Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Måtte sjekke etter å ha sett på gradestokken i går, og lest denne nyheten, om det er den 1.april i dag. Men utrolig nok så er det ikke det, og det er heller ikke noe annet som tyder på at dette er en dårlig spøk! Sjokkerende liten sum for et stort talent!
Hmm.. mandag var det vel kun medisinsk test som gjensto før signering av ny keeper. Uforutsette problemer?
På plass, virker som en hyggelig og voksen type. Spanjolene har blitt mye koseligere siden Franco, sikkert en fyr som kan bidra til litt ro der bak og heve miljøet litt.
Måtte sjekke etter å ha sett på gradestokken i går, og lest denne nyheten, om det er den 1.april i dag. Men utrolig nok så er det ikke det, og det er heller ikke noe annet som tyder på at dette er en dårlig spøk! Sjokkerende liten sum for et stort talent!
... som ingen ville ha pga dårlig oppførsel. Rakk ikke å bevise alt for mye i fjor, så ikke noe å si på den summen dersom vi også regner dette som en fallskjerm/etterlønn under bordet til Kristiansson.
Spilte 45 min i dag. Noen inntrykk (tross svak motstand)?
Plasseringssterk, naturligvis brukbar hodestyrke, og så ikke minst ut til å ha imponerende bra fart, holdt blant annet godt i løpsduell med Brændsrød. Men selvsagt: Alt for tidlig å si. I tillegg til at laget fra 2010 (som speaker konsekvent bare omtalte som "2010") var ganske bleike og tafatte i dag.
Synes vi spiller bedre og bedre for hver kamp. Gutta virker svært godt trent selv om vi snakker januar. Hadde neppe skjedd under Runar. Og vi spiller faktisk svært underholdende fotball til tider.
Krogstad virker som en åpenbaring. Evighetsmaskin. Gir alt og løper på alt. Malec og Ajeti begynner å finne hverandre og scorer mål. Knudtzon ser ut til å ta høyre kant, helt perfekt. Mathew og Krogstad tar midtbanen (med Bonke i bakgrunn). Simen Rafn storspilt hittil. Forsvaret strukturert og virker som de har god kontroll. Melgalvis og Haakenstad vært gode offensivt og scorer også mål. Så får vi se hvordan de er mot bedre motstand etterhvert.
Dette uten Kippe og Origi. Leicester vant PL på innsats og ikke ferdighet. Vi kommer aldri (?) til å vinne Eliteserien i år, men jeg begynner å få troa på Arne sin fotball. Foreløpig står det til klar gevinst. Så får vi se når vi møter bedre motstand i Eliteserie-lag fremover.
Mathew og Krogstad tar midtbanen (med Bonke i bakgrunn).
Jeg har vanskelig å se for meg at Bonke skal være reserve for Krogstad. Fyren har vist mye mer i eliteserie enn Krogstad har gjort enn så lenge, og er et monster på midten når han er i slag. Jeg både håper og tror at 2017 blir året Bonke stabiliserer seg på det nivået vi vet han har i seg og tar ytterligere noen steg. Gjør han det er han lett blandt de aller, aller beste midtbanespillerne i ligaen. Slik jeg ser det er vi nesten avhengig av at spillere som ham stepper opp.
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
Stemmer. Blir med hele uka og spiller mot Sarp til helga. Kommer fra toppklubb i Bulgaria og spiller for kontrakt som han sier. Ellers så har han i løpet av 157 matcher fordelt på 3 ulike lag fått 46 gule og 4 røde kort.
Stemmer. Blir med hele uka og spiller mot Sarp til helga. Kommer fra toppklubb i Bulgaria og spiller for kontrakt som han sier. Ellers så har han i løpet av 157 matcher fordelt på 3 ulike lag fått 46 gule og 4 røde kort.
Han ut i fra kampenen han har spilt så langt i karreren fått:
Rødt kort hver 30. kamp,
Gult kort hver fjerde kamp,
Scoret mål hver 10.
Assist hver 90. kamp.
Og statistikken de siste to årene ligger på jevnt nivå med statistikken i løpet av karrieren hans. Statistikken hans fra 2014 og 2015 tilsier:
rødt hver 32. kamp,
gult per 203 min, dvs hver. 3,3. kamp,
mål hver 9. kamp. og
1 assist på 64 kamper.
Her er tallene fra vår DM, Bonke Innocent:
1 rødt på 45 kamper
Gult pr 198 min, dvs 3,3.kamp
Scorer aldri
1 assist på 45 kamper
Så hvis dommerne dømmer likt andre steder i verden som i Norge, så vil spille ca like lenge for å få kort. Mens Bonke vil spille en hel sesong uten å score, så vil statistisk sett Stenio score 3.
Dette var litt tørre fakta om kort med mer, så får vi se om Stenio har egenskapene til å overgå andre spillere i LSK i det som er så mye viktigere - kvalitet. Håper han er steingod og signerer en 3 års kontrakt.
Kommentar