LSK - Pilen peker i feil retning

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • CFC1976
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2015
    • 341

    LSK - Pilen peker i feil retning

    I de siste 14 dager, har jeg hørt følgende om klubben.

    Klubben må spare minst 5,5 mil i år, ikke de 4 oppgitt i RB.
    Ringstad har underskrevet for Godset
    LSK har ikke råd til å hente Gary Martin
    Jradi har fortalt klubben at han ønsker seg tilbake til Godset
    Sheriff driter i det som klubben mener er forsvarlig å gjøre som a-lags spiller og blir skadet mest sannsynlig ut året.
    Lundemo stikker til Bart-City.
    Ole Rindarøy ville helst være i Molde enn her.

    Vi forlenger med en 37/38 åring i ytterligere ett år.
  • LS89
    Kamptrådkongen
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2013
    • 3378

    #2
    Dessverre mye negativt om dagen, det er det liten tvil om. Ser man på stallen slik den er p.d.d. er det trolig Eliteseriens svakeste og vil gå rett ned i 2017. Ikke engang Arne vil kunne overleve med en slik stall til rådighet. Trøsten får være at stallen overhodet ikke vil se slik ut 2.april 2017, så får vi se hva Bjarmann & co greier å hoste opp av spillere. Kan Fofana være aktuell for et lån? Mannen får ikke spille i Frankrike. Hva med Nicolay Solberg? Bosman, og var toneangivende og meget god for Kisa denne sesongen og har selv uttalt at han ønsker å prøve seg på øverste nivå igjen.

    Kommentar

    • knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9460

      #3
      Opprinnelig skrevet av CFC1976
      I de siste 14 dager, har jeg hørt følgende om klubben.

      Klubben må spare minst 5,5 mil i år, ikke de 4 oppgitt i RB.
      Ringstad har underskrevet for Godset
      LSK har ikke råd til å hente Gary Martin
      Jradi har fortalt klubben at han ønsker seg tilbake til Godset
      Sheriff driter i det som klubben mener er forsvarlig å gjøre som a-lags spiller og blir skadet mest sannsynlig ut året.
      Lundemo stikker til Bart-City.
      Ole Rindarøy ville helst være i Molde enn her.

      Vi forlenger med en 37/38 åring i ytterligere ett år.
      Drit nå i Ringstad da.

      Gary M. er det synd at mest sannsynlig ryker, men han har nå topplønn på Island, så i tillegg til de 400k i utbetaling, så ønsker han nok å knuse lønnsbudsjettet nå som Runar is a gonner. Samma faen.

      Jradi var en faens liability for laget. Sutrepikk som lot det synes på spillet sitt at humøret var rævva. Jobba hjemover i en kamp.

      Lundemo? For å sitere macho-morten: "Detta er kanskje den overgangen jeg har svælja lettest de siste 10 åra. Nå serien begynner kommer jeg knapt til å huske at han har vært i Lillestrøm"

      Sheriff er det faens synd med.

      Rindarøy har jeg knapt sett spille. Så forstår om han vil flytte på seg, som lånespiller

      Kippe spilte såpass ok i år at det blir som Dollyholly sa det: "det er ikke lenger et spørsmål om lsk skal forlenge med Kippe, det er et spørsmål om Kippe skal forlenge med lsk". Fortjent ny kontrakt der. Nå er det bare for markedsavdelinga å bruke signeringa hasses for det den er verdt. Ikke gjem den bort på face å twitta som en liten nyhet.

      Så var de millionene da. In Bjarmann we trust

      Lånespillera alle tydeligvis elsker nå som de bailer (...) er letterstattlige.

      Må få inn en målsnik vi kan betale med blå wkd. Da er mye gjort.

      Og med Bonke som vår Kanté i 2017 og Matthew som en av de 5 beste i TL, så ække alt håpløst.


      ​​​​​

      Kommentar

      • Fugl1120
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 3528

        #4
        Jeg deler ikke helt synet til trådstarter og synes det er et litt spesielt tidspunkt å starte en sånn tråd på. Først og fremst skal vi være utrolig glade for at LSK spiller jubileumssesongen i Tippeligaen, og tiden fra Erlandsen tok over og fram til i dag har nesten utelukkende vært positiv. Det er selvsagt utrolig synd at Sheriff pådrar seg en alvorlig skade, men vi har også flere unge gutter som står klare til å melde seg på neste sesong, og er det noe vi har vist at vi er gode på de siste 10 årene så er det talentutvikling.

