Beholder iallfall håpet, om ikke trua, inntil dagens resultat er klart. Det er klart vi kan slå Stabæk, om enn ikke sannsynlig etter det som har vært vist. Men Keita måtte ut med skade sist, og dersom han ikke er klar øker sjansene for borteseier . Alanzinho har ikke vist gammel styrke, så det er gode muligheter for å få kontroll på midten. Håper Arne bruker Mathew der. Ellers ser jeg at det er mulig Sheriff får sin debut fra start, nå som midtstopper.
Stabæk - Lillestrøm, lørdag 1. oktober kl 15:30
Collapse
X
-
Er backupdansken så rævva?livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiI👍 1Kommentar
-
👍 3Kommentar
-
Keita blir klar ifølge budstikka, samme lag som slo Glimt. Videre er det en som om ekstra vakthold på dagens kamp, som er en høyrisikokamp.
VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Tøfft om Erlandsen vurderer Sheriff god nok til å starte en sånn kamp. Det er å vise litt baller, og ikke bare gjøre det enkel og velge rutine. Helt riktig å velge de spillerne man mener er best, så vil balansen i laget gi nok rutine .Og selvfølgelig skal Mattew starte, helst med Bonke på midten !Kommentar
-
Lsk. Å kaste inn Sherriffen i tiårets viktigste kamp i en posisjon han ikke normalt spiller i synes for meg som en falitterklæring. Dikcho ble hentet inn som en rutinert og god forsvarsspiller som skulle erstatte Jakobsen og være med å redde plassen for LSK. Hvis han ikke spiller når Kippe er ute, hva var poenget med å hente han da?
livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiI👍 5Kommentar
-
Er backupdansken så ræva?
Det lurer jeg også på.
Samtidig er det jeg har sett av Sheriff vært awesome, så jeg har trua!
Og seff speller Keita. Bare dårlig mind-games av ridderne av Nancy det der.Kommentar
-
Kommentar
-
I flg RB: LSKs lag (4-4-2): Arnold Origi – Håkon Skogseid, Sheriff Sinyan, Marius Amundsen, Simen Kind Mikalsen – Ifeanyi Mathew, Bonke Innocent, Malaury Martin, Bassel Jradi – Tomas Malec, Erling Knudtzon.
LSK-benken: Haraldur Björnsson, Francis Dickoh, Ole Martin Rindarøy, Jørgen Kolstad, Erik Brenden, Petter Mathias Olsen, Gary Martin.
👍 1Kommentar
-
Meh – Det er en fin ettermiddag til å gjøre hagearbeid. Har en del skrot liggende i en krok, og hengern skal fylles. Så kan jeg gå i gang med å kutte ned kjerret ved gjerdet inn mot naboen, og kutte i passende biter. Kjøpte nettopp ei ny elektrisk motorsag på Maxbo. Leketøy for gutta – vrooom! Så kan jeg tusle inn i sekstida, sprette en velfortjent stout og surfe litt på nettavisene og sjekke om det har tikket inn noen fotballresultater...Kommentar
-
Kommentar
Kommentar