LSK Sesongen 2017
Collapse
X
-
-
Hvem blir assistenttrener ? Våknet at jeg drømte at det var Gunnar Halle.VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Som Kroktåa har lagt inn i nyhetstråden har Belsvik, som er trener for Fram Larvik, sterkt anbefalt sin høyreback Mats Haakenstad. Han skal ha ekstra god kondis og løpsstyrke, og gjorde en god figur i andre omgang mot Start i hallen i går.
gilbert👍 2Kommentar
-
Er det virkelig så dårlig m LSK at vi ikke har småpenger for å skaffe oss en spiller vi etter min mening trenger? Kronerulling igjen? Jeg stiller👍 2Kommentar
-
Kommentar
-
Situasjonen med Martins kjøpsklausul bare være et klart signal for folk hvor stramme budsjettrammene våre er. Vi kan ikke forlange både Martin, Kippe og Lundemo, selv om ingen heller har gjort det. Er vi dritheldige får vi de to første, vi skal være fornøyd om vi klarer å lande en av dem...Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Situasjonen med Martins kjøpsklausul bare være et klart signal for folk hvor stramme budsjettrammene våre er. Vi kan ikke forlange både Martin, Kippe og Lundemo, selv om ingen heller har gjort det. Er vi dritheldige får vi de to første, vi skal være fornøyd om vi klarer å lande en av dem...👍 1Kommentar
-
GM tjener litt over 1 mill på Island, han gikk noe ned i lønn for å spille høstsesongen og kunbe vise seg frem, men at ingen matcher lønna, er noe av grunnen til at han ikke har funnet en permanent klubb i Skandinavia, resten er ganske enkelt å regne seg frem til .....
👍 1Kommentar
-
GM tjener litt over 1 mill på Island, han gikk noe ned i lønn for å spille høstsesongen og kunbe vise seg frem, men at ingen matcher lønna, er noe av grunnen til at han ikke har funnet en permanent klubb i Skandinavia, resten er ganske enkelt å regne seg frem til .....👍 1Kommentar
-
Syntes ikke det er riktig å bruke 400 000 på en utkjøpsklausul, dersom man ikke klarer å gi kapteinen forslag til en god kontrakt engang. Det Frode krever er vel ikke så veldig mye mer enn utkjøpsklausulen her engang, og lønna GM krever i tillegg er jo hvertfall det doble .👍 1Kommentar
Kommentar