Karakterboka 13/07: LSK-Godset, 6.8.07

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vicarious
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2006
    • 391

    #21
    Opprinnelig skrevet av trigz
    Ikke for å være pirkete, men det var Riise, han filmet (jeg satt fem meter i luftlinje fra fellinga, nede ved banen), og klokka viste 13 (!) sekunder. Jeg så på klokka et tidel etter at dommeren blåste, og tenkte at "dette må da være tidenes raskeste straffe i Tippeligaen".
    Ok, ok... jeg beklager, kryper til korset, tar det på min kappe, etc etc..!
    Var helt sikker på at det var Mykle. Til mitt forsvar så kan det vel sies at de to er ganske like på litt avstand da..
    Men jeg mener fortsatt at straffesparket kan forsvares. Selv om jeg antagelig er litt farga av at jeg trodde det var Mykle, og at han er litt mindre typen til å filme en de BHR er...

    Kommentar

    • LSK N/B
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 830

      #22
      Søgård

      Søgård var den spilleren jeg var mest imponert av alle i går. Greit at det ikke er hans beste kamp, men han roste og kjeftet på alle gutta i går. Kunne se på hele gutten at hjertet hans banker for LSK. Dette er den beste søknaden jeg har sett for et kapteinsbind på lenge.
      03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

      Nei til NFF!

      Kommentar

      • Hexaphim
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 2756

        #23
        Jeg blir direkte glad av å se Søgård spille om dagen. Innsatsen har alltid vært der, men det siste året har han jo begynt å behandle ball også! En skikkelig smekk til Søgårdhaterne på forumet som mente at han var ubrukelig og uten evne til å bli bedre...
        "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

        Kommentar

        • Håkon Henriksen
          Administrator
          • Nov 2003
          • 6411

          #24
          Opprinnelig skrevet av lsk1990
          Ikke for å være pirkete men straffa kom etter 23 sekunder, ikke 30 det er hele 7 sekunder i mellom!



          MEN FY FAEN DET TRØKKA I GÅR:P

          Dere kan pirke alt dere orker, straffen kom etter kun 19 sekunder. Så det så.
          Håkon Henriksen
          -
          Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
          -
          ALT FOR FUGLA

          Kommentar

          • mooph
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2005
            • 1496

            #25
            Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
            Dere kan pirke alt dere orker, straffen kom etter kun 19 sekunder. Så det så.
            For å fortsette pirket, straffen kom etter 1m 40 sek. Fellinga (som dessuten ikke var noen felling) kom vel etter 19 sek.

            Karakterboka er forøvrig fin. Det eneste må være at jeg syns Shane fortjener bedre enn Rambekk, men dette er kun flisespikkeri.
            Last edited by mooph; 07.08.2007, 12:36.
            Fugla mot nye høyder

            Kommentar

            • BlodigHøne
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2007
              • 729

              #26
              Rambekk var katastrofe i går. 3 på han.
              Oh, fishy, fishy, fishy fish!
              That went wherever I... did go!

              Kommentar

              • Macho-Morten
                Ikke KFL-styremedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 2687

                #27
                Enig med de som hyller Søgård over her. Jeg tror dette kan bli hans beste sesong i LSK-drakta, sånn som han holder på nå. Innsatsen og fandenivoldskheten visste vi jo han hadde, men nå er han jo kapabel til å håndtere ballen og i tillegg blitt målfarlig! Sånn det ser ut nå, MÅ han spille indreløper resten av sesongen. Og sånn som Brenne spilte i går (kryss i taket), betyr det rett og slett Mykle på venstre og Riise på høyre kant.

                Kommentar

                • KFL41
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 3648

                  #28
                  Enig med Macho-Morten. Veldig bra bredde i spillet igår. Håper vi kan bruke mere direkte bytter dersom noen må stå over og ikke rokkeringer. Dvs Johnsen inn for en av midtstopperne eller v-back. Dan Anton for h-back. Sundgot for OO og aldri mer ving. Etc. Kanskje litt værre på midtbanen og vinger, men det får vi tåle.

                  Kommentar

                  • Mr. Torri
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Jan 2006
                    • 125

                    #29
                    Håper hvertfall Riise fortsetter som kant, og ikke som indreløper.
                    Søgård indreløper, mens Riise bruker sin kvaliteter som Høyre Ving!
                    Så mot Godset at Søgård MÅ få fortsette på indreløper rollen. Og med Riise på kant, får vi mye mer bredde i spillet. Han er en typisk ving spør du meg..
                    Ingen tvil, Tom Nordlie er Fuglafil!

                    Otto Fredrikson, Number One ..

                    Kommentar

                    • vollafugl
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2006
                      • 978

                      #30
                      God karakterbok og enig i det aller meste.

                      Fantastisk trykk på feltet i går. La merke til at E og M. Johnsen etter kampen sto å snakket sammen,og at temaet åpenbart var Kanarifansen.

                      Forøvrig svært glad for at Kiko og Brenne gjorde en god kamp (og for Brennes del at det blir lagt merke til av alle bortsett fra Dagbladet).

                      Det eneste jeg er litt uenig i, er karakteren til Shane. Jeg synes at han la strålende innlegg og var positiv og kjempet godt. I mine øyne en av banens beste, og gir ham en 7`er.

                      Kommentar

                      • KFL41
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 3648

                        #31
                        Jeg synes Occean gjør en meget god jobb med å holde på ballen slik at vi får flyttet opp laget. Han er råsterk og veldig vanskelig å ta fra ham ballen. Han skulle sevsagt ha scoret og han kan bli raskere til å få fra seg ballen, men ellers så var han bra. Det er milevis i forskjell på ham i år kontra i fjor.

                        Kommentar

                        Working...