Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Årets meste uforklarlige: Etter en lang sesong begriper jeg fortsatt ikke hvordan ledelsen (og media) kunne drøye så lenge med å kvitte seg med foregående trener.
Årets mann: Arne Erlandsen. En legende med en annen legende på benken. Gutta med hjerte i klubben. Få de inn i på benken på permanent basis. Hvis Arne selv vil da. Det går visstnok på det, i følge Mini i TV2-studio. Arne er ingen mini, han er Max. Helmax!
Det Ståle Lindblad har prestert i år er under enhver kritikk. Fremtoningen, måten han snakker ned andre, fremstår arrogant ovenfor medsupportere er rett og slett vært kvalmende. I tillegg er han svak til å snakke for seg på vegne av klubben. Bare det å si at klubben er på rett vei når det sto på som verst under Runar gjorde ikke ting bedre. Ståle brukte kampene hjemme mot Stabæk og Tromsø som grunnlag for at vi var på bedringens vei tross tap etter tap. Når supportere seriøst fremmet forslag til nye trener med det bare møtt latter og fleip. Når supportere var seriøst bekymret for et reelt nedrykk ble det bare møtte med fleip og latter.
Jeg synes "årets snuoperasjon" bør gå til Kanari-fansen, UFC og bøffelberget!
Etter den massive mobiliseringen som ble gjort, har man fortsatt ut sesongen. Kun 6233 innenfor portene på Åråsen i går, men knall stemning hele veien.
Vi har snakket mye om likegyldighet rundt klubben de siste årene, men i høst har vi startet en gigantisk snuoperasjon. Fotballnorge har begynt å prate (og hate) om Lillestrøm igjen, da spesielt Kippe og supporterne. Vi har en dommer som sier rett ut på tv at han ikke kan fordra klubben vår, vi har supportere som nærmest slåss foran feltet, vi har folk som viser motstandernes spillere at HER kommer du faen ikke å feirer et mål!
Vi har rett og slett fått så mye hat mot oss fra media og andre lags supportere den siste tiden, at jeg er overbevist om at dette er veien videre. Det er Arne-ball (evt. Nordlie), hensynsløse supportere og knalltøffe spillere som kan ta den klubben her tilbake I toppen. Tiki-taka fotball og kumbajah-supportere kan ta seg ei gigantisk rosinbolle.
Ser at RB ikke vil kåre årets spiller. Greit nok, men jeg tenker at Marius Amundsen er årets spiller. Ekstremt undervurdert av RB (+resten av medie-Norge). Har levert stabilt bra gjennom en sesong der han har fått minimal hjelp fra resten av laget. I mine øyne en av ligaens beste stoppere. Duellsterk, rask og egentlig svært pasningssikker. Har ryddet opp etter blundere fra høyre og venstreback utallige ganger i 2016. Etter at Arne kom inn og vi fikk bedret den defensive strukturen på laget har han virkelig stått frem. Kommer til å være i landslagsdiskusjonen (og kanskje til og med et salgsobjekt) i løpet av 2017. Betinget på at vi enten fortsetter med Arne, eller eventuelt får inn en annen trener som faktisk er opptatt av det defensive.
Kommentar