        Vi har jo lenge vært klar over at en del spillere ville forsvinne etter sesongen; det var vel ikke mange som trodde at Lundemo ville bli når han meldte at det ville komme en avklaring i sommer, og så ble det plutselig helt tyst. Av de spillerne som nå forsvinner er det egentlig bare Gary Martin jeg gjerne skulle sett at vi hadde klart å beholde. Synes uansett det er fornuftig at vi tar hensyn til økonomien. At vi må kutte i budsjettene er ingen bombe, det har det vært behov for i LSK i lang, lang tid allerede.

        Jeg forventer ingen topplassering neste år, men det er mange andre lag som på papiret ikke ser noe bedre enn oss ut også. Haugesund, Aalesund, Kristiansund, Sandefjord, Tromsø, Sarpsborg og Stabæk for å nevne noen. Vi har i mine øyne en bra 11er fortsatt, selv om vi nok trenger å styrke oss på topp.

        Når det er sagt er jeg enig i at det suger å se så mange av våre egne unggutter i andre Tippeligaklubber.
        Lauken er vår venn!

        Kommentar

        • MortenA
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2007
          • 3439

          #5
          Av punktene som trådstarter nevner er det vel kun skaden på Sheriff som er en strek i regninga? Ingen hadde vel regnet med at Lundemo eller lånespillerne våre skulle bli værende. Startelleveren våre har et par mangler per nå, men regner med at det kommer nye inn. I verste fall et par nye lånespillere utpå våren når andre lag ser hvordan deres staller utvikler seg.
          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

          Kommentar

          • Marit
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2010
            • 885

            #6
            Opprinnelig skrevet av knut
            Og med Bonke som vår Kanté i 2017 og Matthew som en av de 5 beste i TL, så ække alt håpløst.


            ​​​​​
            Blir beroliget bare jeg ser bildet av Arne. Jeg tror sesongen 2017 blir bedre enn sesongen 2016. Fine drakter blir det også.

            Andas in och andas ut
            Orkar jag så orkar du

            Kommentar

            • armykanari
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2009
              • 742

              #7
              Tipper det kommer en ny ukjent Koren og Mifsud før snøen har skikkelig lagt seg i Januar... (Om det kommer noen snø)

              Kommentar

              • Bukkenbruse
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2008
                • 515

                #8
                Akkurat pr nå står vi vel med omtrent følgende lag:

                Origi
                Melgalvis - Amundsen - Kippe - Kind.

                Krogstad/Kolstad - Bonke - Matthew - Moa

                Malec Erling

                Benk:
                Ødegaard
                Sandberg
                Krogstad/Kolstad
                Olsen
                Arni

                Så kan man vel håpe at Sheriff rekker noe av sesongen, men ser stygt ut hvis det er en kneskål ute av ledd som må opereres, har vært borti et par av de i min karriere som fysioterapeut og det er ekstremt kompliserte greier.

                Og det er vel omtrent det? Elleveren er helt grei, den bør holde til trygg plass og vel så det, selv om den ikke ser veldig sterk ut. Nå kjenner jeg ikke til Kristiansund så mye, men benken må være blant de 3 svakeste i tippeligaen pr nå om ikke den svakeste. Totalt sett gir det en tropp langt under det f.eks Haugesund og Sarpsborg (som blir trukket fram oppi her) står med, det er klasseforskjell og det var det også på tabellen i fjor. Vi er i år helt avhengige av at Matthew fortsetter å ta tippeligaen med storm og at Bonke tar et stort steg fra i fjor og ikke minst at Moa etablerer seg som en stabil og god tippeligaspiller. Gjør de 3 kanonsesonger kan det bli bra, men utover de 3 ser jeg ikke helt x-faktoren i dette mannskapet. Vi trenger sårt et par røverkjøp, men de finnes der ute - får bare håpe vi finner de!

