Oppretter en tråd vedrørende LSK sine treningskamper for sesongen 2017. Allerede i dag spiller vi kamp mot Start. LSK leder 1-0 etter 1.omgang. Sheriff scoret målet etter 44 min med en fin avslutning etter en dødball. Ellers er prøvespiller Ajeti (tidl. Bryne) vært frisk på topp. Av det jeg kan se så er Malec og Ajeti på topp, Sheriff og Krogstad sentral, Erling på kant, Kippe og Amundsen stoppere. Melgalvis mulig høyreback. Ny keeper i mål som jeg ikke husker navnet på. RB+ sender kampen.
Treningskamper LSK 2017
Collapse
X
-
Laget som startet:
Mathias Eriksen
Rafn Amundsen Kippe Melgalvis
Knudtzon Sheriff Krogstad P.M. Olsen
Malec Ajeti
Kolstad, Håkenstad, Brenden, Sandberg, Walstad, Diserud, Mostue og Holter fikk alle prøve seg i deler av 2.omg.
👍 1Kommentar
-
👍 1
Kommentar
-
Ajeti var merkverdig lik Fredrik Gulbrandsen i kroppsbygging og spillestil. Godt rykk, aggressiv, men var ikke spesielt god i avslutningsfasen. Spennende, men må vise mer.
Rafn så ut som en solid spiller. God defensivt og en fin høyre fot.
👍 1Kommentar
-
Bajram Ajeti er omtrent den siste spilleren i verden jeg vil ha til LSK. Etter mitt skjønn er det håpløst av klubben i det hele tatt å ha ham på prøvespill. Han har vært involvert i så mange grove voldsepisoder at det (forhåpentligvis) er uforenlig med verdiene til LSK som klubb. I tillegg vil man sitte på en tikkende bombe i stallen, som når den eksploderer, vil kunne koste klubben enormt i tapt omdømme og sponsorkroner.
Og ikke kom med "har sonet straffen sin", "gi folk en ny sjanse" osv. Det er ubrukelige argumenter når vi snakker om en notorisk voldsmann som dette.👍 8Kommentar
-
Bajram Ajeti er omtrent den siste spilleren i verden jeg vil ha til LSK. Etter mitt skjønn er det håpløst av klubben i det hele tatt å ha ham på prøvespill. Han har vært involvert i så mange grove voldsepisoder at det (forhåpentligvis) er uforenlig med verdiene til LSK som klubb. I tillegg vil man sitte på en tikkende bombe i stallen, som når den eksploderer, vil kunne koste klubben enormt i tapt omdømme og sponsorkroner.
Og ikke kom med "har sonet straffen sin", "gi folk en ny sjanse" osv. Det er ubrukelige argumenter når vi snakker om en notorisk voldsmann som dette.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar