Gleder meg til å se se Udo på topp. Tipper resultatet blir 3-0.
Treningskamper LSK 2017
Collapse
X
-
Veldig spennende kamp i dag - vi er en uke unna sesongstart og møter Tippeligamotstand som også bør ta denne kampen på alvor. Kristiansund bør være et lag som skal kjempe i bunnen denne sesongen, så det blir interessant å se hvordan vi måler oss. Uten å kjenne spillestilen deres i særlig grad, ville jeg tro at Kristiansund er et lag som ikke har ambisjoner om å være et spillende og offensivt lag på bortebane i Tippeligaen i år. Jeg er spent på hvordan LSK klarer å håndtere denne type lag, da jeg synes det meste jeg har sett i treningskampene minner om et LSK-lag som skal ligge dypt og satse på overganger og dødball. Jeg frykter at kamper som den vi skal spille i dag kan bli LSKs hemsko denne sesongen - at vi ikke har tilstrekkelig kvalitet til å styre kamper mot de mindre ambisiøse lagene og ta 3 poeng i de kampene som vi på papiret skal vinne.
Har ingen tro på noen komfortabel seier, men vil være fornøyd om vi klarer å bikke en tett kamp i vårt favør. Vi har ikke vært veldig solide de siste to kampene heller, så jeg håper vi får se et betydelig løft i kvalitet på spillet.Lauken er vår venn!👍 1Kommentar
-
Hvis KBK ligger lavt hele kampen selv, så blir det spennende å se hvor ofte LSK greier å bryte gjennom. Tror fokus på aggressivitet på dødballer gjør at vi greier å dunke inn mål selv mot slike lag. Skjer det tidlig i kampen så bør KBK ta mer sjangser, slik at LSK får kampen i sin gate og kan score flere på overganger. Og hvis dødballmålet kommer sent i kampen så ebber den ut i 1-0 til LSK.Kommentar
Kommentar