                Kommentar

                • Totti21
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3499

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av LS89
                  Ser man på stallen slik den er p.d.d. er det trolig Eliteseriens svakeste og vil gå rett ned i 2017.
                  Er ikke helt enig i dette.
                  Vi har en veldig sterk sentrallinje i Origi, Amundsen og Bonke/Matthew.
                  Tre av disse hadde utvilsomt spilt seg inn på de fleste lag i Tippeligaen mens Amundsen er en stabil og god stopper som fungerer bra med stort sett alt vi matcher han med. En av de beste stopperne til å forsvare seg i Tippeligaen etter min mening, selv om han er begrenset på andre områder som kanskje ikke gjør han like attraktiv for Molde, Rosenborg og godset som de andre gode spillerne våre. Allikevel har han egenskaper Erlandsen er fornøyd med. Det er jeg sikker på.

                  Utover dette har vi en SKM som jo faktisk satte Godset aktuelle Ringstad på benken mens de begge var i klubben, og en kantspiller med veldig høyt toppnivå og potensial i Ofkir. På høyreback mangler vi kanskje en veldig god spiller, men Skogseid er utvilsomt en back som holder nivået allikevel. Spesielt under enklere arbeidsforhold enn han opplevde under Hawaii-fotballen til RK. På motsatt kant har vi en erfaren mann i Erling Knudtzon som i alle fall vet hva dette dreier seg om, og vi vet hva vi får av selv om han sjelden dominerer tippeligakamper. Han er også såpass allsidig at han kan bekle en back og spissplass med hell.

                  Vi mangler kanskje en spiss for å ta over etter Gary Martin og spille sammen med solide Malec, men det regner jeg med er en prioritet før seriestart sammen med en allsidig forsvarer som kan ta over for Sheriff som er skadet og en kantspiller til. De tre posisjonene bør vi klare å skaffe oss forsterkninger i, men eller synes jeg stallen ser veldig bra ut.

                  Så har vi jo en rekke spillere med et uforløst potensial i bakhånd for disse med Kolstad og Krogstad i spissen, samt Sheriff når han er tilbake.

                  Hadde vi f.eks fått inn Kristoffer Ajer på lån, Joshua Gatt og Pape Pate Diouf på bosman, så hadde stallen sett veldig bra ut. Bare for å slenge noen lite gjennomtenkte, men ikke helt urealistiske navn på bordet.

                  Stallen er ingen unnskyldning i år heller, og selv om den kanskje ikke er like spennende som i forkant av 2016 sesongen, så er den mer enn god nok til å hevde seg i Tippeligaen 2017. Men vi er i likhet med "alle" veldig sårbare for skadet på nøkkelspillere, og mye vil avgjøres av hvilke spillere vi klarer å huke inn i det mest sårbare posisjonene.

                  Kommentar

                  • Klimtkongen
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2014
                    • 419

                    #10
                    Man må ha ganske gulsvarte briller for ikke å se at stallen pdd ikke holder Tippeliganivå. Og så lenge juleribba ikke er satt i ovnen er det greit nok det. For det er lenge til seriestart.

                    Verre er det at vi åpenbart ikke har særlig med penger. Vi kan ikke kjøpe en spiss vi pnsker for 400.000 og vi kan kun tilby lønnspakke som tilsvarer en lærerlønn. Ikke at det er noe galt med lærerlønn, men det fjerner nok mye av glamouren ved å være fotballproff.

                    Vi er en klubb som åpenbart ikke skal noe sted og å spille Arneball for småpenger er nok ikke det som skal til for å lokke de gode spillerne vi trenger.

                    Det verste er likevel at det tilsynelatende ikke er noen ende på elendigheten. De som trodde Friday skulle redde klubben økonomisk tok feil. Penga kom, men året etter er det nye kutt. Hvem vi realistisk kan vente å selge for store penger de neste 1-2 årene er vanskelig og se. Og uten en stor pengeinnsprøyting for å snu trenden tror jeg det bare er et tidsspørsmål før vi er nede i OBOS.

                    Når jeg ser søpla er i ferd med å selge Berge for en stor sum så synes jeg det er grunn til å stille spørsmålstegn ved talentarbeidet vårt. Tror vi må innse at det å bruke klubben som springbrett for afrikanske talenter har vært feilslått. Bra for spillerne selv og bra for investorene bak. Men for klubben selv er det ikke bra. Må man virkelig sør for ekvator for å finne spillere vi kan videreutvikle og selge?



