Eventuelle karantener etter denne kampen bør utelukkende sees positivt på. Det kan ikke bli værre
Tromsø - Lillestrøm, lørdag kl. 15:30.
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Malec kan faktisk score, det overraska meg litt. Kanskje ett poeng er innen rekkevidde da (men foreløpig helt ufortjent, uten at det betyr noe).---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------Kommentar
-
LSK kommer ikke til å sparke noen nå uansett, så å håpe på tap blir for dumt. Jeg orker ikke nedrykk bare for at RK & co skal få sparken.---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------👍 3Kommentar
-
Kom igjen, Fugla. Vis at jeg kan stappe det forrige innlegget mitt opp i rassen.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Bonke må inn nå. Her skal det kriges noe jævlig.👍 1Kommentar
-
Malec har alltid vært en farlig spiller han, så lenge han får innlegg fra siden å jobbe med.....men det er det eneste han kan brukes til. Da er det jo litt rart at med han på banen har vi ikke akkurat produsert innlegg fra siden i hopetall.....Malec er best med utoverkanter på banen.👍 1Kommentar
-
Hva er Runars plan nå? At Bonke skal miste match-fitnessen og at Mathew ikke skal komme opp i en? Eller er det en slags demonstrasjon mot at det ikke er hans spillere? Prøver han virkelig få oss til å tro at de ikke er mer enn gode nok? Sirkus Åråsen!Kommentar
Kommentar