Stabæk - Lillestrøm, lørdag 1. oktober kl 15:30

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • armykanari
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2009
    • 742

    Kamptråd Stabæk - Lillestrøm, lørdag 1. oktober kl 15:30


    Helvete heller dere! Vi er ikke nede enda, selv om det ser ørlite mørkt ut.

    Vi reiser til Nadderud for å redde stumpene og æren. Den gang da vi møtte Rosenborg hjemme, hvor vi måtte vinne for å unngå nedrykk, så gjorde vi det.
    Det var til og med mot den verst tenkelige motstanderen på det tidspunktet, så alt er mulig!

    Det er tross alt 5 kamper igjen!! Disse MÅ vinnes.

    Tror på dette laget:

    Origi
    Skogseid - Amunden - Mikalsen - Rindarøy
    Knudtzon - Matthew - Bonke - Jradi
    M.Martin - G.Martin



    Vi trenger de som kan ta ansvar utpå matta, de som ønsker klubben godt og de som er villig til å blø for drakta. Malec er etter min mening ikke villig til noen av delene. Vi er avhengig av at opptil 2-3 spillere nå virkelig står opp for klubben, Erling greier ikke dette alene. Ingen ting kommer gratis og det er nødt til å legges ned en umenneskelig innsats, dette er gutta nødt til å skjønne nå!
  • Gjest

    #2
    Jeg er enig i det du skriver bortsett fra det med Malec. Tror han blir sentral i kampen for å overleve i Tippeligaen. Han hadde ingen stor kamp i går, men hadde heading i tverrliggeren. Og han binder opp spillere som prøver å ta han ut pga høyden på dødball, noe som skaper mer plass for andre.
    Jeg er mer usikker på G.Martin som hadde en forferdelig kamp i mine øyne mot Sogndal. Til hans forvar så var han ute i mesteparten av den første uken til Erlandsen pga skade. Så får håpe han kommer seg opp på et tilfredstillende nivå med en god treningsuke. Hvis ikke så må M.Martin spille spiss, eller Knudtzon og da eventuelt Kolstad eller Brenden på høyre.

    Kommentar

    • knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9463

      #3
      Malec har spenst som Frode Hansen (Ivar Hoff sin tepose).

      Hadde knoll og tott skjønt at det lønte seg med Amundsen ut, kunne vi ha kjørt Frode som spiss.

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7092

        #4
        Skjønner ikke dette Malec-hatet. Han har jo faktisk null spenst (bokstavelig talt), men vant det aller meste i lufta, og han er ikke dårlig med beina heller. Gary Martin derimot var pisseræva. Jeg husker ikke her og nå at han bidro med noen verdens ting, og hvem var det som mente at han var så rask? Han har jo overhodet ikke tempo.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • Bondepunk
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Nov 2015
          • 140

          #5
          Opprinnelig skrevet av trigz
          Skjønner ikke dette Malec-hatet. Han har jo faktisk null spenst (bokstavelig talt), men vant det aller meste i lufta, og han er ikke dårlig med beina heller. Gary Martin derimot var pisseræva. Jeg husker ikke her og nå at han bidro med noen verdens ting, og hvem var det som mente at han var så rask? Han har jo overhodet ikke tempo.
          Malec vant da ikke en dritt i lufta? Han var klatrestativ for kortvokste midtstoppere, som egentlig fikk gjøre hva dem ville me'n i luft duellene. Har ikke sett reprisene enda på tverrligger headingen hans, men setter en knapp på at det var pur flaks at den kula i det hele tatt gikk i retning mål.
          Gary Martin sitt bidrag er jeg 100% enig med deg i, da all smartness syns forsvunnet etter at RK forsvant(1 kamp er kanskje litt brutalt av meg og dømme han på). Men de få ganger jeg har sett Malec stusse ballen videre, så har det vært stuss over sin høyre skulder, feilvendt måt motstanders mål. Fa er det idiotisk av GM og løpe på hans venstre de ganger han skal jakte bakrom.
          håper faktisk og se Knudde på topp, med Malec. Så for vi håpe noen er treffsikker nok til og skyte ei kule, eller to, på hue hans, så Knudzone for noe å jobbe med..