                    Kommentar

                    • Fugl1120
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 3528

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Klimtkongen
                      Man må ha ganske gulsvarte briller for ikke å se at stallen pdd ikke holder Tippeliganivå. Og så lenge juleribba ikke er satt i ovnen er det greit nok det. For det er lenge til seriestart.
                      Latterlig å si at stallen ikke holder Tippeliga-nivå. Dersom du ser 11ern Bukkenbruse lister opp over holder ikke den noe lavere nivå enn den vi avsluttet sesongen med som et av formlagene i Tippeligaen. Det er mange andre drittlag som har svakere 11er enn oss. Ser noen over her nevner at Sarpsborg er i en helt annen liga enn oss, det er også bare piss. De har nok kanskje mer bredde enn oss, men vi har en bedre 11er. Synes vi har en bra mix av rutine og talent i laget vårt nå, og jeg håper også eksempelvis Petter Mathias Olsen tar et nytt steg nærmere Tippeligaen i år. Spådd en stor fremtid i ungdomsakademiet.

                      Vi skal nok ha inn et par nye spillere til i vinter, men jeg synes ikke laget ser så ille ut som mange andre skal ha det til. Tror feks. ikke Melgalsvis er noen særlig svekkelse fra Skogseid som mildt sagt ikke hadde noen stor sesong i fjor.
                      Lauken er vår venn!

                      Kommentar

                      • Bukkenbruse
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2008
                        • 515

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Fugl1120

                        Latterlig å si at stallen ikke holder Tippeliga-nivå. Dersom du ser 11ern Bukkenbruse lister opp over holder ikke den noe lavere nivå enn den vi avsluttet sesongen med som et av formlagene i Tippeligaen. Det er mange andre drittlag som har svakere 11er enn oss. Ser noen over her nevner at Sarpsborg er i en helt annen liga enn oss, det er også bare piss. De har nok kanskje mer bredde enn oss, men vi har en bedre 11er. Synes vi har en bra mix av rutine og talent i laget vårt nå, og jeg håper også eksempelvis Petter Mathias Olsen tar et nytt steg nærmere Tippeligaen i år. Spådd en stor fremtid i ungdomsakademiet.

                        Vi skal nok ha inn et par nye spillere til i vinter, men jeg synes ikke laget ser så ille ut som mange andre skal ha det til. Tror feks. ikke Melgalsvis er noen særlig svekkelse fra Skogseid som mildt sagt ikke hadde noen stor sesong i fjor.
                        Stallen holder pr nå ikke tippeliganivå. Jeg utfordrer deg til å ta for deg spiller for spiller og sammenlign oss med hvem som helst utover de nyopprykkede lagene, og du vil raskt se at det ikke står veldig bra til sånn ståa er nå. Fra en stall som berget tippeligaplassen med et nødskrik er poengkongen (Malo) borte, vår beste spiss (Martin) borte, Jradi som var klokkefast er borte og Skogseid er erstattet med en fyr som aldri har spilt en eneste tippeligakamp. Elleveren er klart svekket siden sesongavslutningen. Benken har vel en snittalder på 18 år og kjører du Kolstad inn på laget og Krogstad på benk har vel benken under 10 Tippeligakamper totalt. Finner du noen verre med unntak av Kristiansund og Sandefjord pr nå? Det virker som du overvurderer spillerne våre noe voldsomt! Spillere som Bonke og Moa har stort potensiale og høyt toppnivå, men de er veldig ustabile og har klare mangler begge to, det er alt for tidlig å kalle de solide tippeligaspillere.

                        At vi har et talentfullt lag med potensiale er jeg med på, men at det er et bra tippeligalag vi har nå, aldri i verden.

                        Det er for øvrig ganske arrogant å si at det er masse andre drittlag som har dårligere ellever, i ditt første innlegg nevner du jo bla Haugesund som havnet på 4.plass og når du trekker fram vår sesongavslutning som argument så trekker du også fram at vi har bedre lag enn Aalesund som avsluttet med 7-2-0 på de 9 siste kampene i år....tipper de ikke akkurat sitter i Aalesund og skjelver av å skulle møte et loppet Lillestrøm i år for å si det sånn.

