Får bare Håpe at LSK vinner og brann taper så vi kan ta over første plassen igjen
FC Lyn Oslo - Lillestrøm, søndag 12.08.07 kl. 20.00, Ullevaal Stadion
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Jeg har en god følelse med tanke på kampene mot Lyn. Kan bli to herlige oppgjør dette. Og hva er vel deiligere enn å se Henning Berge tape?Fra BaillsundKommentar
-
Det hadde vært godt hvis alle de andre topplaga hadde gåt på en smell nå, for vi har jo allerede hatt den smellen.Kommentar
-
Greit med U for brann..vi har jo aafk hjemme neste gang..så håper for all del at gutta klarer å motivere seg like mye før liiin kampen..det var jo det start klarte under nordli da de nesten tok gull! Motivasjon og innsats i HVER kamp og i 93 MINUTTERKommentar
-
Jeg tror nok at dutta skal greie å prestere i 90 min siden dem spilte så bra mot godset. Men jeg skal kanskje ikke være så brå sikker på det siden det bare var en kamp, men grunnen til at jeg tror det er at gamle Tom er tilbakeKommentar
-
Tror vi tar 3 poeng her. Følelsen er god og så lenge vi støtter opp gutta så godt vi gjorde på mandag så skal nok dette gå bra.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Har så utrolig lyst på revansj for det utrolig forsmedelige resultatet i fjor. Så ufattelig bittert det var å bare få uavgjort i den kampen. Vi får håpe at det i år blir Mykle og Riise som skal leke med det treige forsvaret til Lyn. Dernest håper jeg at vi aldri mer får oppleve noe tilsvarende som de siste minuttene fra Ullevål i fjor.Kommentar
-
Mot Godset hadde jeg forventa innsats å tæl etter fadesen i lux. Det fikk vi takk og pris. Nå er det store spørsmålet om gutta klarer å fortsette i samma duren eller om batteriet gikk tomt på mandag.
Vi har ikke flyten enda til å klare å utspille Liin, så vi er igjen avhengige av innsats for å rive Liin i biter. Håper inderlig Keiko har klart å banke inn motivasjon nok til full tenning i gjengen.
Klarer vi å stresse fintfolket fra storbyen i 90 minutter vinner vi, hvis ikke er det et 50 / 50 oppgjør.
Ser vel heller ingen grunn til de store endringene på laget bortsett kanskje fra ny reservekeeper. Velkommen!Fugla mot nye høyderKommentar
-
edu
edu kan være avgjørende og hvis vi får pakka inn han, kan vi vinne.
håper han blir solgt før kampen
noen som veit om skadesituasjonen med MJ og kiesenebner???? nysgjerrig assLast edited by occean-fan!; 10.08.2007, 01:37.Kommentar
-
Treningsrapport fra bastionen.no
...
I dag var totalt 24 spillere på treningsfeltet, og det var bare Tommy Berntsen vi savnet. Likevel var det flere spillere som ikke deltok på flere av øvelsene. Dette gjelder i hovedsak Indy, som ikke er klar til søndag, Bjarne og Edu. Når det gjelder Edu var han ikke med på spill i 100% innsats, men deltok ellers på alt. Erling måtte gi seg under økten, og det var trolig en kjenning med skaden han pådro seg forrige uke.
...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av aro1996Har sikker info. om den saken. Er vel enig i at debyen er litt "skarp", men er ikke sånn at jeg kommenter alt hele tiden.
Jeg foreslår at du ikke kommenterer noe.Kommentar
-
http://www.bastionen.no/FastSpalte.asp?id=1219
...
I dag var totalt 24 spillere på treningsfeltet, og det var bare Tommy Berntsen vi savnet. Likevel var det flere spillere som ikke deltok på flere av øvelsene. Dette gjelder i hovedsak Indy, som ikke er klar til søndag, Bjarne og Edu. Når det gjelder Edu var han ikke med på spill i 100% innsats, men deltok ellers på alt. Erling måtte gi seg under økten, og det var trolig en kjenning med skaden han pådro seg forrige uke.
...
VIS Tommy B, OG Indy er ute til kampen mot oss, så føler jeg meg enda sikkrere på Fugla seier.
0-2!Kommentar
-
Kommer til å overvære kampen fra VIP`en til Lyn, så får vi se hvordan deres opplegg er i forhold til vårt der. Blitt invitert av en leverandør, så da tar jeg på meg skjorte og skjerf som vanlig på kamp...nå med pølser og pils
Vi vinner 0-2......vi er på vei tilbake og Lyn sliter litt.....Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Kommentar