Vi er gode på overganger, vår farligste angrepsvåpen denne første omgangen. Synes vi styrer spillet greit utpå her nå. Vinden gjør dette dog til litt hawaii og tilfeldigheter. Arne klar på at det ikke skal slås crossere..
Treningskamper LSK 2017
Collapse
X
-
0-0, pause.
Tromsø startet best og kom til flere farligheter første ti, deretter jevnet det seg ut og LSK tok mer og mer over banespillet. Vi er flinke til å overlappe på kant, spesielt venstresida med nevnte Haakenstad og Brenden. Haakenstad ser ut som både back og ving så mye som han løper fremover og vår bestemann i første omgang. Krogstad og Rafn har fått til lite på høyresida. Erling frisk på topp, men pasningene frem til Erling er gjerne litt for upresise og ender i ingenting. Malec bidrar egentlig ikke så mye i banespillet og mister litt for enkelt ballen etter min mening gjennom sløvhet og slurv i pasningene. Skaper dog vår beste mulighet, men Kongshavn er rask nede og redder.👍 2Kommentar
-
Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Et par gode sjanser nå, bl.a. heading i stolpe etter corner.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
1-0, Ajeti (62) etter at han ble byttet inn i 61. Amundsen lemper en dødball, Kind Mikalsen går i en helt fair duell med Kongshavn som glipper ballen, og Ajeti scorer fra fem meter med sin første berøring.Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.👍 1Kommentar
-
2-0, Malec (90) - kontring hvor Olsen fører ballen langs venstresiden mens Haakenstad åpner opp forsvaret med et utmerket (og gitt at det var på overtid; imponerende) løp. Olsens innlegg er egentlig litt for dårlig og går forbi alle, men Knudtzon rekker akkurat å legge tilbake i feltet hvor Malec har åpent mål.Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.👍 1Kommentar
-
Slett ikke værst dette her, La Manga-vinden tatt i betraktning. Vinner fortjent i en jevnspilt kamp. Tromsø et lag vi for øvrig bør ha bak oss på tabellen.
Orig må bli førstekeeper! Kind Mikalsen god sammen med Amundsen bak. Haakenstad fortsetter det gode spillet på venstresiden. Mathew blir bedre og bedre sentralt og er sammen med Bonke kanskje en bra nok midtbane-duo hvis vi skal være på øvre halvdel. Legg penga i en spiss i stedet. Fint og se Brenden fra start, gjør en ok kamp. Ajeti ser ut som en ordetlig målsnik.Last edited by vermu; 22.02.2017, 21:14.Kommentar
-
Slett ikke værst dette her, La Manga-vinden tatt i betraktning. Vinner fortjent i en jevnspilt kamp. Tromsø et lag vi for øvrig bør ha bak oss på tabellen.
Orig må bli førstekeeper! Kind Makalsen god sammen med Amundsen bak. Haakenstad fortsetter det gode spillet på venstresiden. Mathew blir bedre og bedre sentralt og er sammen med Bonke kanskje en bra nok midtbane-duo hvis vi skal være på øvre halvdel. Legg penga i en spiss i stedet. Fint og se Brenden fra start, gjør en ok kamp. Ajeti ser ut som en ordetlig målsnik.
👍 4Kommentar
Kommentar