Dommeren er forøvrig på syre, helt fjerne avgjørelser. Trygve Kjensli, er det deg i forkledning?
Treningskamper LSK 2017
Collapse
X
-
Synes også dagens match var ganske tynn suppe, selv om jeg forsåvidt synes vi henger greit med i matchen. Godsets mål er jo begge "drittmål", og det er ikke fryktelig ujevnt i sjansestatistikken slik jeg opplevde det, selv om Godset nok var hakket vassere og mangler antatt flere spillere enn oss. Synes ikke vi henger helt sammen og jeg savner fortsatt det eksplosive overskuddet. Ganske mange leverte under par i dag, var kanskje mest spenning knyttet til nysigneringen Udoji som ikke viste fram all verden. Spennende å se om han løfter seg noen steg fram mot seriestart. Alt i alt ser det fortsatt ut som vi ikke har spillermateriale til å håpe på så mye mer enn midten av tabellen, så jeg står ved 8. plass som mitt tips for året. Hadde definitivt ikke blitt lei meg om vi signerte en spiss som var i stand til å utfordre Ajeti, som jeg er veldig usikker på om vil ta nivået.Lauken er vår venn!👍 3Kommentar
-
Rimelig tannløs kamp i dag. Vi er ok defensivt, men det ble til tider for baktungt. Dette går utover angrepsspillet som var svakt i dag.
Svært få lyspunkter synes jeg. Antonijevic kommer inn og gjør en god 2.omg. Kind Mikalsen er ok.
Udoji er vanskelig å vurdere, men tror han er veldig rask på de første meterne. Mer usikker på farta over over 15-20++m. Virket også som han prøvde å finne medspillere istedet for å drible seg bort.
Midtbanen med Krogstad og Matthew var dagens dårligste, sammen med en forvirret Origi.Last edited by vermu; 05.03.2017, 09:04.Kommentar
-
I følge dagens RB:
Fernandes
Melgalvis-Amundsen-Mikalsen-Haakenstad
Knudtzon-Mathew-Krogstad-Rafn
Malec-Udoji
Håper Mathew er tilbake til sitt "gamle" jeg og ikke har like overraskende mange balltap som mot Godset, og spent på å se Udoji som spiss fra start. Liker også Melgalvis, Haakenstad, Knudtzon og Rafn på sine "rette" plasser, der de har gjort det bra sammen i tidligere kamper.
gilbert👍 1Kommentar
-
"Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)👍 3Kommentar
-
1. Daniel Fernandes
33. Aleksander Melgalvis
4. Marius Amundsen
3. Simen Kind Mikalsen
2. Mats Haakenstad
11. Erling Knudtzon
6. Ifeanyi Mathew
14. Fredrik Krogstad