Lokale grupper i kanarifansen 2017 !!!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Arild Myklebust
    Medlem
    Hoffnarr
    • May 2010
    • 43

    Lokale grupper i kanarifansen 2017 !!!

    Jeg tenkte jeg skulle gi folk et godt tips på noe som er på gang i KFL. For noen år siden var det en del av oss lokale, ivrige fans som sammen prøvde å dra i gang et register over de lokale gruppene KFL til enhver tid har og/eller kan få. Dette gjelder både geografiske grupper, vennegjenger, folk som står sammen på kamper etc. De fleste lokale gruppene er jo en blanding av dette. Dette falt litt i fisk tilbake i 2012, og etter dette har det liksom dødd ut. Men etter høstens store revival mht oppmøte på kamper, spurte noen av oss Marius Gorken i KFL-styret om vi ikke kunne starte å "sanke inn" lokale grupper i et register. Disse kan jo fungere som pushere og hjelpere mht medlemskap, hjemmekamper, bortekamper, pr, markedsføring for både KFL og LSK etc, etc. Men det skal være et lavterskelgreie. Noen gjør mye, andre mye mindre. Men folk som er med på en " greie" har en tendens til å gjøre MYE mer enn det man trudde. Noen kan være fem stykker fra et lite geografisk sted, mens andre grupper kan være tresifra antall. Sjøl har jeg revitalisert Lørenskog Kanaris, etter at denne har liggi brakk siden 2013. Hvordan man "melder seg på med en lokal gruppe er følgende : Du sender en e-post til : gorken@kfl.no med

    1. Den lokale gruppas navn
    2. Kontaktpersonens( en person pr gruppe) navn
    3. Kontaktpersonens telefonnummer
    4. Kontaktpersonens e-postadresse.

    Etterhvert blir dette en liste på mange, mange navn som kan offentliggjøres på www.kfl.no, facebook etc. At man har mange bekker små som gjør en stor sjø er ufattelig viktig for en fanklubb. Knallhard pushing og moblisering er alfa og omega, KFL hadde vært pygmeer uten dette.

    Men noen ganger kan engasjement gå over i noe annet og her har JEG rett og slett noe å UNNSKYLDE meg for. 98 prosent av telefonsamtaler og private samtaler rundt store kamper er hyggelige saker. De resterende samtalene er bare rør, og det er veldig ofte min feil. Jeg blir så gira av storkamper at det enkelte ganger blir totalt overkill med høyrøsta, masing og kjasing over mye piss Som virker ubehagelig for noen.Dette er jo egentlig bare vås, og på godt norsk kontraproduktivt. Siden veldig mange av dere kjenner meg har jeg en ting å si til de av dere som jeg har hatt en " beef" med eller folk som har følt seg overkjørt, : BEKLAGER !!! Dette gjelder både folk i og utafor KFL. Viktig å huske på at man kan ringe meg på tlf 97 53 19 31 hvis det er noe, jeg tar tlf døgnet rundt. Og at jeg og vi som driver med moblisering 24/7 IKKE har noe med KFL og LSK sentralt å gjøre, Før i tida hadde vi verv, ikke nå lenger. Samtidig er det mange, mange av oss vanlige KFL-ere, som er det store, store flertallet på Feltet , som føler at enkelte hakker på KFL nonstop, enten man har gjort det bra eller dårlig. Hakk gjerne på KFL når du mener man gjør noe galt, men vær også positiv når dem gjør noe bra. Her er det nok opp til oss i den "tause majoritet" å være mere på banen. På sms, nett, sosiale medier, møter, kamper etc. På en saklig måte. Så det er forbedringspunkter for mange. Unasett vil jeg oppfordre folk som er en "gjeng" om å sende inn en lokal gruppe til Gorken. Lokalt initiativ er selve limet i all organisasjonsvirksomhet. Så er mitt nyttårsønske å være mindre kjempeklovn på pushinga, men kjøre det positivt for alle LSK-fans. FORZA FUGLA !!!!

    Mvh Arild Myklebust !!!!
Working...