Kamptråd: Lillestrøm SK - Start, søndag 23.10.16, kl. 1800

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • dollyholly
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2007
    • 965

Supporteren uttaler at han ikke husker så mye og at det gikk i svart. Kunne gått mye verre dette, men viser impulskontroll ved å bare dytte. Tenk hvis han hadde klint til Startpakket eller vært i besittelse av en kniv eller lignende. Sikkerheten står til stryk....

Kommentar

• trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7154

Blir vel lenge til han slipper inn på nytt, håper jeg.
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• maurakanari
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2005
        • 641

Opprinnelig skrevet av Stray Cat
        Der var vi i gang:

NFFs påtalenemd skal vurdere om det skal opprettes sak mot Lillestrøm etter at en tilskuer dyttet til Dennis Agyare Antwi.

NFF vurderer å opprette sak mot LSK etter tilskuerangrep
        Klasket til - Hmmm, av bildet ser man at det er en liten dytt.

Visste ikke at det ikke var lov å feire foran motstanderfansen - Nei, men det er lov å bruke huet.
        VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• Kvalen
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2006
          • 327

Stakkars. Han skled jo foran Kanarifansen bare. Og da satte han seg til for å takke Gud. Hendelig uhell. Han har ihvertfall litt forskjellige forklaringer. Det er greit.
          "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
          - Ivar Hoff

Kommentar

• HolterKanaris
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 1603

Sendte mail til tv2-journalisten. Hun skriver konsekvent at supporteren slo/klasket til Start spilleren. Skaper naturligvis ekstra god stemning for å straffe Lillestrøm hardt i dette tilfellet. Det blir enda litt mer legitimt dersom straffen skulle bli et eventuelt trekk av poeng.

NB: Skulle vi bli fratatt resultatet i kampen og dermed det ene poenget, er det krise. Og dersom dette blir avgjørende til slutt, da trur jeg det er en stakkars supporterjævel som burde forvente seg fakler og høygafler utenfor huset sitt!
            ***Større baller enn vett***

Kommentar

• Kroktåa
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2015
              • 2969

Dersom dos Santos-stupiditeten slår inn for fullt, og NFF fratar LSK det ene poenget, er det fritt fram for jublende feiringer og tung provokasjon foran motstanderfansen etter hvert eneste mål. Et gult kort er en billig pris for en pådømt 3-0-seier i etterkant.

Kommentar

• G-Man
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2011
                • 3308

Opprinnelig skrevet av HolterKanaris

Og dersom dette blir avgjørende til slutt, da trur jeg det er en stakkars supporterjævel som burde forvente seg fakler og høygafler utenfor huset sitt!
                Som seg hør og bør. Hadde han hatt anstendighet så hadde han som jeg foreslo gått ut i media og beklaget og tatt på seg ansvaret (dvs ledet ansvaret bort fra klubben). For hver time han ikke gjør det blir han i mine øyne en stadig større idiot.

Siden han tydeligvis ikke har baller selv, så kunne de som kjenner han kanskje lekke det til media? Han har selv satt seg i denne situasjonen, og etter min mening er det et lite offer opp mot det klubben i verste fall risikerer.

Kommentar

• Laksen
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2004
                  • 287

Jeg ser ikke noe logikk i å gi poengtrekk for at noen stormer matta. Hverken klubber i Norge (eller landslag) har gjerder eller nok vakter til å stoppe en person som har bestemt seg for å ville utpå. Signaleffekten ved å gi poengtrekk vil tvinge klubbene til å øke sikkerheten (og billettprisene) ved å bygge om stadioner, sette opp gjerder og mangedoble vakthold. Det blir en håpløs vei å gå. En bot derimot er ikke forpliktene i samme grad da belastningen er langt mindre for klubben.

Slik jeg ser det altså. Jeg er selvsagt livredd for at NFF ikke er helt på bølgelengde med resten av fotballnorge, og derfor er det viktig at LSK selv gir et kraftig signal først om hvor de står, og ikke gir NFF en unnskylding til å føle at de må handle.
                  Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.

Kommentar

• HolterKanaris
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2006
                    • 1603

Opprinnelig skrevet av G-Man

Som seg hør og bør. Hadde han hatt anstendighet så hadde han som jeg foreslo gått ut i media og beklaget og tatt på seg ansvaret (dvs ledet ansvaret bort fra klubben). For hver time han ikke gjør det blir han i mine øyne en stadig større idiot.

Siden han tydeligvis ikke har baller selv, så kunne de som kjenner han kanskje lekke det til media? Han har selv satt seg i denne situasjonen, og etter min mening er det et lite offer opp mot det klubben i verste fall risikerer.
                    Er intervju med han her:
                    Mannen som stormet banen og dyttet til Starts Dennis Antwi sier alt gikk i svart da han så målscorerens feiring.

