Treningskamper LSK 2017
Collapse
X
-
-
-
-
👍 2Kommentar
-
Gjennomført god kamp synes jeg. Virker som gutta (ikke overraskende) er i god fysisk form. Rimelig god kontroll bakover selv om vi mangler Amundsen og Kippe bakerst og slipper til KIL svært lite. Melgalvis er et steg opp fra Skogseid, det er det liten tvil om. Haakenstad imponerer meg med god fart og driv fremover, og virker å ha god ballkontroll. Regner og håper han blir signert. Rafn og Krogstad gjør en god kamp. Krogstad med en lissepasning i bakrom selv Pirlo hadde blitt stolt over. Scorer også på frispark. Anser fort Krogstad som en nøkkelspiller i år. Mathew synes jeg mangler litt tempo og kontroll, men dette kommer seg med flere treninger og kamper. Erling gjør det greit på kanten. Ajeti scorer (fint mål), ellers så så jeg ikke så mye til Ajeti og Malec i 1.omgang. Synes Shamma (nigerianer, spiss) igjen gjør et godt innhopp. God fart og sterk i kroppen. Mangler endel på avslutninger dog.
Keeperne umulig å vurdere da de knapt ble satt på prøve. Seieren burde vært større. Alt i alt en meget oppløftende kamp tatt i betraktning at vi mangler Origi, Bonke, Amundsen og Kippe. Jeg ble fort mer positiv etter dagens kamp enn det jeg var før.👍 4Kommentar
-
gilbert👍 1Kommentar
Kommentar