Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
FC Lyn Oslo - Lillestrøm, søndag 12.08.07 kl. 20.00, Ullevaal Stadion
Never change a winning team... Satser på samme ellver som Godset kampen. Med seier her tar vi et langt steg, iom at Bergen møter Trondheim og noen må frasi seg poeng. Vi kan faktisk være serieleder etter denne kampen. Noen som vet om TAG snart er skadefri?
Helt korrekt, men det var vel ikke først og fremst målforskjellen jeg prøvde å få frem som argument for at Lyn er et bra hjemmelag. De har til og med spilt to 0-0 kamper mot såpass svak motstand som Fr.stad og Aalesund. Det beviser at de til tider er glimrende men også ditto svake.
Har vi en bra dag der samtlige 11 gjør jobben fra kampstart, er vi et bedre lag enn Liiiiin og bør kunne ta med oss 3 poeng hjem til hovedstaden på romerike!
Statistikken til Lyn står for fall. Husker bare hvor bra Fugla var i 3-3 kampen i fjor, den burde gitt trepoeng haddedet ikke vært for filming/utvisning. Gleder meg til å se Henning Berg i fistel på sidelinjen, der han sitter 70 meter fra situasjonene og skriker etter straffer som ikke var mm.
Tok meg den frihet å besøkte bastionens forum, og optimismen råder nok i nor større grad blant oss for tiden, noe dette innlegget illustrerer relativ bra:
"Seff tar vi LSK! Det er bare å fortsette med knallinnsatsen gutta har lagt ned i de forrige kampene. Nå må vi fokusere på alle de positive tendensene vi har sett i Lyns spill den siste tiden. Mot Odd styrte vi kampen mellom det 43 minutt og halvveis ut i overtiden før pause! Opptil flere av de høye ballene fra forsvaret ble siktet mot Powell, og ikke mot Bala (...som riktignok ikke spilte, men likevel...). Vår nye nigerianer viste at han sannsynligvis ikke lider av verken tæring eller hjulbenthet. Ståle begynner å få en fin brunfarge, trass i den elendige norske sommeren! Lyn2 vant i går!"
Researchen rundt vårt lag er også noe tynnslitt, noe denne krabaten poengterer kort og presist:
"Det er to forskjellige lag som møtes. LSK = muskler, LYN = fart (det er ihvertfall slik det er på papiret)".
Papiret bør nok studeres noe nøyere, på mitt papir står hverken Mykle, Brenne, Kiko, Fetsundråner'n, Riise, Shane eller Rambukk frem som typiske bodybuildere... De kommer til å få seg en ubehagelig overraskelse på søndag, da Riise lager rundingsbøye av Stensaas og Mykle sprinter rundt som bippe-stankelbein!
Denne kampen vinner vi, både på tribunen og på banen!
Jeg er langt fra sikker på seier..har en dårlig følelse..men la den bli gjort til skamme!
Vrien kamp, ja...
Vi må opp på minst samme intensitet som mot Godset - også ute på banen.
På mange måter ligger også Lyn litt nede med brukket rygg nå. Klart tap borte mot Odd i siste kamp var ikke bra, og til og med på Oslo vest snakkes det nå om å blø for drakta, unnskyld drakten...
Men klarer vi like mange gjenvinninger, og skaffer oss like mange overgangsmuligheter som mot Godset, så vinner vi. Komfortabelt !
Lyn kommer til å ligge i forsvar med 9 mann som vanlig,borte som hjemme.
Får håpe vi klarer å lokke dem framover.
Hvis vi vinner,kommer Henning Dverg til å si at Lyn spilte sin dårligste kamp
for året.
Akkurat det samme som FFK,SIF og Viking sa da dem tapte på Åråsen.
Skal man tro tittelen på denne tråden blir det visst uavgjort i år også. Har vi begynt med oddstips i kamptrådtitlene?
Helt enig, dersom vi skal klistre kamptråder så bør vi jo utelate resultatet, ellers blir det jo ikke noe spennende?
Uansett, denne matchen vinner fugla! Kan nevne mange grunner, men den mest opplagte er at man rett og slett ikke liker gutter med pannebånd. Eller berg som lagleder for liiiin.
Last edited by holmiz; 09.08.2007, 09:05.
Begrunnelse: skriveleif, og ja litt til
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn
Kommentar