                        Med 3 solide signeringer blir vi et lag som kan kjempe fra 6-10 plass, uten det så havner vi blant de nederste 5.

                        Kommentar

                        • Fugl1120
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 3528

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Bukkenbruse

                          Stallen holder pr nå ikke tippeliganivå. Jeg utfordrer deg til å ta for deg spiller for spiller og sammenlign oss med hvem som helst utover de nyopprykkede lagene, og du vil raskt se at det ikke står veldig bra til sånn ståa er nå. Fra en stall som berget tippeligaplassen med et nødskrik er poengkongen (Malo) borte, vår beste spiss (Martin) borte, Jradi som var klokkefast er borte og Skogseid er erstattet med en fyr som aldri har spilt en eneste tippeligakamp. Elleveren er klart svekket siden sesongavslutningen. Benken har vel en snittalder på 18 år og kjører du Kolstad inn på laget og Krogstad på benk har vel benken under 10 Tippeligakamper totalt. Finner du noen verre med unntak av Kristiansund og Sandefjord pr nå? Det virker som du overvurderer spillerne våre noe voldsomt! Spillere som Bonke og Moa har stort potensiale og høyt toppnivå, men de er veldig ustabile og har klare mangler begge to, det er alt for tidlig å kalle de solide tippeligaspillere.
                          Dette har blitt sagt en rekke ganger før når vi har mistet spillere og. Mistet masse rutine med PVM, BHR og Palmi for å nevne noen fra noen år tilbake, men alle var spillere som ikke var nevneverdig gode uansett. Bassel holder marginalt høyere nivå enn hva feks. Kolstad gjør, og med unntak av noen kanonskudd leverte han i mine øyne en ytterst middelmådig sesong i fjor. Skogseid var kanskje vårt svakeste punkt, mens Malo først ble god etter at Erlandsen tok over i mine øyne. Tok over 20 runder før mannen begynte å jobbe for laget.

                          Jeg har ikke tenkt til å bruke julenatta på å liste opp samtlige lags tropper, men spiller for spiller har vi et både bedre og mer rutinert mannskap enn mange lag i Tippeligaen. Se på Tromsø, Sogndal, Kristiansund, Stabæk og Sandefjord som alle har markant svakere lag enn oss. At vi såvidt berga plassen i fjor var primært fordi vi hadde en elendig trener, ikke et dårlig lag. Det er bare å se på hvordan vi avsluttet sesongen med en ny trener, så ser man at potensialet er bra i dette laget.

                          Arnold, Kippe, Mikalsen, Amundsen, Bonke og Erling har alle solid Tippeliga-erfaring og betydelig mer enn hva de fleste bunnlagene har. Jeg er forøvrig uenig med deg i at Bonke er ustabil - han var kanskje vår beste spiller på vårparten og kommer til å fungere ekstremt bra i Erlandsen-systemet med sin kapasitet. I tillegg har vi Matthew som er for god for Tippeligaen og antagelig nære topp 5 midtbanespillere. Han blir bare bedre neste år med bedre erfaring i Tippeligaen.

                          Jeg sier ikke at vi har en stall som skal kjempe mot Rosenborg, Molde, Odd eller Godset. Men bak der handler mye om flyt og selvtillit, og når fjorårets Brann-lag kunne ta sølv og FKH 4. plass sier det alt om hvordan lag med klare mangler kan hevde seg dersom de havner i flytsonen. Se også på Sarpsborg som sank som en stein utover i sesongen i fjor forøvrig, og som ytterligere er svekket etter salget av Tokstad. Stabæk mister Meling som er den eneste kvalitetsspilleren de har. Tromsø berga plassen med et nødskrik.

                          Grunnen til at vi kan være optimistiske er at vi berget oss til tross for at en skandaledårlig trener egentlig hadde sent oss ned allerede. Med en betydelig bedre trener inne ser jeg det som fullstendig usannsynlig at vi vil være i nærheten av å rykke ned neste år. Min spådom er at vi store deler av året vil ligge i 7-10 sjiktet.

                          Lauken er vår venn!

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13277

                            #14
                            Veldig bra at pilen peker i feil retning, med tanke på at den superbe retningen den har pekt i før de siste sesongene definitivt har vist seg å være 180 grader misvisende.

