LSK Sesongen 2017

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tvilling
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 1480

Jeg synes det er en uthenging av hva han mener og kanskje mener her inne.. med negativt fortegn. Det kommer opp egne forslag til hva som skal til for en person å legge fortidens ugjerninger bak seg. Og også hvordan han skal dokumentere sine holdninger. (og hva vet noen av oss hva han gjør som privatperson jfr å bry seg om andre.. dette blir bare helt håpløst..)
    Han har sonet. Punktum. Det er etter norsk system nok. Vi har ikke gapestokk eller andre tilleggs"opplegg". I tillegg påpeker han selv at han angrer. Han sier han har lært. Det er et bra tillegg.
    Og jeg vet ikke hvem andre som har vært sammen med han i den seinere tida.. men Arne og Robert L har uttalt seg om saken.
    For meg er dette mer enn godt nok. Punktum. Også om han blir LSK spiller.

Kommentar

• Klimtkongen
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2014
      • 424

Ingen som tviler på at han har sonet. Det er bare noen av oss som mener at lista for å få sette på seg drakta kanskje bør legges høyere enn at man ikke soner straff mens under kontrakt.

Kommentar

• zkinny
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2012
        • 322

Opprinnelig skrevet av G-Man

Hva sa han da du snakket med han, Zkinny? Angret han? Hadde han omsider litt medfølelse med ofrene?

Alle kan gjøre en dumhet. Her har vi en fyr som har gjort mange. Og bare virker opptatt av seg selv oppi det hele.

Å si at man angrer koster ikke en Dajm. Å vise det hadde vært noe annet.

Hadde han frivillig gitt penger til ofrene sine. Hadde han gått som natteravn. Hadde han støttet en voldsoffer-forening. Hadde han i det minste sluttet å være "konge på byen".

Da, og bare da kunne jeg ha gitt han en ny sjanse.

Hva mener du, egentlig? Hvis Anders Behring Brevik nå angret på det han gjorde og slapp ut for god oppførsel så hadde du ønsket han velkommen til LSK?
        Herregud barnehage mentalitet her altså..... Lit drøyt og sammenligne med abb... Men deg om det, ta deg en bolle og god nytt år... .. Og sånn til slutt når han senker søppla neste år så holder du nok kjeft...

Kommentar

• zkinny
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2012
          • 322

Opprinnelig skrevet av kanarilance
          det er faen nesten så jeg ikke tror hva jeg leser her. Pipe på egne spillere!!? Hva faen?! Sånn oppførsel overlater man til brann-supporterne.
          Jeg tilhører den bolken på forumet som står bak ajeti i form av at han nå er fugla-spiller. Men det betyr jo ikke at jeg støtter det han har gjort. Han har sonet, og har gjort seg ferdig med sin fortid, og at han angrer og vil jobbe hardt fremover er godt nok for meg.
          Men igjen, pipe på egen spiller...! Håper jeg ikke må oppleve det på åråsen noengang. Det er skam det.
          amen!!!!

Kommentar

• G-Man
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2011
            • 3263

Opprinnelig skrevet av zkinny

Herregud barnehage mentalitet her altså..... Lit drøyt og sammenligne med abb... Men deg om det, ta deg en bolle og god nytt år... .. Og sånn til slutt når han senker søppla neste år så holder du nok kjeft...
            Det jeg spurte deg om hva han sa når du snakket med han om dette?

Forøvrig ønsker jeg deg også et godt nytt år, og ta deg gjerne en bolle du også pm du er sulten.

Kommentar

• zkinny
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2012
              • 322

Jeg har ikke snakket med han og det har nok ingen her inne heller, har spist bolle alt ... Ha en flott aften selv om vi ikke blir enige om dette temaet..

Kommentar

• DoubleHi5
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2011
                • 4264

Godt nytt år! La oss håpe året blir gult! Gult er kult!
                Elska þetta félag

Kommentar

• nebbjævel
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2009
                  • 511

Vedrørende Ajeti:
                  Diskusjonen får meg til å tenke på situasjonen i bandet Grateful Dead på 60-tallet, der de hadde mannen som sto for produksjonen av verdens beste syre (før lovforbudet) som økonomisk velgjører, teknisk trollmann og manager i en kort periode da han bodde sammen med bandet. Gitarist Bob Weir mente at mannen var identisk med sjølveste fanden, men mente at " it's better to have him living on the top floor than not knowing where he is". Lett omskrevet vil vi i verste fall kunne si om Ajeti at det er bedre å ha ham i stallen enn å ikke vite hvor han er, uten sammenlikning for øvrig.

Jeg støtter dem som går inn for å gi mannen en sjanse. Én.

Kommentar

• LS89
                    Kamptrådkongen
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2013
                    • 3410

Ajeti presentert på LSK sin snapchatkonto.

