For gull neste år

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • occean-fan!
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 685

    For gull neste år

    jeg mener norsk fotball har et problem og at det laget som kommer seg fortest ut av problemet vil ta gull neste år- hvis noen lag tar tak i problemet, og det ønsker jeg at lsk skal gjøre..... i vinterpausen: alle de norske lagene klumper seg på lamanga og spiller mot hverandre, og trener ved siden av hverandre. alle skal på en måte forvisse seg om at de andre lagene ikke gjør noe nytt eller annerledes. er ikke målet for lsk å hevde seg i europa??? da må vi møte europeiske lag som har litt annen spillestil og annen kultur enn de andre norske lagene. det blir jo det samme om og om igjen. hadde fugla gjort det her, kunne det blitt en llitt annerledes sesongoppkjøring, og det hadde kanskje blitt mer spenning blant spillerne fram mot tippeligaen, samtidig som vi hadde vært bedre rustet i Europa. spillere hadde fått mer erfaring, og LSK hadde blitt et mer kjent lag
  • morten
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2156

    #2
    Det er jo ikke akkurat mange lag i europa som har sesongoppkjøring på den tiden av året..
    Badekar
    http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

    Kommentar

    • Hamburg & Kanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 3006

      #3
      Men interessant ide. For mye navlebeskuing i Norge.
      Treningsleir i en annen verdensdel, sør amerika f.eks?
      LSK Norges beste lag

      Kommentar

      • KFL41
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 3648

        #4
        Hehe... Du har lest Bengt Erksen sin blogg ja... Han har mange gode poenger.

        Last edited by KFL41; 09.08.2007, 15:32. Begrunnelse: Kildehenvisning er en fin ting

        Kommentar

        Working...