Ingen som står opp etter at Lundemo blir grisetakla, ingen som bryr seg.
Tromsø - Lillestrøm, lørdag kl. 15:30.
Collapse
X
-
Druknesonen. Alt vi tar i og gjør blir til dritt.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Dette er helt krise. Nå blir sulliken sittende og vi har rykket ned dessverre. Kontaktinfo til Owe Halvorsen tas imot med takk. Nå må vi bare presse på å håpe han tar til fornuft. Men det virker helt håpløst dessverre...Gi alt, stå på LSKKommentar
-
Vi er ræva, men jeg har virkelig aldri sett noe lag ha mer marginer mot seg. Det som var ligaens beste keeper med tre av de verste tabbene jeg har sett og dommeravgjørelser ut av en annen verden i flere avgjørende situasjoner (dommeren var ok i dag).Kommentar
-
Dette er general eksempel på lag i motgang... Origi, og langskudd har alltid vært trøbbel.. At ikke forsvarsspillerne kan forstå at det må presses for og unngå dette. Ikke at det var bakre 4er sin feil det målet der, men pokker også...Kommentar
-
Det VIL seg ikke. 2 omgang skulle vi ha vunnet.. og i stedet taper vi kampen. 2 omgang er stang ut hele veien. Malec skulle vel trolig hatt et straffespark også.. men ingen unnskyldning. Origi sliter, men de som sier han skal sparkes - er selv ute av balanse.
Lundemo spilte seg opp i 2 omg.. nå er han vel ute resten? Skulle TILspilleren hatt rødt?
Dette har alle kjennetegn på et lag i motgang.
Vi har ikke rykket ned enda!! Men jeg begynner å forberede meg mentalt..👍 2Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Det skyldes på at det gjøres personlige feil, men det er vel mangel på system som er det hele store problemet. Når systemet er å ha 11 som har ansvar for å være playmakere så er det klart at det blir flere feil, umulig å spille på kjente bevegelses mønstre, alle må hele tiden se etter og vurdere alternativer.Kommentar
-
Siden jeg reiser oppover er 3 poeng et krav.
Etter at de som tar avgjørelser mener at det kan spores positiv utvikling og at ingen utenfra kunne ha oppnådd bedre resultater enn det sittende trener greier, bør dette nå slå ut i tellende resultater.
Poengene for å berge plassen må tas mot Tromsø, Stabæk, Sogndal og Start. Nå er det ikke rom for flere feilskjær!
Kommentar
-
Får være grenser til hva Runar skal få skylda for. Den tabben der må Origi eie alene.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFL👍 1Kommentar
Kommentar