Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
FC Lyn Oslo - Lillestrøm, søndag 12.08.07 kl. 20.00, Ullevaal Stadion
Kiko og Occean får sin velfortjente ros, men nok en gang lar jeg meg imponere av Søgård. Han løper opp utrolig mye, er veldig ofte spillbar og er et helvete å spille mot. Mangler som alltid litt med ball, men det er bare å se på poengfangst med og uten råner'n. Kongekamp!!
Gutta gjør en heroisk innsats og Kiko er jo bare helt konge. Men som nevnt tror jeg det blir viktig for Nordlie at han nullstiller gutta til søndagen. Lyn kommer til å være heltent enten det er med eller uten Edu.
Alle gutta *klapp, klapp, klapp*! Bra seier, og bra at vi ikke lar liiiiin komme til noen sjanser, og bra at vi ikke slipper inn mål. Eneste lille minuset idag er at BHR pådrar seg gult kort og må stå over neste seriekamp (hvis de i tv2 har rett denne gangen).
Alle gutta *klapp, klapp, klapp*! Bra seier, og bra at vi ikke lar liiiiin komme til noen sjanser, og bra at vi ikke slipper inn mål. Eneste lille minuset idag er at BHR pådrar seg gult kort og må stå over neste seriekamp (hvis de i tv2 har rett denne gangen).
På en anne side er det kanskje greiere at han gjør unne karantene hjemme mot Aafk enn når vi møter Stabæk, Brann, VIF og RBK på rappen. Men han er selvsagt viktig. Kanskje det åpner for Essidiri??
Tror vi spilte på oss en god dose selvtillitt, vi tør å holde ballen når det ikke er løp, angriper når vi har muligheten. Fortsatt mangler det en del på pressisjon, men vi fortsetter å jobbe, slik at målene kommer. Endelig kalas siffer igjen. Kiko, Occean og Espen gjør en meget god kamp. Resten får godkjent +. Deilig å tenke på at vi vinner så greit, men har så mye mer inn. Toppform på Brenne og Mykle gir oss ytterligere styrke.
Herlig hvordan vi herja med Lyn jentene. Herlig hvordan gutta stod på ut hele kampen. Tommel opp til Kiko, Espen, Bjørn Helge, OO og resten av gutta! Synd Myklebust ikke fikk sin fortjente skåring. Otto holder nullen igjen. Herlig!
Fantastisk match - Stort av Kiko og Ollie! Overveldene av KFL.
Det triste var billettopplegget til Liiiiin - vi var på plass på Tullevål 20 mion før match og står i en kø som ikke flytter seg. Vi kom oss inn via omveier, men jeg er sikker på at det var mange som mistet den første gollen. Kan det være så vanskelig å åpne noen luker da?
Gutta i kiosken var hyggelige - det var vel høydepunktet på kvelden foruten vakker gul fotball.
Grattis! Og en forpult aften for en Lyn-supporter. Gutta hadde ikke en gang lommer i shortsen å skylde på, og for andre kamp på rad slipper vi inn mål fra over 40 meter.
Men jeg savnet den raffinerte sangen til OO etter hans to mål, og det var nesten så jeg dro i gang låta sjæl der jeg satt på Hafslund. Du får se å komme deg hjem igjen, Hr Lem. Ellers meget bra liv i VG.
Avtalte med noen Fulga-kompiser at vi skulle ta én kamp hver - dere serien og vi cupen. Vi er halvveis. God natt.
En fantastisk kamp å oppleve.. Takk til alle som jeg har delt denne kvelden med. Vakkert banner.
Dagbladet:
Kanarifansen, som overdøvet Bastionen gjennom hele kampen, sang «hjem og føne håret», og Nordlie avsluttet med å danse twist foran supporterne.
Kommentar