Nye spillere?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LS89
    Kamptrådkongen
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2013
    • 3339

    #61
    Vi kan signere spillere uten kontrakt utenom overgangsvinduet. Dvs vi kan signere f.eks Reo-Coker.

    Kommentar

    • LS89
      Kamptrådkongen
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2013
      • 3339

      #62
      Kan virke som Reo-Coker er klar for Granada sammen med en annen mann som var linket til oss, Kieran Richardson.

      Kommentar

      • gilbert
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 3197

        #63
        Romerikes Blad lørdag 10. juni skriver om en internkamp mellom A-laget og juniorene, som A-laget vant 3-1. William Magnusson skårte 1-0 for juniorene etter en 45-graders pasning fra Petter Mathias Olsen. For A-laget skårte Melgalvis på straffe etter felling av Bonke Innocent, den bosniske midtbanespilleren Ivan Sesar (27), og Michal Skoda.

        Sesar har trent med laget ei ukes tid. Dersom Bonke skulle bli solgt, kan vi nok trenge erstattere på sentral midtbane, om ikke Sheriff Sinyan mirakuløst skulle bli klar tidlig i høst.

        gilbert

        Kommentar

        • Bibaboy
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2008
          • 712

          #64
          Opprinnelig skrevet av MortenA

          Bonke har ikke slått til?? Den så jeg ikke helt komme. Var sjeleglad vi solgte Friday i fjor sommer, og ikke Bonke som gjør den viktige ryddejobben ala Kante i Leicester i fjor. Regner med at han blir enda viktigere i år med Arnes organisering. Sannsynligvis et av de første navnene som noteres når laget skal settes opp.

          Er nysgjerrig på hva som skal til for at Bonke slår til i dine øyne.
          Legger meg panneflat og innrømmer at jeg tok fryktelig feil. Bonke har vært en åpenbaring etter at han kom tilbake fra skade. Laget har prestert langt bedre etter hans tilbakekomst. Dette er ikke tilfeldig. Måtte det bare fortsette, for nå er vi i stimen om dagen. Morro å se Bonke og Matthew eie midtbanen kamp eter kamp,
          Fugla Forever

          Kommentar

          • MortenA
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 3404

            #65
            Sliter med å finne en bedre midtbaneduo i Eliteserien enn Bonke og Mathew om dagen. Håper derfor klubben er i forkant og sikter inn spillere/talenter som kan spilles inn fra sommervinduet fordi ingen av de to vi har i dag vil sannsynligvis spille ut kontrakten sin med mindre noe spesielt skulle skje.
            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

            Kommentar

            • mrognan
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2008
              • 845

              #66


              Nigel Reo-Cokers karriere i Start er over etter under to måneder. 1. divisjonsklubben har terminert kontrakten med den tidligere Premier League-profilen.
              Like greit vi ikke brukte penger og tid på han.
              Morten

              Kommentar

              • LS89
                Kamptrådkongen
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2013
                • 3339

                #67

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  #68
                  Han klarer jo nesten ikke å løpe!
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • mrognan
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2008
                    • 845

                    #69


                    Reo-Coker tok selv kontakt med Fædrelandsvennen mandag ettermiddag fordi han ønsket å gi sin versjon av hans periode i klubben. Søndag ble han kalt inn på et møte med Steinar Pedersen der han fikk beskjed om at han var ferdig i klubben. I løpet av intervjuet med Fædrelandsvennen bruker han engelske ordene «disguisting» og «disgraceful» en rekke ganger. Han gir uttrykk for at Start-trener Pedersen har behandlet ham uten respekt.
                    Morten

                    Kommentar

                    • andersmm
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 5764

                      #70
                      Han må jo virkelig ha sluppet seg ned etter at han kom til Start. Rapportene fra hans prøvespill i LSK-hallen var jo relativt positive. Ser jo ut som han er i elendig fysisk forfatning og det ryktes også at han har tatt seg noen runder i Kristiansand nattestid. Tror settingen med å spille foran lite tilskuere rundt om i bygde-Norge har lurt ham til å tro at han ikke behøver anstrenge seg for å herje i OBOS. Realiteten er dog at man ikke kan senke seg veldig mye fra eliteserie-nivå før man også er for dårlig for OBOS-ligaen.
                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                      Kommentar

                      • trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7056

                        #71
                        Det er mange hundre kontrakter i Europa som går ut 30. juni. Her håper jeg LSK er på ballen med tanke på å bruke penga Malec og Skoda frigjør når de forhåpentligvis sendes på dør.
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                        Kommentar

                        • kunden
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 2325

                          #72
                          Fra RB:
                          De tre afrikanerne som trener med LSK nå, har vært med siden fredag i forrige uke.
                          Det er spissen Ortserga Godwin (18), midtbanespilleren Ezeh Chinedu Charles (19) og kantspilleren Paul Were (26).
                          Godwin og Charles er fra Nigeria, mens Were er en landslagsspiller fra Kenya som LSK-keeper Arnold Origi kjenner.
                          Allerede mot slutten av denne uka kommer to nye nigerianske spillere.
                          Det er spissene Moses Ebiye (født i 1998) og Kelechi Edegware (født i 1997) som er ventet til Åråsen i løpet av kort tid.

                          Kommentar

                          • Robiwan
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2006
                            • 603

                            #73
                            Digger disse navnene, Godwin må jo være guddommelig god, på samme måte som Bonke alltid er Innocent
                            Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                            Kommentar

                            • kunden
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 2325

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av Robiwan
                              Digger disse navnene, Godwin må jo være guddommelig god, på samme måte som Bonke alltid er Innocent
                              Det er noe guddomelig over Moses også. Kanskje han åpner motstanderforsvaret slik hans navnebror åpnet Rødehavet?

                              Kommentar

                              • Trooond
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2015
                                • 1039

                                #75
                                Brændsrød blir det nå ikke i hvertfall, har signert for Sogndal

                                Kommentar

                                • Joha
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2003
                                  • 314

                                  #76
                                  Er det noen ny spiss på tur eller noen som vet

                                  Kommentar

                                  • Kanarivogel89
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 4457

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av Joha
                                    Er det noen ny spiss på tur eller noen som vet
                                    Etter dagens signering av Ezeh Chinedu Charles, er fortsatt de nigerianske spissene Isaac Boye Edegware (19) og Moses Ebiye (20) på prøvespill i tillegg til den kenyanske kantspilleren Paul Were (26 og kompis av Origi).Så må vi samtidig ikke glemme at broren til Haakenstad, Niklas, trener med oss. Han er spiss og spiller til daglig for Ørn Horten.

                                    Ebiye skal ifølge rapporter her inne ha gjort sine saker veldig bra. Scoret blant annet tre mål under "spilleseksjonen" på en trening tidligere i uka.

                                    Youtube-kavalkader for de spesielt interesserte:
                                    Were: 1 & 2
                                    Ebiye: 1
                                    Edegware: 1

                                    Kommentar

                                    • Tor Olav
                                      Juniormedlem
                                      Bøffelpromp
                                      • Aug 2016
                                      • 17

                                      #78
                                      Nosa er uten kontrakt, og RBK ser på mulighetene for å signere han, noe for LSK, eller for mye i lønn?

                                      Kommentar

                                      • kunden
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 2325

                                        #79
                                        Mannen må hjem. Haha, for en sentral midt vi kan få

                                        Kommentar

                                        • Robiwan
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2006
                                          • 603

                                          #80
                                          Han blir vel for dyr for oss vil jeg tippe. Men hvis han skulle komme hjem, hadde jeg retta på shortsen og jubla høyt
                                          Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                                          Kommentar

                                          Working...