Kommentar

• holmiz
                      The kjøkken-kanariz
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6064

Kan noen legge ut essensen i innlegget, for alle oss som ikke kjøper prostituerte på Romeriket (altså rb.no)?
                      Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• HolterKanaris
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 1603

Opprinnelig skrevet av holmiz

Kan noen legge ut essensen i innlegget, for alle oss som ikke kjøper prostituerte på Romeriket (altså rb.no)?
                        Han er forferdelig lei seg. Det svartnet på grunn av feiringen, kampen og den begredelige situasjonen klubben er i. Han fikk det spesielt vondt når han hørte dommeren vurderte å stoppe kampen. Han legger seg flat med bakgrunn i egne handlinger, men ser ingen grunn til å si unnskyld til Startspilleren

Kommentar

• Wanker
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2005
                          • 638

Han er forferdelig lei seg.
                          Sa han noe om hvordan han i framtida skal huske medisineringen på kampdager?
                          For en jævla nisse. Akkurat som om det er greit å være idiot fordi han betaler bota sjøl? Følgene kan være langt mer vidtrekkende enn fillebota. Brenn i h.....e! Alle virkelige fans bør kutte hånda av den typen "fans"!
                          Hunter S. Thompson:

There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                          Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

Kommentar

• G-Man
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2011
                            • 3308

Opprinnelig skrevet av holmiz

Står han frem med navn og bilde i RB?

Kommentar

• BD
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2006
                              • 1446

Det er så meningsløst det denne fyren gjør. Vi opplever da mer usportslige ting av med- og motspillere i løpet av en sesong, men det er ingen som gjør slikt likevel.

Håper han holder seg hjemme fra Åråsen fra nå av (regner også med at han får beskjed om at han ikke er velkommen).

Uansett er det klubben som må ta støyten. Poengtrekk blir det vel ikke - ikke en gang NFF kan vel finne på noe sånt?

Kommentar

• _Jonern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 4400

Opprinnelig skrevet av Wanker

Sa han noe om hvordan han i framtida skal huske medisineringen på kampdager?
                                For en jævla nisse. Akkurat som om det er greit å være idiot fordi han betaler bota sjøl? Følgene kan være langt mer vidtrekkende enn fillebota. Brenn i h.....e! Alle virkelige fans bør kutte hånda av den typen "fans"!
                                Denne fyren har reist landet rundt for å følge LSK i hele sesongen. Vært på de aller fleste både hjemme og borte. Hvem er du til å tildele andre tittelen "fans" eller ikke? Han sier jo definitivt ikke at det er greit så lenge man tar bota selv. Det er dine ord. Han sier han angrer på det han har gjort, og tar den straffen han måtte få. Pinlig å be medsupportere å brenne i helvete. Men du er vel kanskje feilfri, og har aldri gjort noe dumt i livet?
                                ..................

Kommentar

• Simeone
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2008
                                  • 761

Noen par krigsoverskrifter fra TV2 og RB også henger man seg på korsfestelsen.
                                  Vedkommende legger seg flat, sier han vil gjøre opp for seg. Det holder for min del.

At flere her er inne snakker om livstidsutestengelse og kommer med stygge karaktestikker av medfans synes jeg er vel så pinlig.

Stå heller sammen, århundrets derby er 5 dager unna og klubben trenger alle som kommer på Ullevål på søndag.

Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                                  para gritarle a la FIFA:
                                  ¡Que ellos son el gran ladrón!

Kommentar

• Serbern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 5496

Vi skal være glade for Antwi ikke har gått på Barcelona sin teaterskole. Da kunne nok denne saken blitt ekstremt stygg for oss.

Kommentar

• Kroktåa
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2015
                                      • 2969

Opprinnelig skrevet av Serbern
                                      Vi skal være glade for Antwi ikke har gått på Barcelona sin teaterskole. Da kunne nok denne saken blitt ekstremt stygg for oss.

Tja. Ei flaske med en halv liter vann veier en halv kilo. Når den kastes 25-30 meter, kommer den opp i en hastighet på 50-60 km/h, kanskje enda mer avhengig av kastbue. Jeg skal love deg at du kjenner det om du får den i hue uten å være forberedt, uansett om innpakningen var relativt "myk plast".

Kommentar

• Totti21
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3501

Opprinnelig skrevet av Kroktåa

Tja. Ei flaske med en halv liter vann veier en halv kilo. Når den kastes 25-30 meter, kommer den opp i en hastighet på 50-60 km/h, kanskje enda mer avhengig av kastbue. Jeg skal love deg at du kjenner det om du får den i hue uten å være forberedt, uansett om innpakningen var relativt "myk plast".
                                        Tror ingen reagerer på at Neymar kaster seg bakover, men at alle andre som ikke blir truffet gjør det samme. Det så litt pinlig ut.

Kommentar

• Serbern
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 5496

Jeg skjønner hvis den som faktisk blir truffet reagerer, men se på resten av den patetiske gjengen. Mascherano er lengst unna, og reagerer som han skulle blitt skutt i hue.

Kommentar

Working...