerne tifo show som vi har hatt tidligere, men vær så vennlig og ikke kom med ideer her. Send heller ideene til tifo@kanari-fansen.no
                  Dette er hvis det skulle dukke opp en bar ide her, så blir det liksom ikke noe overaskende hvis alle har lest om det på forhånd!

                  Kommentar

                  • DanielW
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Dec 2004
                    • 223

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Tony
                    Diskuter gjerne tifo show som vi har hatt tidligere, men vær så vennlig og ikke kom med ideer her. Send heller ideene til tifo@kanari-fansen.no
                    Dette er hvis det skulle dukke opp en bar ide her, så blir det liksom ikke noe overaskende hvis alle har lest om det på forhånd!
                    Den er grei Tony.....

                    Kommentar

                    Working...