Heinz til Barnsley, Moldskred innleid til LSK.

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • AG-3
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2006
    • 1081

Ønsker Heinz lykke til i England.

Har også 100% tiltro til at Fjøra & Co har hentet inn en keeper som duger. (Husker all skeptisen rundt en steingammel tysker som var her på en visitt...klarte seg fint)Misund er vel keeper trener i Molde og har vel kommet med anbefalinger - det er en kar å stole på.
    Vi må også huske at keepertrener-apparatet i klubben ikke akkurat har gjort folk dårligere. De er rett og slett av toppklasse. Både Heinz og Otto har jo skrytt hemingsløst av Grodås.

Applaus til klubb og innvolverte spillere for gjensidig profesjonell opptreden.

Kommentar

• Slakter Fjes
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2006
      • 288

Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
      Liten avsporing: Jeg verken hørte eller leste noen reaksjon på Espen Johnsens høye kneløft mot Occean. Som Müller, løfter han BEGGE knær. Iflg "alle" norske keepere er det jo ingen som gjør dette.
      Tenkte over det samme og husket at jeg bet meg merke i at EJ var en av få (om ikke den eneste?) som forsvarte Hornyboy i rikspressen i etterkant av den berømte hendelsen.

Reaksjoner blir det selvfølgelig bare når det er snakk om Lillestrøm... Eller når en spiller blir stygt skadet. Naturlig nok.
      "And I never thought this life was possible.
      You're the yellow bird that I've been waiting for."
      Bright Eyes - Poison Oak

Kommentar

• Kanarifugl84
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2007
        • 2319

Da anser jeg Heinz Muller som et avsluttet kapittel i LSK-historien, og ønsker ham lykke til med videre utfordringer i Barnsley. Må nesten begynne å følge med litt der også nå, se om han klarer å spille seg til plass på førstelaget.

Nok en gang selger vi en spiller til utlandet, og grunnet profesjonalitet i alle ledd, skilles vi nok en gang som venner da spilleren forlater oss. LSK ga Heinz et "løfte" om å hjelpe ham videre ut i Europa dersom muligheten bød seg, muligheten kom og LSK gjorde sitt da Heinzy allikevel var så klar på at han uansett ville forlate oss etter sesongen, da som bosman. Synes Heinz også har taklet situasjon på en bra måte, lite sutring i pressen og har hatt forståelse for at klubben måtte ha litt tid til å se seg rundt etter alternativer. I tillegg har han hele tiden hatt fullt fokus på å gjøre en bra jobb for laget, noe som har resultert i jevnt, bra og solid spill.

Rosa keeperdrakter er det vel stort sett mangelvare på i engelsk fotball, håper Heinz har sørget for å få dette inn i sine personlige betingelser med Barnsley!

Viel Glück Heinzy!

Kommentar

• erlando
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2006
          • 858

Opprinnelig skrevet av Kaizer
          Moldskred er en meget god keeper, men han har slitt med skader og sykdom siste sesongene.

Har vel rullert på keeerplassen i år i Molde og Moldskred har vel gjort det meget bra slik jeg har forstått det.

Tror neppe vi kunne fått en bedre keeper i det norske markedet.
          Da må han virkelig ha gjort sjumilssteg de siste to årene...

Jeg hadde "gleden" av å jobbe i Molde i 2005 m/sesongkort og Målskred (sic) var noe av det mest grusomme jeg har sett plassert mellom to stolper. Det gikk ikke én kamp uten at han gjorde minst en stor blemme, han hadde såpe på hanskene og betong i støvlene. Til slutt mistet han plassen til den ikke engang ordinære Lillebakk. I løpet av hele 2005-sesongen spilte Moldes keepere totalt én god kamp - typisk nok ble den kampen spilt på Ullevaal.
          Ja til pause i pausen!

Kommentar

• MortenA
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 3569

Det er bra at det ordner seg slik at Heinz kan flytte. Takk for innsasten og lykke til videre, Heinz.

Jeg tror Otto vil benytte muligheten han nå har fått, og vi derfor ikke vil stille svekket foran høstsesongen.

Kjenner ikke til Moldskred, men Molde tjener nok på at han får trene med Grodås resten av sesongen. Håper Fjøra tør å satse på et ungt talent på benken. Vi har da noen U/G-landslags keepere, og en av dem burde få muligheten.
            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• Hamburg & Kanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 3006

Otto kommer til å gjøre en kjempejobb i høst. Etter å ha sett Otto's siste kamper er det bare å slå fast at vi er ikke svekket. Skulle ikke forundre meg om vi slipper inn under 20 mål i år, forsvaret får fortsette å gjøre jobben sin, midtbanen (MED Søgård) fortsette å krige, også får vi håpe spissene leverer som de gjorde i de første 5-6 rundene. Da gikk alt inn.. Hører dere, Mykle, Sundgot, Occean ??? Da kan det bli gull.
              LSK Norges beste lag

Kommentar

• Chessheim-kanaris
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Oct 2005
                • 1022

Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                Liten avsporing: Jeg verken hørte eller leste noen reaksjon på Espen Johnsens høye kneløft mot Occean. Som Müller, løfter han BEGGE knær. Iflg "alle" norske keepere er det jo ingen som gjør dette...

Lurer på hvordan reaksjonene hadde vært hvis EJ hadde truffet Occean i ansiktet med kneet. Vel, det får vi aldri vite...
                det ble nevnt under tv sendingen faktisk. men semb mente at Johnsen kun brukte det ene kneet, og derfor kunne det ikke sammenlignes med Heinz' måte å gå opp på. (jeg synes jeg så to knær jeg også men..) og de måtte selvfølgelig forklare hele situasjonen for de seerne som evt ikke hadde hørt om dette fra før. Ganske unødvendig mener nå jeg..

men uansett Heinz, takk for innsatsen og lykke til i England!!
                mvh Lsk's nye fysioterapeut

Kommentar

• kimmern
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2005
                  • 1174

bare sånn til ettertanke, Skysports tipper de nord og ned med høyest odds av samtlige lag til å vinne ligaen.

Barnsley (100/1)

After beating the drop last term Simon Davey has strengthened his squad to ensure a more comfortable season in mid-table.

He has made nine signings this summer, including Lewin Nyatanga, Marciano Bruma and Dennis Souza, but Daniel Nardiello has left Oakwell and The Tykes are favourites for relegation.

nei kos deg i leauge 1 neste år du heinz, sammen med leeds

Kommentar

• trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7154

Opprinnelig skrevet av kimmern
                    nei kos deg i leauge 1 neste år du heinz, sammen med leeds
                    Off-topic: Jeg tror du overvurderer Leeds' sjanser i år. De starter sesongen med 15 minuspoeng og en halv spillerstall...
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• mooph
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2005
                      • 1496

Nyhetstråden meddeler at kravet Molde stilte for å leie ut Moldskred var at han forlenga kontrakten med dem. Det tilsier vel at Fjøra & Co ikke har andre planer med mannen enn reserve ut sesongen.

Sånne leieavtaler har jo ellers ofte slike klausuler om kjøp etc.
                      Fugla mot nye høyder

Kommentar

• Kanarifugl84
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2007
                        • 2319

Opprinnelig skrevet av mooph
                        Det tilsier vel at Fjøra & Co ikke har andre planer med mannen enn reserve ut sesongen.
                        Høres for meg ut som en meget tilfredsstillende plan. Moldskred er en ålreit 2.keeper ut sesongen, kan Fjøra bruke hele høsten og vinteren på å finne vår nye klassekeeper!

Kommentar

• HØDD
                          Juniormedlem
                          Ferskenpels
                          • Nov 2006
                          • 5

haha

Tror dere har bæsja litt på leggen med å kjøpe Moldskred. Han var aktuell for Hødd tidligere i år, og ble kun sett på som "stall-fyll", det ble derfor ingen kontrakt heller. Hva skal dere med Moldskred når Otto er bedre? prioriter heller de yngre i klubben.

