FC Lyn Oslo - Lillestrøm, søndag 12.08.07 kl. 20.00, Ullevaal Stadion

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fuglestaten
    Medlem
    Hoffnarr
    • Sep 2006
    • 58

    #21
    Får bare Håpe at LSK vinner og brann taper så vi kan ta over første plassen igjen

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13272

      #22
      Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
      "Det er to forskjellige lag som møtes. LSK = muskler, LYN = fart (det er ihvertfall slik det er på papiret)".
      Flaks at de fikk lynet Powell fra oss da. Husker at han dessverre var litt pinglete i duellspillet.

      Kommentar

      • Franken
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2004
        • 1036

        #23
        Opprinnelig skrevet av fuglestaten
        Får bare Håpe at LSK vinner og brann taper så vi kan ta over første plassen igjen
        Jeg håper ikke Brann taper. En U hadde vært perfekt, for da slipper vi å ha RævBK pesende i nakken...

        Jeg har en god følelse med tanke på kampene mot Lyn. Kan bli to herlige oppgjør dette. Og hva er vel deiligere enn å se Henning Berge tape?
        Fra Baillsund

        Kommentar

        • fuglestaten
          Medlem
          Hoffnarr
          • Sep 2006
          • 58

          #24
          Opprinnelig skrevet av Franken
          Jeg håper ikke Brann taper. En U hadde vært perfekt, for da slipper vi å ha RævBK pesende i nakken...

          Jeg har en god følelse med tanke på kampene mot Lyn. Kan bli to herlige oppgjør dette. Og hva er vel deiligere enn å se Henning Berge tape?
          Nå viste ikke jeg at brann møtte rævbk da, men da er kanskje en u best så lenge vi vinner selv.
          Det hadde vært godt hvis alle de andre topplaga hadde gåt på en smell nå, for vi har jo allerede hatt den smellen.

          Kommentar

          • Rubinho
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2005
            • 1501

            #25
            Greit med U for brann..vi har jo aafk hjemme neste gang..så håper for all del at gutta klarer å motivere seg like mye før liiin kampen..det var jo det start klarte under nordli da de nesten tok gull! Motivasjon og innsats i HVER kamp og i 93 MINUTTER

            Kommentar

            • xeR
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 11206

              #26
              Håber så inderlig at vi slipper at Lyn Skiklubben tar ledelsen. Blir så ufattelig provosert av den evige uthalinga av tiden som pappaguttene er så gode på.
              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

              Kommentar

              • fuglestaten
                Medlem
                Hoffnarr
                • Sep 2006
                • 58

                #27
                Opprinnelig skrevet av Rubinho
                Greit med U for brann..vi har jo aafk hjemme neste gang..så håper for all del at gutta klarer å motivere seg like mye før liiin kampen..det var jo det start klarte under nordli da de nesten tok gull! Motivasjon og innsats i HVER kamp og i 93 MINUTTER
                Jeg tror nok at dutta skal greie å prestere i 90 min siden dem spilte så bra mot godset. Men jeg skal kanskje ikke være så brå sikker på det siden det bare var en kamp, men grunnen til at jeg tror det er at gamle Tom er tilbake

                Kommentar

                • fjacob82
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 1507

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Franken
                  Jeg har en god følelse med tanke på kampene mot Lyn. Kan bli to herlige oppgjør dette. Og hva er vel deiligere enn å se Henning Berge tape?
                  Tja, å se Enga tape kanskje?
                  Tror vi tar 3 poeng her. Følelsen er god og så lenge vi støtter opp gutta så godt vi gjorde på mandag så skal nok dette gå bra.
                  Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                  *Brasseberget*

                  Kommentar

                  • vollafugl
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2006
                    • 978

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av KimFL
                    Men det var med en glimrende Gislason på midtbanen. Etter at han dro, har de ikke vært spesielt gode.
                    KimFL
                    Nettopp. Uten Grise-lars på banen er Lyn et helt annet og svakere lag.

                    Har så utrolig lyst på revansj for det utrolig forsmedelige resultatet i fjor. Så ufattelig bittert det var å bare få uavgjort i den kampen. Vi får håpe at det i år blir Mykle og Riise som skal leke med det treige forsvaret til Lyn. Dernest håper jeg at vi aldri mer får oppleve noe tilsvarende som de siste minuttene fra Ullevål i fjor.

                    Kommentar

                    • mooph
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2005
                      • 1496

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av vollafugl
                      Dernest håper jeg at vi aldri mer får oppleve noe tilsvarende som de siste minuttene fra Ullevål i fjor.
                      Regner de 90 minuttene mot bydelslaget i vår minst like ille, men nok om det.

                      Mot Godset hadde jeg forventa innsats å tæl etter fadesen i lux. Det fikk vi takk og pris. Nå er det store spørsmålet om gutta klarer å fortsette i samma duren eller om batteriet gikk tomt på mandag.
                      Vi har ikke flyten enda til å klare å utspille Liin, så vi er igjen avhengige av innsats for å rive Liin i biter. Håper inderlig Keiko har klart å banke inn motivasjon nok til full tenning i gjengen.

                      Klarer vi å stresse fintfolket fra storbyen i 90 minutter vinner vi, hvis ikke er det et 50 / 50 oppgjør.

                      Ser vel heller ingen grunn til de store endringene på laget bortsett kanskje fra ny reservekeeper. Velkommen!
                      Fugla mot nye høyder

                      Kommentar

                      • bjarmann
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 2889

                        #31
                        2-0 til fugla. vi har reist oss igjen mens lyn er inne i en dårlig periode, derfor trur jeg vi vinner. mykle og occean putter
                        I år så tar vi alt

                        Kommentar

                        • occean-fan!
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2006
                          • 683

                          #32
                          edu

                          edu kan være avgjørende og hvis vi får pakka inn han, kan vi vinne.

                          håper han blir solgt før kampen

                          noen som veit om skadesituasjonen med MJ og kiesenebner???? nysgjerrig ass
                          Last edited by occean-fan!; 10.08.2007, 01:37.

                          Kommentar

                          • JhnY
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2005
                            • 975

                            #33
                            3-1 seier over lyn. Lyn for en tidlig scoring men lsk svarer med 3 mål andre veien.

                            Kommentar

                            • Lillestrøm Kirke
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2004
                              • 1470

                              #34
                              Treningsrapport fra bastionen.no



                              ...
                              I dag var totalt 24 spillere på treningsfeltet, og det var bare Tommy Berntsen vi savnet. Likevel var det flere spillere som ikke deltok på flere av øvelsene. Dette gjelder i hovedsak Indy, som ikke er klar til søndag, Bjarne og Edu. Når det gjelder Edu var han ikke med på spill i 100% innsats, men deltok ellers på alt. Erling måtte gi seg under økten, og det var trolig en kjenning med skaden han pådro seg forrige uke.
                              ...
                              "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                              Kommentar

                              • ulfpulf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 2506

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av aro1996
                                Har sikker info. om den saken. Er vel enig i at debyen er litt "skarp", men er ikke sånn at jeg kommenter alt hele tiden.
                                Denne debuten var akkurat like sløv som din forrige.
                                Jeg foreslår at du ikke kommenterer noe.

                                Kommentar

                                • ON
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2004
                                  • 3639

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Lillestrøm Kirke
                                  http://www.bastionen.no/FastSpalte.asp?id=1219

                                  ...
                                  I dag var totalt 24 spillere på treningsfeltet, og det var bare Tommy Berntsen vi savnet. Likevel var det flere spillere som ikke deltok på flere av øvelsene. Dette gjelder i hovedsak Indy, som ikke er klar til søndag, Bjarne og Edu. Når det gjelder Edu var han ikke med på spill i 100% innsats, men deltok ellers på alt. Erling måtte gi seg under økten, og det var trolig en kjenning med skaden han pådro seg forrige uke.
                                  ...

                                  VIS Tommy B, OG Indy er ute til kampen mot oss, så føler jeg meg enda sikkrere på Fugla seier.

                                  0-2!

                                  Kommentar

                                  • Arind
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2006
                                    • 459

                                    #37
                                    Kommer til å overvære kampen fra VIP`en til Lyn, så får vi se hvordan deres opplegg er i forhold til vårt der. Blitt invitert av en leverandør, så da tar jeg på meg skjorte og skjerf som vanlig på kamp...nå med pølser og pils
                                    Vi vinner 0-2......vi er på vei tilbake og Lyn sliter litt.....
                                    Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13272

                                      #38
                                      Svein Erik Edvartsen skal dømme, så vi må regne med en to-tre straffer imot og å fullføre kampen med 6-7 mann. Trolig får Simen Brenne tre måneder i isolat på Ullersmo på grunn av kjeftbruk.

                                      Edit: skivebom
                                      Last edited by reka; 10.08.2007, 11:06.

                                      Kommentar

                                      • KFL41
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 3648

                                        #39
                                        Hvis det er nyhetstråden du sikter til så gjelder det kvartfinalen

                                        Kommentar

                                        • RSP
                                          Moderator
                                          • Aug 2004
                                          • 10498

                                          #40
                                          Før kampen-vurderinger (fra lyn.no)

                                          Alltid greit å vite litt om hvordan våre motstandere vurderer oss:

                                          Kommentar

                                          Working...