Kommentar

• Trooond
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2015
                      • 1039

Enig i det andre sier om Ajeti.
                      La han få EN sjanse.
                      Men liker som flere her sier litt dårlig at han er signert uten mer klausuler. Han viser ikke akkurat anger med å si det tross alt var flere med på det og at det var rus involvert ...
                      Han skal være et forbilde for unge. Da burde han som fotballspiller vist bedre holdninger. Ikke bare er det vold, det er flere ganger,det er på byen, umotivert og enda værre, mot det svake kjønn.
                      Syntes faktisk at han alt burde ha startet med noe frivillig voldsforebyggende arbeid om han vil vise at han angret og noe han som et forbilde nesten burde vært forpliktet til å gjøre. Håper ihvertfall han har lagt på seg egne restriksjoner når det kommer til alkohol, hvis ikke kan det jo bli spennende på La Manga ....

Men jeg skal unnskylde ham litt og tiltro ham att han angrer og ikke er så medievant, og jeg velger å stole på at Erlandsen vet hva han gjør. Får håpe han har møtt livet litt, og er blitt mer moden, så går det nok bra, men han skal nok levere veldig godt for ikke å bli møtt med dette i media i lang tid fremover.

Kommentar

• Wanker
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2005
                        • 637

Opprinnelig skrevet av LS89
                        Ajeti presentert på LSK sin snapchatkonto.
                        Mulig det er noe med min PC, men kan ikke se noe om dette på Facebook eller lsk.no
                        Har heller ikke funnet noe der om Tobias Gran.

Ny mediestrategi på gang, eller hva skjer? Blir ærlig talt litt svett av dette, er det nødvendig å løpe etter alle disse SoMe-variantene som dukker opp?
                        Tidligere var det greit - ville jeg lese kvalitetsinfo, åpne og ærlige diskusjoner om LSK, eller tømme meg for galle etter elendige kamper - da kunne jeg logge på forumet.
                        Hunter S. Thompson:

There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                        Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

Kommentar

• LS89
                          Kamptrådkongen
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2013
                          • 3410

Opprinnelig skrevet av Wanker

Mulig det er noe med min PC, men kan ikke se noe om dette på Facebook eller lsk.no
                          Har heller ikke funnet noe der om Tobias Gran.
                          Regner med RB kommer med noe utover dagen.. Ajeti i LSK-drakt: https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net...97&oe=58E9B496

Kommentar

• Ketil Cantona
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6813

Hverken noe på LSK eller RB vedrørende Gran, Rafn eller Ajeti. Strykkarakter!
                            Rb protesterer kanskje litt?!

Leste på twitter at enkelte mener LSK burde av moralske grunner ikke signert Ajeti. Håper og tror uansett Arne E. vet hvordan han skal slå fingrene av Ajeti om han finner på noe bøll.

Kommentar

• LS89
                              Kamptrådkongen
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2013
                              • 3410

Ajeti beskriver seg selv som en rolig fyr utenfor banen i intervjuet med LSK

Kommentar

• G-Man
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2011
                                • 3263

Opprinnelig skrevet av LS89
                                Ajeti beskriver seg selv som en rolig fyr utenfor banen i intervjuet med LSK
                                Hvis det er selvironisk ment så er det et godt tegn.
                                Hvis ikke, så kan han ikke hjelpes.

Kommentar

• Wanker
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2005
                                  • 637

Ajeti har unødig store biceps til fotballspiller å være. Russer-kur? Kunne forklart "hendelsene" hans...
                                  Hunter S. Thompson:

There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                                  Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

Kommentar

• Stray Cat
                                    Moderator
                                    • Aug 2008
                                    • 5918

Moderatormelding:

Ajeti har egen tråd.
                                    Og la nå være å spekulere i størrelsen på muskler. Med mindre man har noe konkret å komme med, så er det ryktespredning.

Stray Cat
                                    Moderator
                                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• Folke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2008
                                      • 5955

LSK kan ikke publisere saker om nye spillere FØR de har signert, men når de har signert kommer det innlegg ganske fort. Hvor dumt hadde det ikke sett ut om de presenterte en ny spiller, som etterpå angrer seg og ikke skriver under..

Kommentar

• Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

Alle skal selvsagt få en sjanse, men de som har noe i bagasjen fra før får bare 1 sjanse i motsetning til alle andre. Står bak LSK i denne signeringen, men vil ikke se han - Ajeti - i LSK drakt igjen dersom noe lignende skulle skje. Selvsagt!

Det er fullt mulig å ta avstand fra sånne handlinger, samtidig som man gir noen en ny sjanse.

Kommentar

• Tor Olav
                                          Juniormedlem
                                          Bøffelpromp
                                          • Aug 2016
                                          • 17

Hva skjer med 19-åringen fra Hønefoss som skulle være på prøvespill?

Kommentar

Working...