LSK Sesongen 2017

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fjacob82
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 1509

Tror Erlandsen lander på Fernandes. Såvidt jeg har sett har han løst ting godt, og virker ikke like heit i toppen som Origi kan være til tider. Origi kan gjøre feberredninger ut av en annen verden, men som Sves skriver om, virker det som Fernandes har evnen til å styre forsvaret på bedre måte enn Origi.

Uansett bra å ha 2 så gode keepere i stallen. Lenge siden sist nivået har vært så høyt!
    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
    *Brasseberget*

Kommentar

• vermu
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2008
      • 1729

Opprinnelig skrevet av BD
      Lurer på om de som har fulgt både treninger og kamper kan si noe om hvordan de tror vår førsteellever kommer til å være i år? For en som kun har settt kamprapporter og noen få klipp av treningskampene er det veldlig vanskelig å se for seg hvordan elleveren kommer til å være når vi har skadefri tropp. De eneste jeg føler meg sikker på at kommer til å være faste, er nå Amundsen, Kind Mikalsen og Mathew.

Så...
      Hvem blir foretrukket som keeper?
      Hvordan blir forsvaret vårt når alle er skadefrie? Vil Haakenstad beholde venstrebacken selv om både Kippe og Antonijevic er spilleklare, eller vil da Kind Mikalsen skyves ut som back?
      Hvem foretrekkes på høyrebacken av Rafn og Melgalvis dersom Rafn ikke spiller på midtbanen?
      Hvem spiller sentralt når Bonke er 100%? Er Krogstad eller Mathew aktuelle som kanter?
      Er Knudtzon sikker på laget? Vil han skyve ut Malec eller Ajeti dersom han ikke får spille på kanten?
      Hvor er det mest sannsynlig at Udoji kommer til å spille? Er han så god at han trolig vil være i elleveren?

Svar/synsing om et eller flere av spørsmålene av de som har fulgt oppkjøringen nært mottas med stor takk!
      Jeg tror faktisk Arne fikk flere spørsmål etter kampen mot Mjøndalen. Fernandes bør få plassen hvis man skal bedømme etter hvem som har vært best i vinter.

Fireren bak tror jeg han tenker litt på. Melgalvis og Amundsen er sikre på høyresiden bak.Kind Miklasen må være bankers. Antonijevic har vært såpass god at han bør være aktuell - spesielt fordi Mikalsen er hakket bedre på back. Haakenstad kommer garantert til å være i startelleveren.

Spørsmålet blir da: Vil han flytte Haakenstad opp på kant (noe jeg håper, men kanskje ikke tror) og dermed gjøre plass til Antonijevic?

Ja, Udoji kommer til å starte! Og jeg tror Knudtzon må passe seg litt for å ikke miste plassen.

Kommentar

• McGuffy
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 5102

Nigel Reo-Coker og Luke Moore på trening i morra ja. Hjertet og hodet sier både jajaja og neineinei!

Kommentar

• armykanari
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2009
          • 747

uff nei

Kommentar

• Funchaloe
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2011
            • 511

Hvis de er gode nok, hvorfor ikke? Selvfølgelig har jeg betenkeligheter med hva i alle dager disse spillerne gjør i Lillestrøm, hvor de uansett ikke kommer til å tjene noe i nærheten av hva de er vant med. Men, hvis de er klare over hva de kan få betalt her, og likevel kommer hit for å overbevise synes jeg det er spennende. Finner trenerteamet ut at de er gode nok (noe som er langt fra sikkert), og de faktisk vil signere - så kjør. Synes det er gøy at gamle helter med stor karriere faktisk vurderer LSK. Kan trekke ekstra tilskuere om de gjør det bra, samt selge drakter. Får stole på trenerteamet her.
            Custodes
            Contra o futebol moderno!

Kommentar

• fjacob82
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 1509

Nigel kan vel i teorien dekke både sentralt, høyre midt og høyre back, så sånn sett en allsidig spiller i tilfelle skader o.l.
              Uansett interessant at de ønsker å trene med LSK i Norge, og ikke minst interessant å se hvilket nivå de ligger på ferdighetsmessig og motivasjonsmessig
              Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
              *Brasseberget*

Kommentar

• McGuffy
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 5102

Ser VG skriver at det er agenten til Fernandes som har ordnet opplegget. Går ut i fra at han er kanadisk.
                Last edited by McGuffy; 21.03.2017, 11:13.

