Vanskelig å skjønne at han skal være forbanna pga lite spilletid. I sin første sesong spilte han samtlige 30 kamper i Tippeligaen. Året etter 27 kamper, der 22 av dem var fra start. I år har han startet 9/10 kamper. Og da har jeg ikke medberegnet cupkamper for disse tre årene. Haakenstad er dermed en av de som har spilt mest av spillerne på LSK siste sesongene, så dette kan umulig stemme.
Mats Haakenstad
Collapse
X
-
Dersom begge hadde fått 5, så hadde det vært greit. Når RB gir forskjellig karakter til tross for at beskrivelsene er tilnærmet like, kanskje med Haakenstad hakket bedre, så forstår jeg ingenting.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Muligens pga "vellykede" raid. Rafn har en tendens til å enten få frispark, corner eller lagt inn. I større grad spiller Håken støtte når han kommer til motstanders dødlinje. Begge fortjener vel samme karakter, ingen spesielle feil på noen av dem som trekker ned. Mulig Rafn dro det i land med det siste raidet etterfulgt av en piruett og klabb og kebab inne i TILs 16?Kommentar
-
Ser RB presterer å gi Mats 3 på børsen i dag. Selv mener jeg han spilte til minst en 4er, hadde nok gitt 5. Han har en hel grei kamp uten avgjørende feil og fortjener bedre. Følelsen av at RB har en agenda mot han blir bare sterkere.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 3Kommentar
-
Haakenstad har ikke lenger aluminiumsfolie på huet. Han har rett!Kommentar
-
Rafn fikk 6. Helt greit etter en slik kamp. Det jeg reagerer på er den konsekvente nedvurderingen av Mats. Han har sine begrensninger, men har hevet seg etter B/G kampen. Jeg synes han gjorde en god figur i dag. Rafn er hakket bedre, men ikke dobbelt så god.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 2Kommentar
-
3 er kanskje litt strengt, men 4 er maks. Synes han gjør mye rart i hver eneste kamp og det er en spiller jeg overhodet ikke føler meg trygg på. Rett etter pause kløner han det til nede ved cornerflagget da han mister ballen istedenfor å feie den opp. 3 sekunder etterpå får han ballen tilbake og spiller den uforståelig rett til en godset spiller i farlig rom. Helt horribelt og det er bare et eksempel. Så er det han som opphever offsiden på målet. Mulig det var hårfin offside, men likevel ligger han en meter bak linja. Han skal ha for at han løper mye og han rydder også opp i en del avgjørende situasjoner, men totalt sett så synes jeg ikke han er god nok til å være et førstevalg...................👍 3Kommentar
-
3 er kanskje litt strengt, men 4 er maks. Synes han gjør mye rart i hver eneste kamp og det er en spiller jeg overhodet ikke føler meg trygg på. Rett etter pause kløner han det til nede ved cornerflagget da han mister ballen istedenfor å feie den opp. 3 sekunder etterpå får han ballen tilbake og spiller den uforståelig rett til en godset spiller i farlig rom. Helt horribelt og det er bare et eksempel. Så er det han som opphever offsiden på målet. Mulig det var hårfin offside, men likevel ligger han en meter bak linja. Han skal ha for at han løper mye og han rydder også opp i en del avgjørende situasjoner, men totalt sett så synes jeg ikke han er god nok til å være et førstevalg.Kommentar
-
Hvis Haakenstad fikk 3 på børsen i RB så kan den personen like godt avskiltes som fotballekspert. Det var vel det samme som Slørdahl fikk etter Kristiansund kampen. Det er rett og slett et hån og agenda mot Haakenstad. Jo da Haakenstad gjorde et par brølere i starten av andre omgang men hvis man ikke får med seg hva han bidrar med av andre ting og hvordan han nærmest alene skaffet 3 innkast på overtid med sin løpskraft. Fikk ros flere ganger i løpet av kampen av Rekdal også.Last edited by maxpayne; 14.07.2019, 22:58.👍 2Kommentar
-
De fleste holder nok Rafn som hakket bedre generelt, men i denne kampen var de jevnbyrdige etter min mening. Ikke 6 mot 3 som RB skal ha det til.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 4Kommentar
-
Stemmer det at han ikke har noen målpoeng hittil i sesongen?
http://www.altomfotball.no/element.d...eFullUrl=falseKommentar
-
Stemmer det at han ikke har noen målpoeng hittil i sesongen?
http://www.altomfotball.no/element.d...eFullUrl=false
Magefølelsen min er ikke at Mats har blitt dårligere, men at situasjonene han blir satt i har vært vanskeligere. Mats sin styrke ligger i å komme på løpene bakfra. Nå får han oftere ballen langt bak i banen og må så sette fart fremover, og det passer han dårligere.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Men hverken Rafn eller Ødemarksbakken fikk vel kritikk for at innlegget kom fra deres side? TLO fikk vel ikke trekk for alle sjansene han brant i fjor? Å se Studio Åråsen med Svesengen som jakter på ting som han kan laste de spillerne han ikke liker, mens favorittene hans slipper unna all kritikk, er mildt sagt irriterende.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
Kontrakten er terminert iflg RB.
Fikk etterhvert mye tyn på forumet. Etter min mening var mye av det uberettiget. Var kanskje ikke den beste til å plassere seg men var et arbeidsjern og bidro sterkt til at vi tok cupgull i 2017 og at vi holdt plassen i ES 2018 da han som innbytter kom inn og scoret 2 mål og snudde 1-2 til 3-2 mot Stabæk.
Lykke til videre Haaken.
👍 10Kommentar
Kommentar