Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....
Å fyttihelvete. Er det virkelig han som er i både reklamen og på scenen, eller er det tvillingbroren i reklamen? Nakenartister og fengselsfugler på laget nå, altså. Tror vi skal forberede oss på mye moro på vår bekostning kommende sesong
- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Elsker Mads. Bortsett fra en kjip opplevelse mot Bråthen tror jeg ikke det er veldig feil å hevde at han har vært lagets beste sammen med Mathew. Unsung hero så det holder, og med den fysikken kan han være høyrebacken vår i ti år fremover.
Var Sarpsborg så ille da? Ingen var gode i den kampen. Brann var mye verre, og uansett må vi regne med fluktuasjon. Synes også Melgalvis ser mer komfortabel på kant, så da er vi godt forspent på høyre.
Oi, oi - hvis du virkelig mener det da har du klart å fortrenge mye...!
Hvis man gjør absolutt alt feil i 45 min, offensivt så vel som defensivt, så er man med i diskusjonen om svakeste omgang. Men ja, klar over at andre spillere også har hatt svake prestasjoner. Og som sagt er jeg veldig positivt til Haaken på generelt grunnlag.
RB sin børs fra kampen:
Mats Haakenstad 2
Marerittaktig førsteomgang. Overspilt flere ganger, blant annet før 0–1 og en rekke pasningsfeil. Tapte også duell før 0–2.
Hvis man gjør absolutt alt feil i 45 min, offensivt så vel som defensivt, så er man med i diskusjonen om svakeste omgang. Men ja, klar over at andre spillere også har hatt svake prestasjoner. Og som sagt er jeg veldig positivt til Haaken på generelt grunnlag.
RB sin børs fra kampen:
Mats Haakenstad 2
Marerittaktig førsteomgang. Overspilt flere ganger, blant annet før 0–1 og en rekke pasningsfeil. Tapte også duell før 0–2.
Når du bruker RB som sannhetsvitne da vetdu at du har en dårlig sak :-)
Men jeg må innrømme at jeg leste innlegget ditt for dårlig og ikke fikk med meg at det ble referert til Sarp-kampen. Jeg trodde det var snakk om 1. omgangen i går, og da var jo gutten god!
Har fått husket litt, og det stemmer så absolutt at han hadde en fryktelig kamp mot Sarpsborg. Som nevnt var ingen gode i den kampen, men så skjedde det også mot det jeg vil hevde har vært seriens klart beste lag. Uansett, motoren, nærteknikken og generell utvikling har vært superb, og det er mer enn én parallell til Gunnar Halles inntog i klubben.
Noen småfeil her og der. Ligger litt feilplassert noen ganger. Men må si at denne fyren begynner å bli helt rå! Tviler sterkt på at noen i hele eliteserien har like stor kapasitet. 70-meters returløp og gjenvinning 4 minutter på overtid i går. Konge signering!
Han slet den første halvtimen og fikk problemer flere ganger da, men han spilte seg bra opp. Syns han funker ålreit defensivt, men han er vel ikke akkurat noe angrepsvåpen, for å si det sånn.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Eh, trigz? Du vet jeg elsker deg, men nå var du usaklig. Det vil sjokkere meg om ikke Mads er blant spillerne med flest vellykkede avdriblinger i serien, og han løper rett og slett mest. Av alle. Han er faktisk et av våre viktigste offensive våpen, blant annet fordi utholdenhet og tempo konstant skaper overtall uten at vi blottlegger oss defensivt. Innleggsfoten er ikke verst, men har noe forbedringspotensiale,det skal jeg være enig i.
Jeg har ikke fått sett kampen i går enda pga bryllup(sadister), så et lite forbehold der, men regner med at han var like maskin som vanlig. Hvor lang er kontrakten? Irrelevant. Forleng uansett.
Jeg syns han har tatt store steg i år, men verken han eller Melgalvis kan jo legge inn. Dekker mye rom, det har du selvsagt rett i. En helt ok back, men f.eks. Rafn er jo en mye bedre fotballspiller (og bidrar mye mer i angrepsspillet).
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Kommentar