Tromsø - Lillestrøm, lørdag kl. 15:30.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • knut
    Make knut Great Again
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2006
    • 9463

    Opprinnelig skrevet av fredpet76
    Runar må gå pga elendige spillere. Om en tenker gjennom kampene som vi har tapt så skyldes det elendige keepere og tabber. Bare se i forrige match da Moa dreit seg ut. Et lite eksempel bare
    Nå har jeg bare sett en kvart med Mathew, men han er topp 10 i TL, samme kan sies om Bonke (med litt veiledning før kamp).

    Runar sine valg rundt disse eminente spillerne er oppsigelsesgrunn da resten av laget er som du sier; elendige (minus G.Martin).

    Kommentar

    • Avon
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2011
      • 267

      Totalt sett en svak kamp, men noe bedring i andre omgang, men er det mulig for et lag å ha mer marginer mot seg enn LSK har hatt de siste kampene? Med normal flaks ville de klart et par seire på de siste 5 kampene.

      Kommentar

      • G-Man
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2011
        • 3209

        Opprinnelig skrevet av Xavi

        Får være grenser til hva Runar skal få skylda for. Den tabben der må Origi eie alene.
        En tabbe som det gjøres av en spiller som er totalt i ubalanse. Ansatte som ikke er i vater er det en leders ansvar å rette opp.

        Kommentar

        • DoubleHi5
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2011
          • 4112

          Opprinnelig skrevet av Xavi

          Får være grenser til hva Runar skal få skylda for. Den tabben der må Origi eie alene.
          En spillergruppe hvor flere tydelig er ute av balanse. Tror mange vil vurdere de bakenforliggende årsaker noe annerledes enn deg. Ikke minst når man vurderer totaliteten av tristessen.
          Elska þetta félag

          Kommentar

          • GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

            Er så mye som skurrer, to spillere er umiddelbart tilbake fra start etter å ha gjort noe som tilsynelatende rettferdiggjorde umiddelbar karantene, men som likevel ikke var så alvorlig at det ga videre reaksjoner. Selv om det hadde pågått over lengre tid. Samtidig sliter Bonke benk, mannen som ALLTID går foran med trykk og innsats. Og hva er egentlig spillet bak med Solers rolle som mental trener? Synes det er mer og mer som tyder på at det henger sammen med massive disiplinære problemer innad i laget.

            Det fremstår pill råttent, spillere opptrer ikke på denne måten gjentagende ganger uten at noe er alvorlig galt.

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              Opprinnelig skrevet av Avon
              Totalt sett en svak kamp, men noe bedring i andre omgang, men er det mulig for et lag å ha mer marginer mot seg enn LSK har hatt de siste kampene? Med normal flaks ville de klart et par seire på de siste 5 kampene.
              Dette jevner seg ut.. Vil vel påstå at LSK har hatt over middels med flyt tidligere i sesongen og ikke minst i fjor høst.

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13277

                Opprinnelig skrevet av G-Man
                Ansatte som ikke er i vater er det en leders ansvar å rette opp.
                Gjorde jo det forut for siste kamp, satte ham ut av laget og lagde en sak for rikspressen ut av det. Tenker roen senket seg over origi. Her snakker vi lederkvaliteter!

                Kommentar

                • Gjest

                  Runar hadde full støtte da han satte ut Origi og jradi mot Odd. Begge sviktet i dag.

                  Kommentar

                  • fredpet76
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2004
                    • 1252

                    Moa, Brenden, Kolstad og nå Lundemo ute. Vi har da ikke så stor stall heller

                    Kommentar

                    • Gjest

                      Opprinnelig skrevet av fredpet76
                      Moa, Brenden, Kolstad og nå Lundemo ute. Vi har da ikke så stor stall heller
                      Lundemo, på det nivået han er på nå, vil neppe bli savnet av noen.

                      Kommentar

                      • fredpet76
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2004
                        • 1252

                        Matthew, spilte han kant eller sentralt? Må ærlig innrømme at jeg ikke hadde pulse nok til å se matchen selv om jeg har kanalen.. Satt spikra foran Live på weben

                        Kommentar

                        • nebbjævel
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2009
                          • 511

                          Mathew var i orden.

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            Opprinnelig skrevet av daf

                            Lundemo, på det nivået han er på nå, vil neppe bli savnet av noen.
                            Hvilket nivå får han lov til å være på da, husk at dette var spilleren LSK skulle bygge laget rundt. Men med Runar er to begrensa midtstoppere lagets playmakere. Hva sa Runar seinest i dagens kamppause? Du får ikke indrefilet med en klovn på kjøkkenet.