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7092

            #6
            Opprinnelig skrevet av Bondepunk
            Malec vant da ikke en dritt i lufta? Han var klatrestativ for kortvokste midtstoppere, som egentlig fikk gjøre hva dem ville me'n i luft duellene. Har ikke sett reprisene enda på tverrligger headingen hans, men setter en knapp på at det var pur flaks at den kula i det hele tatt gikk i retning mål.
            Gary Martin sitt bidrag er jeg 100% enig med deg i, da all smartness syns forsvunnet etter at RK forsvant(1 kamp er kanskje litt brutalt av meg og dømme han på). Men de få ganger jeg har sett Malec stusse ballen videre, så har det vært stuss over sin høyre skulder, feilvendt måt motstanders mål. Fa er det idiotisk av GM og løpe på hans venstre de ganger han skal jakte bakrom.
            håper faktisk og se Knudde på topp, med Malec. Så for vi håpe noen er treffsikker nok til og skyte ei kule, eller to, på hue hans, så Knudzone for noe å jobbe med..
            Malec vant mer enn han tapte på hodet. Dommeren lot i tillegg Sogndal slippe unna med trøyeholding og regelbrudd i omtrent hver eneste duell. Headingen i tverrliggeren var bra. Han blir holdt kraftig i trøya (den står som et seil, og Edvartsen må ha sett dette).

            Martin er rett og slett ikke god nok, etter mitt skjønn. Han er god til å bevege seg i boksen og er en ok avslutter, men i banespillet faller han helt gjennom. Ikke uenig i at Knudtzon heller kan ta den andre spissrollen. Men han er jo heller ikke god nok på noen måte. Med Knudtzon foran blir det kanskje enklere å presse forsvarslinja til motstander, og vi får en trussel på kontringer. Men det hjelper ikke når han aldri scorer mål.

            Det som virkelig skremmer er jo at vi ikke har noen som utfordrer denne trioen.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • LS89
              Kamptrådkongen
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2013
              • 3387

              #7
              Brændsrød med sin enorme fart (høyere fart enn EK) herjer for Strømmen i OBOS. Fortsatt irritert over at vi ikke hentet han tilbake i sommer. Med han sin fart på topp med Malec ved siden av ville vært perfekt mot Sogndal.

              Kommentar

              • alvar
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Dec 2005
                • 100

                #8
                Litt utenom tråden, men noen som kan fortelle meg hvor jeg får tak i bussbillett til Stabekk kampen.

                Kommentar

              • Gjest

                #9
                Var det en Stabæk spiller som skadet seg mot B/G? Og hvordan ligger de an med suspenderte?

                Kommentar

                • LS89
                  Kamptrådkongen
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2013
                  • 3387

                  #10
                  Opprinnelig skrevet av biggie
                  Var det en Stabæk spiller som skadet seg mot B/G? Og hvordan ligger de an med suspenderte?
                  Keita ut med skade, men tror ikke det var så alvorlig.

                  Kommentar

                  • holmiz
                    The kjøkken-kanariz
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6064

                    #11
                    Nå kan altså Stabæk med seier sende oss med begge beina på vei ned i Obos. Tøyse-laget som kjøpte seg oppover hele systemet, som et slags sosialt markedsføringstriks i regi en viss hurramegheitøysegutt, møter Sportsklubben som alltid har vært der og vært vondt å møte. Frem til nå.
                    All ære til dere som møter opp i mini-Montebello og står opp mot pappaguttene med rar sveis, kjøpt liv og kjøpt lag.