                            Kommentar

                            • Børge
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2013
                              • 2558

                              #15
                              Lurer på når stallen skal fylles opp. Håper ikke man nok et år velger å vente til mars fordi spillerne da visstnok er "så billige" og man i realiteten sparer to måneder med lønn.

                              Når argumentasjonen som brukes er at man skal bli gode på defensiv organisering, samkjørte og gratis å trene - da må man også få god tid med stammen i laget. Oppkjøringa må brukes for alt den er verdt!

                              Jeg må få si at pr juleaften, så har Bjarmann skuffet med å sette sammen stallen for neste sesong. Kommer til å bli samme røret i år med viktige spillere inn helt på tampen. Spillere som gjerne ikke akkurat er i form og klare for kamp. Han har starten på januar til seg på å levere i mine øyne.
                              Sint og tverr på felt N

                              Kommentar

                              • Klimtkongen
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2014
                                • 419

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Fugl1120

                                Latterlig å si at stallen ikke holder Tippeliga-nivå. Dersom du ser 11ern Bukkenbruse lister opp over holder ikke den noe lavere nivå enn den vi avsluttet sesongen med som et av formlagene i Tippeligaen. Det er mange andre drittlag som har svakere 11er enn oss. Ser noen over her nevner at Sarpsborg er i en helt annen liga enn oss, det er også bare piss. De har nok kanskje mer bredde enn oss, men vi har en bedre 11er. Synes vi har en bra mix av rutine og talent i laget vårt nå, og jeg håper også eksempelvis Petter Mathias Olsen tar et nytt steg nærmere Tippeligaen i år. Spådd en stor fremtid i ungdomsakademiet.

                                Vi skal nok ha inn et par nye spillere til i vinter, men jeg synes ikke laget ser så ille ut som mange andre skal ha det til. Tror feks. ikke Melgalsvis er noen særlig svekkelse fra Skogseid som mildt sagt ikke hadde noen stor sesong i fjor.
                                Jeg ser på den stallen og ser 3-4 som kanskje hadde spilt nogen lunde fast på andre lag. Og på benken er det syltynt.

                                Det er jo forsåvidt greit det, som jeg også skriver, når vi fortsatt ikke er i 2017. Hadde jeg trodd vi kunne handlet inn det vi mangler. I

                                Kommentar

                                • Avon
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2011
                                  • 267

                                  #17
                                  Forsvaret virker solid, hvis Megalvis tar nivået. Her matcher vi nok de fleste TL-lag, men det er tynt med backup.

                                  På midtbanen er det mange spennende unge talenter, men det mangler sårt rutine. Det kan gå bra hvis de alle løfter seg et hakk, men jeg mener det vil være stor gambling å ikke hente inn en rutinert sentral midtbane som kan styre spillet, spesielt nå som sheriff er skadet. Akkurat nå er nok midtbanen blant de svakeste i TL, først og fremst fordi de er for ustabile, mangler erfaring og ikke har spilt lenge nok sammen.

                                  På topp så kan Malec og EK være en spennende duo hvis de får samarbeidet til å fungere, de kompletterer hverandre bra, men begge leverte litt under forventet i fjor. Trenger en erstatter for GM, men kan ta sjansen på et talent her. Spissene holder nok et middels TL-nivå akkurat nå.

                                  Med forsterkning på midtbanen og mer backup i forsvar og på topp så bør laget kjempe midt på tabellen, topp 7 er nok mulig med litt flyt.

                                  Kommentar

                                  • CFC1976
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2015
                                    • 341

                                    #18
                                    Enda mer bekymringsfullt...

                                    Når det gjelder LSK effekter, har klubben solgt for mindre enn 200,000kr i 2016.


                                    Kommentar

                                    • Børge
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2013
                                      • 2558

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av CFC1976
                                      Enda mer bekymringsfullt...

                                      Når det gjelder LSK effekter, har klubben solgt for mindre enn 200,000kr i 2016.

                                      Kan ikke stemme.... Om så er tilfelle står vi her hjemme for nærmere 2 %...
                                      Sint og tverr på felt N

                                      Kommentar

                                      • knut
                                        Make knut Great Again
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2006
                                        • 9460

                                        #20


                                        Denna øker nok inntektene.

                                        Skulle bare hatt andre "må ha"-ting...

                                        Kommentar

                                        Working...