                            Kommentar

                            • Trooond
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2015
                              • 1039

                              Opprinnelig skrevet av Xavi

                              Får være grenser til hva Runar skal få skylda for. Den tabben der må Origi eie alene.
                              Denne tabben, ja, men hvorfor er Origi i ubalanse?
                              Det er mer situasjonen og behandling innad i spillergruppa over tid, alle spenninger, at det er store motsetninger innad i laget, og behandlingen i media etter forrige ukes bravader. Her mener jeg Runar har ansvaret. Skal man stå sammen burde jo ikke akkurat bassel gå ut og gi bilder av låret sitt i avisa lenge etter situasjonen heller.
                              Bassel var også elendig i dag og sterkt delaktig i første mål mot.

                              Det trengs en sterk og streng leder for å håndtere egoer som dette. Altså det stikk motsatte av Runar.
                              ​​​​​

                              Kommentar

                              • Xavi
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2008
                                • 1275

                                Opprinnelig skrevet av Trooond

                                Denne tabben, ja, men hvorfor er Origi i ubalanse?
                                Det er mer situasjonen og behandling innad i spillergruppa over tid, alle spenninger, at det er store motsetninger innad i laget, og behandlingen i media etter forrige ukes bravader. Her mener jeg Runar har ansvaret. Skal man stå sammen burde jo ikke akkurat bassel gå ut og gi bilder av låret sitt i avisa lenge etter situasjonen heller.
                                Bassel var også elendig i dag og sterkt delaktig i første mål mot.

                                Det trengs en sterk og streng leder for å håndtere egoer som dette. Altså det stikk motsatte av Runar.
                                ​​​​​
                                Beklager, visste ikke at du fulgte laget så tett, vet alt som skjer på treninger, er tilstede i garderoben og generelt vet hva spillerne tenker.
                                Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                Anders, Tidligere styremedlem KFL

                                Kommentar

                                • Siggen
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2004
                                  • 656

                                  Opprinnelig skrevet av caLitri
                                  Jeg ble faktisk skuffet når vi scoret nå. Om det betyr at dette sirkuset får fortsette så orker jeg rett og slett ikke mer. Håper vi får 3 i sekken og blir ferdig med dette nå.
                                  Gratulerer!
                                  Nominerer deg herved til årets supporter på forumet!
                                  ----------------------------------------------------------------------------
                                  Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
                                  ----------------------------------------------------------------------------

                                  Kommentar

                                  • forzafugla!
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2008
                                    • 461

                                    Opprinnelig skrevet av Xavi

                                    Beklager, visste ikke at du fulgte laget så tett, vet alt som skjer på treninger, er tilstede i garderoben og generelt vet hva spillerne tenker.
                                    Det er vel bare å håpe og tro han er rett. Alternativet er jo at treneren rett og slett har ødelagt spillerne fysisk og forvandlet det som var et greit Tippeligalag til et Oboslag. Jeg kan ihvertfall ikke huske at de som var på laget for 1-2 år siden, var så dårlige som de er nå.

                                    Kommentar

                                    • Gjest

                                      Opprinnelig skrevet av GIFKanari

                                      Hvilket nivå får han lov til å være på da, husk at dette var spilleren LSK skulle bygge laget rundt. Men med Runar er to begrensa midtstoppere lagets playmakere. Hva sa Runar seinest i dagens kamppause? Du får ikke indrefilet med en klovn på kjøkkenet.
                                      Er helt enig med deg, men Lundemo skal vel uansett ikke fortsette i LSK neste år så jeg han driter jeg egentlig i. RK burde vært sparket etter treningskampen mot Stabæk.

                                      Kommentar

                                      • Gjest

                                        Opprinnelig skrevet av Xavi

                                        Beklager, visste ikke at du fulgte laget så tett, vet alt som skjer på treninger, er tilstede i garderoben og generelt vet hva spillerne tenker.
                                        Hva faen betyr det hva spillerne tenker, gjør på trening og i garderoben når det aldri leveres i kamp?

                                        Kommentar

                                        • ynnor
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2008
                                          • 857

                                          Nytter ikke med positive supportere nå . Endring må skje fra uka. Siste sjanse. Men blitt en gjeng med supportere som er så veloppdragne at vi passer i OBOS.

                                          Kommentar

                                          Working...