Stabæk - Lillestrøm, lørdag 1. oktober kl 15:30

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • SuperT
    "Ladyboy"
    Forumonanist
    • Mar 2012
    • 174

    Opprinnelig skrevet av Patriot
    Sang vi "alle suger kuk i stb"? Håpløst, i så fall.
    Enkelte valgte å synge det ja. Dette var et lite mindretall, men nok til at det ble fanget opp av mikrofonene.
    Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm

    Kommentar

    • forzafugla!
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2008
      • 461

      Dette var så deilig, så deilig, så deilig. Tror det fremdeles ikke, men vi har brutt historens jævligste trend!! Nå tar vi minst kvalikk og vinner den.

      Kommentar

      • Robiwan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2006
        • 603

        Opprinnelig skrevet av Totti21
        Herregud så deilig seier dette var. Var ekstremt viktig at vi fikk det første målet her, og med unntak av at vi tillot noen litt klønete overganger mot slutten av kampen og på scoringen, så er det mer eller mindre bunnsolid defensivt i dag. Litt hell i uhell for Arne at først Kippe er suspendert så vår første målscorer kommer inn i laget og senere ved at Erling må ut og matchvinner Gary Martin kommer inn.

        Det var på ingen måte pent å se på, men vi gjør jobben skikkelig over hele linja og vinner en fortjent seier slik kampen utviklet seg. Matthew ser ut som gull og Gary Martin er kun noen dårlige valg offensivt fra å være en strålende spiss på dette nivået. Ellers er det en skikkelig laginnsats og et lag som faktisk virket å tro mer på dette enn det vi som supportere har gjort. Til en forandring.
        Ser poenget ditt, men det er også igjen Arne som har tatt valget og da tenker jeg spesielt på Sharif som kommer inn. Her er det flere alternativer som å sette SKM inn sentralt, eller bruke leiesoldaten istendenfor. At GM kommer inn og blir match vinner er jeg mer enig med deg i, men igjen så tror jeg at mange spillere blir mer sultne og gir det lille ekstra når de kommer fra benken.
        Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

        Kommentar

        • nebbjævel
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2009
          • 511

          Opprinnelig skrevet av trigz

          Bollocks! Malec er selvsagt ikke feilfri, men han gjorde en god kamp i dag.
          Se kampen i reprise, tell hans ballkontakter og fortell meg så hvor det blei av ballen. Han har ikke tempo,han vinner ikke flere hodedueller enn en spiller som er 20 cm lavere og han mister eller spiller bort ballen alt for ofte. Det holder hardt å være negativ etter en seier som dette, men spilleren er så svak at det må på blokka.

          Kommentar

          • TomLundby
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2006
            • 616

            Reprise av kampen på TV2 Sportskanalen idag (søndag 2.10) kl 13.05, fritt tilgjenglig for alle!

            Kommentar

            • Totti21
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3499

              Opprinnelig skrevet av Robiwan

              Ser poenget ditt, men det er også igjen Arne som har tatt valget og da tenker jeg spesielt på Sharif som kommer inn. Her er det flere alternativer som å sette SKM inn sentralt, eller bruke leiesoldaten istendenfor. At GM kommer inn og blir match vinner er jeg mer enig med deg i, men igjen så tror jeg at mange spillere blir mer sultne og gir det lille ekstra når de kommer fra benken.
              Var på ingen måte ment negativt, men viser bare noen av tilfeldighetene som finnes i fotballen. Trekket med Sheriff skal han ha masse ros for, og minner egentlig lite om den Arne Erlandsen som heller brukte Magnus Powell som midtstopper istedenfor yngre spillere forrige gang han var i klubben. Spesielt når vi har både Dickoh og SKM som har erfaring fra den posisjonen fra tidligere av.

              Kommentar

              • holmiz
                The kjøkken-kanariz
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 6064

                Ikke ett eneste ord om kampen eller LSK i kveldens runde på TV2, eller var det meg som ikke fulgte godt nok med?
                Hilsen Anders

                Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                Kommentar

                • Serbern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 5496

                  Opprinnelig skrevet av holmiz
                  Ikke ett eneste ord om kampen eller LSK i kveldens runde på TV2, eller var det meg som ikke fulgte godt nok med?
                  De pleier ikke snakke om lørdagskampene på fotballxtra.

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    Opprinnelig skrevet av Serbern

                    De pleier ikke snakke om lørdagskampene på fotballxtra.
                    Sant det, samtidig er det vanvittig merkelig å la være å pushe nedrykksstriden for alt det er verdt når kampen i toppen er så vanvittig kjedelig som den er. Ekstra tydelig ble akkurat det mot slutten av programmet i dag da Stabæk-kjerringa og resten av studio nærmest gikk i fistel over ståa i topp og bunn av Obos-ligaen. Der har du du TV2s dekning av norsk fotball de to siste åra i et nøtteskall, har fremstått som en evig grudge match mot NFF.

                    Kommentar

                    • holmiz
                      The kjøkken-kanariz
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6064

                      Håpløst av TV2, men takker så meget for tilbakemelding mister . Da er det en time av mitt liv jeg ikke får tilbake, og Fotballekstra er nå offesielt på min liste over programmer jeg ikke gidder å se på. Jeg burde sikkert tatt hintet da Jesper Mathiesen fikk tittelen "ekspert", men meg om det. TV2 skal dog ha skryt for å lage "feel-good"-repotasjer om de lavere ligaene, men det er faen meg en jævla skandale at de ikke kan få med målene til LSK i hovedseninga. Det holder bare ikke.
                      Hilsen Anders

                      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                      Kommentar

                      • Totti21
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2004
                        • 3499

                        Opprinnelig skrevet av holmiz
                        Ikke ett eneste ord om kampen eller LSK i kveldens runde på TV2, eller var det meg som ikke fulgte godt nok med?
                        I sporten på lørdag startet man naturligvis sendingen med "Drama i kampen mellom Sogndal og Brann" på stillingen 0-0 når Brann hadde fått en mann utvist og intervju med to spillere fra pausen. Den ekstremt viktige bunnkampen mellom LSK og Stabæk fikk man se målene fra, men var på ingen måte noe de brukte tid på eller fikk noen reaksjoner på.

                        TV2 får som fortjent i disse dager.

                        Kommentar

                        • AG-3
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2006
                          • 1081

                          Mye fokus på synging om k** i media. De prøver å klistre homohets og hele pakka på oss, men det er vel strengt tatt å tilegne STB egenskaper som ikke var tiltenkt? Homohets er det ikke. Artig at ingen har nevnt en kollektiv "drapstrussel" mot dommeren som vi også sang og har hatt fast på repertoaret de siste kampene med kokkodommere...media azz

                          Kommentar

                          • knut
                            Make knut Great Again
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2006
                            • 9413

                            Opprinnelig skrevet av AG-3
                            Mye fokus på synging om k** i media. De prøver å klistre homohets og hele pakka på oss, men det er vel strengt tatt å tilegne STB egenskaper som ikke var tiltenkt? Homohets er det ikke. Artig at ingen har nevnt en kollektiv "drapstrussel" mot dommeren som vi også sang og har hatt fast på repertoaret de siste kampene med kokkodommere...media azz
                            Blei diskutert på P3 i stad og.

                            De var usikre på om det var homohets, og argumenterte med at ingen hadde rynka på et eneste bryn om kjønnet var motsatt og det hadde blitt syngi "Alle eter lefse i STB".

                            Kan for syns skyld ta med at de ikke var så særlig imponert over heia-ropet ellers da. Hehe

                            Kommentar

                            Working...