Tromsø - Lillestrøm, lørdag kl. 15:30.
Collapse
X
-
👍 1Kommentar
-
Elska þetta félag👍 2Kommentar
-
Er så mye som skurrer, to spillere er umiddelbart tilbake fra start etter å ha gjort noe som tilsynelatende rettferdiggjorde umiddelbar karantene, men som likevel ikke var så alvorlig at det ga videre reaksjoner. Selv om det hadde pågått over lengre tid. Samtidig sliter Bonke benk, mannen som ALLTID går foran med trykk og innsats. Og hva er egentlig spillet bak med Solers rolle som mental trener? Synes det er mer og mer som tyder på at det henger sammen med massive disiplinære problemer innad i laget.
Det fremstår pill råttent, spillere opptrer ikke på denne måten gjentagende ganger uten at noe er alvorlig galt.👍 4Kommentar
-
Dette jevner seg ut.. Vil vel påstå at LSK har hatt over middels med flyt tidligere i sesongen og ikke minst i fjor høst.👍 4Kommentar
-
👍 3Kommentar
-
Hvilket nivå får han lov til å være på da, husk at dette var spilleren LSK skulle bygge laget rundt. Men med Runar er to begrensa midtstoppere lagets playmakere. Hva sa Runar seinest i dagens kamppause? Du får ikke indrefilet med en klovn på kjøkkenet.👍 2Kommentar
-
Det er mer situasjonen og behandling innad i spillergruppa over tid, alle spenninger, at det er store motsetninger innad i laget, og behandlingen i media etter forrige ukes bravader. Her mener jeg Runar har ansvaret. Skal man stå sammen burde jo ikke akkurat bassel gå ut og gi bilder av låret sitt i avisa lenge etter situasjonen heller.
Bassel var også elendig i dag og sterkt delaktig i første mål mot.
Det trengs en sterk og streng leder for å håndtere egoer som dette. Altså det stikk motsatte av Runar.
👍 4Kommentar
-
Denne tabben, ja, men hvorfor er Origi i ubalanse?
Det er mer situasjonen og behandling innad i spillergruppa over tid, alle spenninger, at det er store motsetninger innad i laget, og behandlingen i media etter forrige ukes bravader. Her mener jeg Runar har ansvaret. Skal man stå sammen burde jo ikke akkurat bassel gå ut og gi bilder av låret sitt i avisa lenge etter situasjonen heller.
Bassel var også elendig i dag og sterkt delaktig i første mål mot.
Det trengs en sterk og streng leder for å håndtere egoer som dette. Altså det stikk motsatte av Runar.
Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFL👍 2Kommentar
-
----------------------------------------------------------------------------
Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
----------------------------------------------------------------------------👍 3Kommentar
-
Det er vel bare å håpe og tro han er rett. Alternativet er jo at treneren rett og slett har ødelagt spillerne fysisk og forvandlet det som var et greit Tippeligalag til et Oboslag. Jeg kan ihvertfall ikke huske at de som var på laget for 1-2 år siden, var så dårlige som de er nå.Kommentar
-
Er helt enig med deg, men Lundemo skal vel uansett ikke fortsette i LSK neste år så jeg han driter jeg egentlig i. RK burde vært sparket etter treningskampen mot Stabæk.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar