Arne Erlandsen
Collapse
X
-
-
Jeg har bare sett litt fra videoene som er lagt ut på VG, så det er godt mulig Erlandsen har andre sider enn de jeg har sett. Likevel slår det meg at Arne Erlandsen virker som en sliten mann uten entusiasme når han instruerer og når han prøver å oppildne laget. Blytungt, som han selv uttrykker det til VG etter Ranheim-kampen.Elska þetta félagKommentar
-
Jeg har bare sett litt fra videoene som er lagt ut på VG, så det er godt mulig Erlandsen har andre sider enn de jeg har sett. Likevel slår det meg at Arne Erlandsen virker som en sliten mann uten entusiasme når han instruerer og når han prøver å oppildne laget. Blytungt, som han selv uttrykker det til VG etter Ranheim-kampen.Kommentar
-
Måten vi fremstår på om dagen er pinlig. En skam rett og slett. Beklager Arne, men dette kommer aldri til å utvikles i noen positiv retning. På samme tidspunkt i fjor så spilte vi hvertfall godt, skapte drøssevis med sjanser og hadde stang ut. Det vi har sett i år er bare nitrist. Vi er langt dårligere enn i fjor, noe som lover svært dårlig.
Vi er så feige at det gjør vondt i sjela. Ta litt risiko da for faen! Jeg taper heller 10-0 hjemme mot Ranheim etter å ha prøvd, enn å få servert det pisset vi ser i dag. Feigt og skammelig er det! Skjerpings for faen!..................👍 3Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Det er jeg faktisk helt enig i. Hadde man vunnet 5-0 i går, så ville det ikke endret stort hvis vi fortsatte den dårlige trenden i seriekampene. På samme måte har det isolert sett null å si at vi tapte og ikke presterte spesielt godt i går. Kampen ble på ingen måte noe større eller viktigere fordi vi tapte.Kommentar
-
Arne er en grei fyr. Tar mye mer ansvar enn det folk tror. Han jobber ca. 18 timer hver dag med fotball. Er første mann på stadion, og er å finne på mobilen kl2300 som regel, hvor han snakker med agenter/spiller/andre i klubben,osv.....
Men... jeg har alltid sagt.... Du er like bra som hvordan laget ditt spiller og hvem som du har hentet.
Arne, som jeg forstår det, har mye mer ansvar og makt i klubben sammenlignet med mange andre trenere i Eliteserien. Han får gjennomslag for mye om det er mulig.
Derfor setter jeg mye på han nå.... Han hentet Gary Martin. Feil. Han hentet to keeper som jeg antar er ikke bra nok for Eliteserien. En stor del av de spillerne han har hentet i fjor, er ikke bra nok
(Liker Rafn, Meglavis, Hakkestad, Olsen men etter min mening er Moses, Ezeh, Martin, Antonijevic, osv ikke bra nok.) Det samme gjaldt mange av hans "forsterkninger" i fjor "f,eks... Marco Tyggegummi)
Arne har vunnet gull i LSK. Men 2 dårlige ligaplasseringer bekymrer meg. Samme gjelder i år. Tipper at ca, 8. plass er det beste vi kan sikte på.
Jeg håper at jeg tar feil.
👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Ut i fra mine øyne så er Erlandsen god på defensiv struktur og det å kjøre kontringer. Men det skorter så ekstremt mye i offensiv samhandling og kreativitet at man risikerer å ende opp med helgrått hår som 19-åring ved å følge med på laget. Om ikke Lillestrøm greier å gjøre det samme som de gjorde i dag mot bedre lag enn Sandefjord, det vil si å slippe til motstander få sjanser og mål samtidig som vi scorer på våre overganger, så ser jeg ingen framtid med Arne mer. Sorry Arne, jeg har hatt troen lenge, men nå er den fallende.👍 1Kommentar
-
Fra "På innsiden": Driver lobbyvirksomhet for å slippe løpetrening Erling Knudtzon vil heller spille fotball enn å ha løpetrening på SATS. Arne sier de må restituere, så da er løsningen å dra på SATS i stedet for en lekfylt, men givende formasjonstrening som de desperat har bruk for.
Erling spilte ikke sist, så han får lov å leke litt lett på matta. Når Erling nevner det for andre spillere, forteller ansiktsutrykket til Thomas en god del. Matthew sier (bare halveis) på spøk "I can not believe this is happening". Uff.Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.👍 1Kommentar
-
Det største beviset på at Erlandsen er en helt
totalr håpløs trener er han skal trekke
ned alle mann i forsvar på dødball imot.
vi har ingen sjanse på gjenvinning eller treffe
en medspiller etter klarering. Vi har null mulighet
for kontring.
Jeg blir kvalm av å se dette!!!!
ligger vi igjen med 2-3 mann på rett side av midt
streken , må Forsvaret til de andre normalt ligge
igjen med en mann mere.
Det vil da også bli mere oversiktlig for vår keeper
og forsvarere på dødball imot. Samt at vil være mye giftigere på en overgang/kontring.👍 1Kommentar
-
Det største beviset på at Erlandsen er en helt
totalr håpløs trener er han skal trekke
ned alle mann i forsvar på dødball imot.
vi har ingen sjanse på gjenvinning eller treffe
en medspiller etter klarering. Vi har null mulighet
for kontring.
Jeg blir kvalm av å se dette!!!!
ligger vi igjen med 2-3 mann på rett side av midt
streken , må Forsvaret til de andre normalt ligge
igjen med en mann mere.
Det vil da også bli mere oversiktlig for vår keeper
og forsvarere på dødball imot. Samt at vil være mye giftigere på en overgang/kontring.
Årsaken til at man legger igjen alle mann er åpenbar, jo tettere man pakker boksen, jo vanskeligere blir det å score.
Hvor mye giftigere vi ville vært på overganger er jeg noe usikker på. Man skal treffe temmelig godt på en pasning for at vår angriper skal kunne vinne ballen mot to-tre forsvarere. Fordelen med å ligge alle mann rundt egen boks er at man kan starte flere løp samtidig, selv om det så er noe lengre å løpe.👍 1Kommentar
-
Dette lukter 2007 reprise lang vei. Spillere som blir høye på seg selv etter cuptriumfen og en trener som sliter på omgivelsene. Hva som skjer i kulissene vet jeg ikke så mye om men det er å håpe at Arne i alle fall sitter ut året ellers så tror jeg det er slutt på eliteserie på Åråsen...Kommentar
Kommentar