Budsjettet for 2017

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gjest

    #21
    Jeg gjort litt research og funnet ut at det er fullt mulig å redusere utgiftene med 5 millioner kroner:

    Ifølge TV2 sin oversikt over inntekten til LSK sine spillere i fjor så tjente de totalt kr 6, 7 millioner (har da selvfølgelig fjernet Friday).
    Så hvis LSK kvitter seg med Malo, Kippe, Jradi, Lundemo, Rindarøy, Malec og Gary Martin og halverer lønna til resten av spillerne (noe som innebærer at for eksempel Ofkir går ned fra 114 000 kr til 57 000 kr i året), så er de i mål. De må samtidig få inn erstattere for disse spillerne som er villige til å spille uten inntekt..

    Så dette ordner styret i LSK uten problemer!

    Kommentar

    • Gjest

      #22
      Så mitt spørsmål er: HVORDAN I ALL VERDEN SKAL STYRET FÅ REDUSERT BUDSJETTET MED 5 MILILLIONER KRONER????????
      Og når styreleder går ut med at budsjettet nok må reduseres med 5 millioner, så må han asap fortelle hvordan i huleste heiteste han skal få til det! Jeg synes at det blir så ekstremt idiotisk å offentlig si at budsjettet må ned såpass mye, uten å uttale hva slags virkemidler som skal tas i bruk for å få dette gjennomført!!
      Er jo like bull shit som å si at LSK skal signere Ronaldo! Spørsmålet som bør stilles ved en slik kommentar er: hvordan? Det samme må jo stilles ved det samme evneveike utsagnet han har kommet med vedrørende reduksjon av budsjett!
      Jeg mener styret med det aller første må legge fram hvorfor budsjettet må ned med rundt 5 millioner, istedenfor å øke inntektene med 5 millioner! Og hvordan de skal få det til!

      Kommentar

      • Kroktåa
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2015
        • 2937

        #23
        Ro deg ned. Styret forplikter ikke å fortelle fansen noen ting om dette. Dette er helt og holdent styrets ansvar.

        Kommentar

        • kunden
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 2362

          #24
          Løsningen er ikke hyggelig, men kanskje vi kan få 10mill for Matthew til sommeren om han har en knall vårsesong ...

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 4086

            #25
            Det gjøres til et poeng fra klubben sin side at man ikke ønsker å budsjettere med spillersalg. Med forbehold om at de klarer å få til en fornuftig drift, tror jeg vi skal være glade for at de tenker sånn.
            Elska þetta félag

            Kommentar

            • Gjest

              #26
              Opprinnelig skrevet av Kroktåa
              Ro deg ned. Styret forplikter ikke å fortelle fansen noen ting om dette. Dette er helt og holdent styrets ansvar.
              Takk, for forslaget, men jeg foretrekker å beholde temperamentet!

              Når styret går ut offentlig med noe som er særdeles negativt for de sportslige resultatene neste år, og av slike dimensjoner at det ikke virker sannsynlig så bør de utdype det!
              Jeg synes styret bør gjøre det samme med slike kommentarer som hundeeiere gjør med det som hundene deres etterlater seg. Plukke det opp og kvitte seg med det.

              Et styre bør sørge for at klubben holder rett kurs, og ha en særdeles positv holdning til klubben som sørge for at omgivelsene føles seg tiltrukket av den. Noe som trekker til seg både publikum og sponsorer. Å komme med kommentarer som kun er negative, uten å legge noe positivt til grunn er ødeleggende og destruktivt - det styrer skuta i helt feil retning.

              Så det her handler ikke om å forplikte seg til noe som helst ovenfor fansen, det handler om å gjøre seg attraktive for omgivelsene og sunn fornuft!

              Kommentar

              • G-Man
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2011
                • 3201

                #27
                Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                Ro deg ned. Styret forplikter ikke å fortelle fansen noen ting om dette. Dette er helt og holdent styrets ansvar.
                Har du noen ide om hvor skremmende det høres ut?

                Kommentar

                Working...