                    Selv tar jeg med meg radio, spybøtte dugelig med, tungt brennevin og stikker til skogs. Fy faen.
                    Pelle, jeg takler det ikke.
                    Hilsen Anders

                    Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                    Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                    Kommentar

                    • Tvilling
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2006
                      • 1474

                      #12
                      Gary Martin var ute med skade nesten hele uka. Kampen mot Sogndal var ikke hans beste nei. Men hukommelsen kan da ærlig talt ikke være så dårlig her inne.. har gjort mye bra i de andre kampene han har spilt.
                      Hvorfor Sogndalkampen ikke var god, kan vel være sammensatt - både med spillestil, dårlig oppkjøring (les skade) og at Runar er ute.
                      Men med en ny god uke har denne spilleren kvaliteter som kan bli nyttig

                      Kommentar

                      • Tvilling
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2006
                        • 1474

                        #13
                        Forøvrig gikk Rindarøy av banen med LSK2 i dag pga strekk, og Brenden av etter en smell. Hvor alvorlig det er skrev ikke RB+ noe om

                        Kommentar

                        • Tvilling
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2006
                          • 1474

                          #14
                          Det vi MÅ finne ut av er hvordan holde NULLEN! Vi scorer jo i hver (?) kamp..

                          Kommentar

                          • Kvalen
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2006
                            • 327

                            #15
                            Spekuleres i om dagens mål til Stabæk skulle vært annullert og at det skulle vært dømt frispark fordel Glimt..

                            Sitat fra VG.no:
                            "Hvis dommeren hadde spurt deg om din mening der ute, hva ville du ha sagt da?

                            – Nå var det ikke Edvartsen som dømte, så det slapp jeg heldigvis, svarer Skjønsberg og ler."
                            "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
                            - Ivar Hoff

                            Kommentar

                            • Nordby-Kanaris
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Mar 2006
                              • 146

                              #16
                              Opprinnelig skrevet av Kvalen
                              Spekuleres i om dagens mål til Stabæk skulle vært annullert og at det skulle vært dømt frispark fordel Glimt..

                              Sitat fra VG.no:
                              "Hvis dommeren hadde spurt deg om din mening der ute, hva ville du ha sagt da?

                              – Nå var det ikke Edvartsen som dømte, så det slapp jeg heldigvis, svarer Skjønsberg og ler."
                              Døvle er vel en av de første som fikk vite at det ikke funket, med tanke på at han var 4. dommer på Åråsen søndag.
                              Cupmestere 2007:D

                              Kommentar

                              • kunden
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2005
                                • 2366

                                #17
                                Glimt-Godset B, stb-LSK B, LSK-Start H ...
                                Så har vi i det minste en sjanse, men toget går nå. Med H i de 2 første er vi så godt som OBOS-lag. Det hadde jeg ikke i min ringeste fantasi kunne forestille meg for bare et par uker
                                siden. Tanken var der, men allikevel så fjern. Nå er det utrolig nok >50% sjanse for at vi kommer til å møte møkkalag fra de mest grisegrendte strøk neste år.

                                Kommentar

                                • knut
                                  Make knut Great Again
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2006
                                  • 9463

                                  #18
                                  Opprinnelig skrevet av kunden
                                  Glimt-Godset B, stb-LSK B, LSK-Start H ...
                                  Så har vi i det minste en sjanse, men toget går nå. Med H i de 2 første er vi så godt som OBOS-lag. Det hadde jeg ikke i min ringeste fantasi kunne forestille meg for bare et par uker
                                  siden. Tanken var der, men allikevel så fjern. Nå er det utrolig nok >50% sjanse for at vi kommer til å møte møkkalag fra de mest grisegrendte strøk neste år.
                                  Ser man på formtabellen siste 5 ligger Godset sist og vi nest sist. Start er over oss #gialtgaranti

                                  Glimt hjemme mot Godset? Faen ass.

                                  Kommentar

                                  • Emil
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2005
                                    • 306

                                    #19
                                    Håper på:

                                    Origi
                                    Skogseid-Amundsen-Dickoh-SKM
                                    Jradi - Matthew - Bonke - Rindarøy
                                    Knudtzon - Malec

                                    Synes G. Martin spilte seg ut forrige kamp, og Knudtzon foretrekkes på topp mtp. kontringer.

                                    Kommentar

                                    • trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7092

                                      #20
                                      Rindarøy fikk strekk i andrelagskampen i går, ifølge den relevante tråden.
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                      Kommentar

                                      Working...