Bonke selger seg, i den situasjonen vi er i...
VIF - Lillestrøm SK, søndag 18:00
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
jaja. Litt usynlig 2.omg fra Matthew også.
Fillern at vi ikke klarer det her ass, få inn 0 - 2, men det har vi vel ikke sjanser nok til å kunne forvente.
Synd for GerryMaatin.Kommentar
-
8 poeng på 4 kamper. Et snitt som ville gitt soleklar 2. plass i årets sesong. Bare synd det må bli så jævlig spennende i siste runde...
Alle mann til Åråsen neste helg!***Større baller enn vett***Kommentar
-
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Kommentar
-
Uavgjort på Ullevaal smaker ikke så jævla godt etter ledelsen, men det er bare å svælje.. Vi hadde dem på gaffelen. Jeg hadde 550 spenn på uavgjort for jeg drømte at the game was rigged. Nå skal ikke jeg påstå det, men det blei slik.
Kommentar
-
👍 6Kommentar
-
Det som imponerte meg mest var smilet til Reka etter utlikninga. Så ut som om han hadde sleppi unna en forbrytelse med livet i behold. Gutta gjorde ikke noen dårlig figur. Hafsås var OK. Ett poeng borte mot ridderne av blåe helvete holder for meg. Klumpen i magan sitter der fremdeles.Forsvare oss mot Molde nå da. Hjerteinfarktet rett rundt hjørnet.👍 2Kommentar
-
Men satan så gøy på stadion. Føler vi sang ut klanen og var best på tribunen frem til de scora. Veldig stolt av fansen bortsett fra idioten som kasta bluss på banen.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiI👍 4Kommentar
-
Det virket på tv at det var bra trykk :-) Blusskasting denne kampen og dytting av spiller forrige - klassiske eksempler på hvorda ødelegge for egen klubb!!👍 5Kommentar
-
Klanen innrømmer det selv at de blei pissa på:
Saksa fra forumet deres:
"Etter stort sett hele sesongen på Bendit så forsøkte jeg og en kompis oss på Bredden i dag. Sto nesten på midten og stemninga var stor sett laber. Var innafor nesten en halvtime før kampstart og venta og venta på at lokomotivfeltet skulle starte sanger, men neida. Ingenting. Det ble gjort noen spede forsøk her og der, men musikk på full trøkk så ble det med forsøkene. Samtidig så malte kanarifansen på med sang etter sang med et jævla trøkk. Jeg liker ikke å si det, men i dag så ble vi fullstendig rævkjørt av kanarifansen på tribunen. Før kampen, underveis i kampen og helt frem til Sakors nydelige scoring så sang de i store perioder fletta av oss. Etter utlikninga tok vi helt over. Hadde hele lokomotivfeltet på gamle konge tatt ferie i dag, eller er bare kanarifansen så jævlig mye bedre? "livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiI👍 9Kommentar
-
Syntes virkelig det var overlegent i denne kampen. Bare når de fikk målet sitt, hadde de litt av spillet. Synd det ikke ble flere mål, men 1-1 holder. Sa da Erlandsen tok over at det bare kom til å bli ett tap. Og uavgjort mot Molde vil holde, men blir en 3-1 seier.Kommentar
-
Sammendrag på tube.TIPPELIGAEN 2016 29. Serierunde 30. Oktober👍 1Kommentar
Kommentar