Nye spillere?
Collapse
X
-
Var en tid da det ble sett som et steg opp å gå fra søpla og hit. Den tiden er forlengst forbi dessverre.Kommentar
-
Jeg hørte akkurat et intervju av han i forbindelse med at han er klar for søpla. Og han eier ikke en millimeter med ydmykhet. Han framstiller seg som Guds gave til fotballen.
Rett og slett et ekkel spiller som jeg er glad for at vi slipper å ha i klubben.Kommentar
-
👍 1
Kommentar
-
Det virker rett og slett som at budsjettet er tømt. Nedgangen i økonomiske rammebetingelsene for sport må ha vært stor.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Ser ikke helt behovet for Reo-Cooker jeg da. En morsom type som skapte en sak eller to mens han var her, men kvalitetsmessig tror jeg ikke han tilfører så veldig mye basert på siste man så til han i alle fall. Spesielt fordi den sentrale midtbanen vår faktisk ser ganske så sterk ut, og har brukbar bredde i mostetning til de andre andre lagdelene.
Hvis Bonke er henvist til benken, så er den sentrale midtbanen vår betydelig bedre enn i fjor, og vi har en veldig god Eliteseriespiller på benken.Kommentar
-
Etter at Kolstad dro på lån har vi vel strengt tatt bare tre sentrale midtbanespillere, i mine øyne manko på én. Krogstad, Mathew og Bonke. Skader og karantener kommer, hva gjør vi hvis to av spillerne er ute til en eller flere kamper? Rafn sentralt?Kommentar
-
gilbertKommentar
-
Det er en åpning for det som du sier, men prosessen er litt mer avansert utenfor overgangsvinduet. Henta jo en høyre back for to år siden på den ordningen.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Udoji har vel også spilt mye sentralt etter hva jeg forsto? Er vel historisk sett mer en offensiv sentral midtbanespiller enn ving og spiss som vi ser ut til å benytte han mest i?Kommentar
-
Med mindre vi får tilbud om en spiller som utvilsomt går rett inn og forsterker første-elleveren, så tenker jeg det er greit å spare midlene til sommervinduet. Da har vi en bedre forståelse for hvilke posisjoner som må forsterkes, og vi har fått første runde med skader som må erstattes. Lettere å se de konkrete behovene da fremfor å forsøke å tette potensielle hull på forhånd.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Og ut av det blå kommer en Skoda på oppløpssiden:
http://www.lsk.no/nyheter/den-tsjekk...gnerte-for-lsk
Hva tenker vi om dette? Høyreist tsjekker kan vel fort minne litt i overkant mye om Malec? Noen som følger ligaen der borte og har sett fyren?Kommentar
-
Han ligger på tredjeplass på toppskårerlista i hvert fall. 10 mål på 20 kamper for laget som ligger på 11. plass. Det er slett ikke verst, selv om alle målene kom i høst. Så vidt jeg forstod av "google translate"-tsjekkisk, så var fyren aktuell for Kina i vinter også. Ser slett ikke verst ut!👍 5Kommentar
-
Nettavisen sin livefeed: Svar fra Bjarmann på spørsmål om Reo-Coker skal fortsette å trene med klubben og om overgang kan være aktuelt: - Skal ikke trene mer. Vi avskriver ingen, siden vi fremdeles har én plass ledig på kvoten for spillere utviklet i utlandet.
Deadline day-oppdatering fra LSKs sportssjef Torgeir Bjarmann: - Stille i dag. Vi fortsetter å holde øye på markedet for frie spillere når markedet lukker. Det er som regel der vi henter spillere uansett, skriver Bjarmann i en sms.Kommentar
Kommentar