Kommentar

• Gjest

Nyheten gjør såpass stort inntrykk på fotball Norge at den er å finne høyt oppe i samtlige nettaviser. Det er positivt!

Kommentar

• LS89
                    Kamptrådkongen
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2013
                    • 3410

Vi er jo ikke akkurat bortskjemt med profiler i klubben. Hadde vært en artig signering med Reo-Coker, alt til sin pris selvsagt - men er sikker på det hadde satt ekstra farve på klubben. En spiller som bør passe Arne og vår spillestil som hånd i hanske. En spiller med over 200 kamper i PL, helt ordinær CV å vise til.

Kommentar

• fjacob82
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 1509

Opprinnelig skrevet av LS89
                      Vi er jo ikke akkurat bortskjemt med profiler i klubben. Hadde vært en artig signering med Reo-Coker, alt til sin pris selvsagt - men er sikker på det hadde satt ekstra farve på klubben. En spiller som bør passe Arne og vår spillestil som hånd i hanske. En spiller med over 200 kamper i PL, helt ordinær CV å vise til.
                      Hadde vært gøy med noen som kunne gi litt blest rundt klubben, ikke bare Arne. Nigel har mulighet til å være profil. Kan jo være at man får muligheten til å få han på en billig 1års kontrakt, for at han skal kunne gjøre seg selv attraktiv igjen hos klubber i hjemlandet.
                      *Brasseberget*

Kommentar

• fjacob82
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 1509

Noen som har sett treninga med Nigel og Luke idag?
                        *Brasseberget*

Kommentar

• McGuffy
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 5102

Thomas Agyiri er visstnok tredjemann på trening.

Kommentar

• Ketil Cantona
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6813

Thomas A er storebroren til han kølla som nettopp signerte for søpla.

Kommentar

• Funchaloe
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2011
                              • 511

Opprinnelig skrevet av fjacob82
                              Noen som har sett treninga med Nigel og Luke idag?
                              Jeg var der, men jeg la ærlig talt ikke spesielt merke til noen av dem. Kan ikke si de utmerket seg hverken positivt eller negativt fra der jeg satt. Får rett og slett stole på trenerteamet her når de kommer til en konklusjon.
                              Custodes

Kommentar

• Funchaloe
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2011
                                • 511

Opprinnelig skrevet av fjacob82

Hadde vært gøy med noen som kunne gi litt blest rundt klubben, ikke bare Arne. Nigel har mulighet til å være profil. Kan jo være at man får muligheten til å få han på en billig 1års kontrakt, for at han skal kunne gjøre seg selv attraktiv igjen hos klubber i hjemlandet.
                                Alle prøvespillerne som kom nå sist er fullstendig klar over hvilket lønnsnivå vi ligger på her, med tanke på lønnstak. Så ikke umulig.
                                Last edited by Funchaloe; 21.03.2017, 17:06.
                                Custodes

Kommentar

• brune stakkeland
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2012
                                  • 895

Står i ene artikkelen at Kieran Richardson var aktuell for besøk og, men ble droppet på grunn av for høyt lønnskrav så regner med at de blir enige om de er gode nok til at Arne ønsker en av spillerne.

Kommentar

• Tvilling
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2006
                                    • 1480

Opprinnelig skrevet av Ketil Cantona
                                    Thomas A er storebroren til han kølla som nettopp signerte for søpla.
                                    Og Torgeir siteres at han med et stort glis poengterte at storebroren skal være best av de to

Kommentar

• fjacob82
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 1509

Opprinnelig skrevet av Funchaloe

Alle prøvespillerne som kom nå sist er fullstendig klar over hvilket lønnsnivå vi ligger på her, med tanke på lønnstak. Så ikke umulig.
                                      Leste i RB at lønn o.l. var avklart på forhånd, så ingen skulle ha noen urealistiske forventninger her. Når TB samtidig sier det er mulig å hente innenfor rammene så ligger det formelle til rette ihvertfall. Så er jo spørsmålet hvor lang tid man regner med at man trenger å sette av til opptrening o.l. før de kan bidra 100%
                                      *Brasseberget*

Kommentar

• LS89
                                        Kamptrådkongen
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2013
                                        • 3410

Godt å se LSK får litt fortjent plass i ryktespalten til BBC: http://www.bbc.com/sport/39344196

Kommentar

• McGuffy
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 5102

The Sun er også på ballen: https://www.thesun.co.uk/sport/footb...ws-lillestrom/

...minnows... Føsj!!

Kommentar

Working...