Kommentar

• mooph
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 1496

Opprinnelig skrevet av HØDD
                            Tror dere har bæsja litt på leggen med å kjøpe Moldskred.
                            Du følger med du...
                            Han er ikke kjøpt, men derimot leid inn som reserve (vil jeg tippe) frem til sesongslutt. Kravet til Molde var at han forlenget kontrakten med dem etter utleieperioden, så noe langvarig opphold i LSK blir det neppe.
                            Fugla mot nye høyder

Kommentar

• Fugl1120
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 3528

Tror dere har bæsja litt på leggen med å kjøpe Moldskred. Han var aktuell for Hødd tidligere i år, og ble kun sett på som "stall-fyll", det ble derfor ingen kontrakt heller. Hva skal dere med Moldskred når Otto er bedre? prioriter heller de yngre i klubben.
                              Har ikke kjøpt Moldskred, han er kun innleid som andrekeeper for høstdelen. Er enig i at Moldskred ikke er noen toppkeeper, og jeg håper jeg slipper å se han utpå banen for LSK i det hele tatt. Likevel har vi veldig unge keepere etter Otto, og om LSK skulle kunne kjempe i gullkampen og komme til cupfinale så blir det drøyt å bruke en 17-åring som aldri har spilt A-lagsfotball hvis Otto skulle bli skadet.
                              Lauken er vår venn!

Kommentar

• Kallis
                                Juniormedlem
                                Ferskenpels
                                • Aug 2007
                                • 2

Hvem i Hødd har du fått den informasjonen fra?? Tror det er du som har bæsja litt på leggen med dette innlegget ditt. Hødd hadde vært heldige om Moldskred hadde valgt å returnere til klubben. Glemte du at det var Moldskred som var en av de som bidrog sterkest til opprykk til 1.div i 2000? Ble vel både årets spiller og årets Høddar flere ganger i løpet av de årene han var i klubben. Tror ikke han hadde hatt problemer med å danke ut Deinoff om han hadde valgt å gå tilbake til Hødd.

Trodde forresten at dere kanarifans var så gode supportere. Da bør dere lære dere å ta imot nye spillere på en skikkelig måte å ikke henge dem ut på forumet deres før dere engang vet hva de står for. Er Sunnmøring og har hatt gleden av å få følge med på Moldskred både når han spilte i Hødd og i Molde. Her får dere en veldig god keeper og en fantastisk person til klubben.

Kommentar

• Vicarious
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2006
                                  • 391

Opprinnelig skrevet av Kallis
                                  .

Trodde forresten at dere kanarifans var så gode supportere. Da bør dere lære dere å ta imot nye spillere på en skikkelig måte å ikke henge dem ut på forumet deres før dere engang vet hva de står for..
                                  Tror du seriøst en kar med brukernavnet "HØDD" er kanarifan? Er vel ingen LSK fans som har hengt ut Moldskred her.

Kommentar

• gilbert
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 3228

I tillegg til brukernavnet signaliserer vel skribenten "HØDD" på alle måter at han IKKE er Kanarifan: adresse Ulsteinvik, bare sitt tredje innlegg på dette forumet, og framfor alt ved å si at "dere", det må jo bety LSK, som han altså anser som "de andre" enn eget lag, har gjort seg bort. Signaturen "Kallis" bør definitivt lese det han kommenterer langt grundigere.

gilbert

Kommentar

• trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7154

Kan nevne at Heinz' nye klubb ble utklasset 4-1 på hjemmebane av Coventry i dag. Heinz spilte (heldigvis for ham) ikke, og Mifsud var blant Covs målscorere.
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13278

Opprinnelig skrevet av gilbert
                                        I tillegg til brukernavnet signaliserer vel skribenten "HØDD" på alle måter at han IKKE er Kanarifan:
                                        gilbert
                                        Bare et tidsspørsmål før Fedrelandsvennen slår opp at kanarifansen hater sin nye keeper.

Kommentar

• djup
                                          Juniormedlem
                                          Ferskenpels
                                          • Aug 2007
                                          • 2

Kommentar

Working...