FC Lyn Oslo - Lillestrøm, søndag 12.08.07 kl. 20.00, Ullevaal Stadion

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • vollafugl
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2006
    • 978

    #41
    Opprinnelig skrevet av fuglestaten
    Får bare Håpe at LSK vinner og brann taper så vi kan ta over første plassen igjen
    At LSK vinner håper alle. Jeg tror at det beste er uavgjort mellom Brann og RBK. Med seier til RBK tror jeg at at de mest sannsynlig vinner serien. Med tap til RBK er de ute, men da vil Brann sannsynligvis vinne gullet.

    Kommentar

    • MoBee
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2004
      • 958

      #42
      Med brann-seier og lsk seier, vil fremdeles lsk være tre bak brann med 27 poeng til å spille for... Ingen vinner serien denne helgen.

      Kommentar

      • occean-fan!
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 683

        #43
        foss

        hvis kippe er uaktuell synes jeg vi skal sette inn bergan foss istdenfor danton og beholde rambekk på back. dristig, men trur det vil være en bedre løsning

        Kommentar

        • Vicarious
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2006
          • 391

          #44
          Opprinnelig skrevet av occean-fan!
          hvis kippe er uaktuell synes jeg vi skal sette inn bergan foss istdenfor danton og beholde rambekk på back. dristig, men trur det vil være en bedre løsning
          Bergan-Foss er vel kanskje et drøyt tiltak.. Vil heller foreslå Søgård på høyre back, Riise på indreløper og Sundgot inn på spiss/Occean venstre flanke. Ikke ideellt det heller, men alt for å unngå Danton..

          Kommentar

          • xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

            #45
            Tar det som en selvfølge at Danton spiller!

            Vår beste høyreback.
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

            Kommentar

            • krisruds
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2005
              • 839

              #46
              Er fae. Øyvind Alsaker og Nils Johan Semb som skal kommenter kampen igjen, går det ikke ann å få noen andre enn Semb til å kommentere LSK, alt han klarer er å komme med dritt om LSK.
              krisruds medlem av KFL siden 1996


              OI OI OI nå har vi det morro :)

              BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

              Kommentar

              • Fugl1120
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 3528

                #47
                Opprinnelig skrevet av krisruds
                Er fae. Øyvind Alsaker og Nils Johan Semb som skal kommenter kampen igjen, går det ikke ann å få noen andre enn Semb til å kommentere LSK, alt han klarer er å komme med dritt om LSK.
                Hvem bryr seg om hvem som kommenterer? Vi skal da på Ullevål!
                Lauken er vår venn!

                Kommentar

                • Canário
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2005
                  • 1471

                  #48
                  Denne kampen blir utrolig viktig; vi kjenner flere lags ubehagelige, øldunstende pust bak oss og har i tillegg Brann som ligger seks poeng foran. Tror stikkordene i denne kampen blir å ta Edu feilvendt, være obs på Lyns overgangspill og sågar hindre tidlig innlegg mot spissene. Hoff blir viktig å stoppe og er vel så å si den eneste på midten som innhar kreativitet i en ellers baktung midtbane med overvekt av defensive typer i Tessem og Sokolowski.

                  Håper en stor Ullevaal-matte vil passe Myklebust bra. Angrepsspillet må være bevegelig i denne kampen, og sågar hindre Ski(t)klubb-forsvaret å få stå rettvendt og stange unna. Eddie Gustafsson er også kjent for å fomle på distanseskudd, så fyr laus! Kunne vært artig med noen Kisenebner-skudd mot denne Gustafsson.

                  Det blir særs viktig å ta ledelsen og slippe den kynismen og fallesyken fra Lyn som kommer opp med gufs fra fortiden. I alle fall veldig klar for å synge pannebånda av gymnas-spillerne og så kraftfullt at selv platte øredobber og kostbare frisyrer ikke kan skjule frykten for å spille i nabo-oppgjøret.

                  Ditto håper jeg Svein Oddvar Moen er obs på Edus tendenser til å filme og har oversikt på situasjoner der Edu skubber for å få motspiller ut av balanse for følgelig å rappe ballen. Svein Oddvar "jeg-har-overhodet-ikke-kontroll-over-situasjonen" Moen: Overrask meg!

                  Kommentar

                  • bjarmann
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 2889

                    #49
                    verken kiesenebner eller sokolowski spiller
                    I år så tar vi alt

                    Kommentar

                    • Fugl1120
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 3528

                      #50
                      Er usikker på hvordan vi skal håndtere høyrebacken. Om det skulle vise seg at Kippe ikke får spilt i morgen er vel Danton eller Espen de heteste alternativene på høyreback. Espen Hoff er ekstremt hurtig, og jeg tror både Danton og Espen vil bli brukt som rundingsbøyer om Hoff har en god dag på jobben. Skulle jeg velge ville jeg nok valgt Espen, til tross for at han har hatt noen gode kamper på midten nå. Problemet da er hvem som skal erstatte Espen på midten, ettersom Kiesi og Viktor er skadet. Et annet alternativ er Biffen inn som stopper og Rambekk på back. Jeg tror uansett fart i bakre ledd vil være viktig, eller et dyptliggende forsvar. Da blir vi nødt til å satse mer på overganger, ettersom dypt forsvar vil skape strekk i laget om ikke de andre leddene følger etter. Tror på følgende lag i morgen:

                      Otto
                      Danton - Rambekk - PSA - Shane
                      Søgård - Kiko - Brenne
                      Riise - Occean - Myklebust

                      Lyn har blitt betydelig svekket etter at Gislason forsvant. I tillegg har de hatt skade på viktige spillere som Powell, Berntsen og Hoff. Jeg tror alle disse tre først er klar etter skadeavbrekk mot oss, og de burde derfor ikke ha storformen inne. Ifølge de Lyn-supporterne jeg kjenner er lagets svakeste punkt høyrebacken og nakenmodellen Eriksen. I tillegg begynner Tessem å dra på åra, så dette er en match jeg forventer at både Riise og Myklebust viser seg fram i. Her kan de utnytte fart og dårlig backspill til det fulle.

                      Lyn er et typisk "ødelegge-for-andre-selv-om-de-selv-ikke-har-noe-å-spille-for" lag, akkurat som Odd. Frykter derfor at de skal ha en av sine gode dager mot oss. Lever likevel i troa, og satser på en 1-0 seier mot et tannløst Lyn-lag.
                      Lauken er vår venn!

                      Kommentar

                      • mr.Jordbakke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 3845

                        #51
                        Kun EN gang i år har LSK klart å score i løpet av det første kvarteret. Det var forøvrig mot Lyn 30.april som endte 3-1 etter mål av Myklebust, Larsen (selvmål) og Sundgot.

                        Jeg håper på en reprise ikveld. Alltid deilig å kunne senke skuldrene tidlig og vi unngår, som nevnt tidligere, et Lyn plaget av "fallesyken".

                        Nå skal jeg benke meg foran tv'n, akkurat som igår, å se på X antall PL-kamper, men kun som oppvarming før kveldens storkamp, som jeg SELVSAGT skal følge LIVE på Ullevaal. Vi sees i VG-svingen!
                        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                        Mvh
                        Mr.Jordbakke

                        Kommentar

                        • JhnY
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2005
                          • 975

                          #52
                          Taper vi i dag så er det 6poeng opp til Brann. Da tror jeg desverre gullet er kjørt for i år. Men med 3 poeng i dag og vi ligger bare 3 poeng etter så er muligheten der. JÆVLIG VIKTIG KAMP DA!

                          Kommentar

                          • MortenA
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2007
                            • 3404

                            #53
                            Klarer gutta å mobilisere den samme intensiteten som mot Godset så frykter jeg ingen lag i norge. Vi har fordelen av å møte Brann hjemme nå på høsten, og vi har bedre målforskjell, så at de ligger noen poeng foran oss er ikke kritisk for øyeblikket.

                            Lyn er som Odd et lag som man aldri vet hvor man har. Brann merket at Lyn hadde dagen det da de var på besøk og tapte 6-0, mens Sandefjord gjorde det motsatte forrige helg. Satser på at gutta gir alt igjen, og sørger for at vi puster Brann i nakken.
                            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                            Kommentar

                            • Kristiansen
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2007
                              • 1332

                              #54
                              PÅ vei til tullevåll

                              La oss dra til Tullevåll og banke Lyn!! med masse mål!!

                              Kommentar

                              • Matti
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2005
                                • 895

                                #55
                                Ender jeg opp i 500m kø om jeg kommer opp om en halv time før?

                                Kommentar

                                • bjarmann
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 2889

                                  #56
                                  sterk første halvtime, mista litt av intiativet mot slutten av omgangen. men har gutta fobi mot å skyte? både occean, brenne, mykle og søgård har hatt skuddmuligheter innenfor 16 meteren men går seg heller bort. be gutta fyre løs tom!
                                  I år så tar vi alt

                                  Kommentar

                                  • okb
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 2377

                                    #57
                                    Et par bilder ligger på www.lsk.no
                                    Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                                    Kommentar

                                    • KFL41
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 3648

                                      #58
                                      Dette ble enkelt! Fantastisk laginnsats og 2.omgang. Vi gir ikke Lyn noe gratis. Uhyre viktig å nullstille gutta foran cupkampen til uka. Man må minne om at den starter på 0-0 og kanskje er Edu med. Men igjen er det bare å applaudere gutta og spesielt Kiko. Første målet vårt utenfor 16-metern kom fra 40 meter!

                                      Utrolig moro at Kiko fikk til en slik kamp. Vi har jo sett potensialet i ham og endelig fikk han ut alt! (Noen som savner Kasey :-)?)

                                      Kommentar

                                      • bjarmann
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 2889

                                        #59
                                        herlig kamp av gutta! 2 omgang var helt glimrende. jeg trekker tilbake all dritten jeg har slengt etter kiko i år. så sinnsykt stor han var på banen idag. hyll!
                                        I år så tar vi alt

                                        Kommentar

                                        • Aspecho
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Dec 2006
                                          • 163

                                          #60
                                          For en utrolig deilig seier!

                                          Kiko og Occean kjørte over Lyn hele kampen , og nå lukter det for alvor gull!

                                          Kommentar

                                          Working...