Har vondt for å tro at han er aktuell..
Heinz til Barnsley, Moldskred innleid til LSK.
Collapse
X
-
Müller sier selv at han er skadet og ikke klar for Barnsley- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
-
Skada på trening på lørdag? Det var Marius som dro på seg en urutinert smell til...
Hørte at Heinz var "skadet" av sikre kilder...ehh....så skadd er jeg innimellom også...
Men uansett, da....
mener bestemt å ha lest i en riksdekkende avis som jeg ikke husker hvilket merke går under at han var klar for barnsligFUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
-
Utrolig mange rykter som går, både nrk sport og dagbladet.no melder at Muller skal presenteres i dag, men jeg tror ikke noe før jeg får ser det.. Nå har jeg hørt mye rart og mye spekulasjoner i denne saken at jeg ikke vet hva jeg skal tro :???:
Men blir ikke skremt hvis Heinz drar i sommer, vi har OTTOIngen tvil, Tom Nordlie er Fuglafil!
Otto Fredrikson, Number One ..Kommentar
-
http://lsk.no/?did=9095414
LSK enige med Barnsley
Tirsdag ettermiddag ble LSK muntlig enige med Barnsley Football Club om salg av LSK-keeper Heinz Müller.
Videre har LSK blitt muntlig enige med Molde Fotballklubb om leie av Lars Ivar Moldskred for resten av sesongen.
Dette forutsetter at Heinz Müller blir enig med Barnsley om sine personlige betingelser, og at de to spillerne består sine respektive medisinske tester. Alle formaliteter må også være på plass innen torsdag ettermidag.
*poff* der var Heniz borteHåkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
LSK muntlig enig med Barnsely, og muntlig enig med Molde om Moldskred
Som lsk.no opplyser er LSK enige med Barnsley.
Lsk har leid inn Lars Iver Moldskred fra Molde som antagelig blir reserve keeper bak Otto. Jeg vet for lite om molde keeperen, men vet hvertfall at han ikke er 1.keeper for Molde
- Synspunkter om den nye keeperen vår ut sesongen?Ingen tvil, Tom Nordlie er Fuglafil!
Otto Fredrikson, Number One ..Kommentar
-
min første tanke var skeptisk. Er han reserve i Molde, er han vel ikke god nok som reserve i LSK.Kommentar
-
-
Hvor mye fikk vi for Heinz?Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar