At svesengen i rb støtter dette, bekrefter udugeligheten også i lokalpressen..
Tromsø - Lillestrøm, lørdag kl. 15:30.
Collapse
X
-
Forsvaret som sender oss ned i år. Finnes ikke dekning. I stedet har man i sommervinduet valgt å hente et av Nigerias største midtbanetalenter og omskolere ham til back. Faen meg utrolig.
Kun fuckings Start har sluppet inn fler. Samtidig har kun Molde RBK og Haugesund scora flere. Lett å se hvor skoen har trykket, men ikke en dritt som gjøres. Skal ikke gå an å drive en klubb så dårlig.
Så bytter de inn Malec fordi de "trenger noen som kan vinne de lange ballene". Hva med å involvere midtbanen når du starter med to playmakere? Hvor i helvete er Bonke?!👍 1Kommentar
-
Det er klart at Per Berg har et poeng i at det nedrykk kan være en mulighet til å rydde opp i elendigheten og gi klubben en ny start.
Til tross for at de evige optimistene her på forumet har uttrykt at slike meninger er det samme som å ønske det verste for klubben.
Kommentar
-
Nå kom scoringsmaskinen Malec inn.VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Får vi tak i en litt god produsent bør det være mulig å få laget en sitcom av ledelsen i Lillestrøm Sportsklubb. Kan vel løse litt av de økonomiske utfordringene også.Kommentar
-
Sett på alt av rekrutter og spark Runar. Viktig å få nivået inne for Obos-ligaen fortest mulig. Blir ikke mange overbetalte rotter igjen på skipet etter at vi har rykket ned.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
-
Vi har jo bare sluppet inn et mål hittil. Fremgang i forsvaret osv. Synes også enkelte spillere ser litt bedre ut på håret enn sist. Stilmessing forbedring. Ingen slosskamp på trening denne uka heller? Forbedring i disiplinen. Vi bør nesten vurdere å øke lønna til Runar.👍 1Kommentar
-
Skogseid er en vandrende katastrofe utpå der. Fytti helvete.Kommentar
Kommentar