Vi trenger venstrebein sårt, og Ringstad er vel ikke helt fremmed for å spille høyere opp i banen?
Nye spillere?
Collapse
X
-
Ble kanskje sikta til at LSK var interessert når han gikk til godset, men godset tilbød mer penger. Jeg mener vi trenger venstrebein og Ringstad kan være en spiller vi kan ha i mange år, så ja takk for min del.👍 1Kommentar
-
Som jeg nevnte i en annen tråd angående SKMs variable spill dette året, så er vi dårlig skodd på venstreback. Om vi kan få inn Ringstad, så har vi en solid eliteseriespiller med god venstrefot, som kan bekle både venstre back og kant i mange år framover. Tror også det er bra for SKM å få litt konkurranse, da han er nødt til å stramme opp sitt defensive spill og slutte med det loket vi har sett i perioder i år. At Ringstad forlot som Bosman og gikk til Godset når han kom tilbake til Norge kan jeg leve med. Nå har han fått sett seg rundt og prøvd litt annet. På tide å komme seg hjem til trygge rammer på Åråsen og fokusere på å levere for LSK i mange år framover.
Tokstad er også hel ved, og må jo være en spillertype Arne elsker. Også dette en investering i en spiller som kan bidra for LSK på lang sikt. Har vært het på overgangsmarkedet internt i Norge, men ikke så god at en utenlandsk klubb kommer til å kaste penger etter oss for å kjøpe ham løs. Nå vet jeg ikke hvor mye av Bonke-pengene som er tilgjengelig, men om vi kan strekke oss littegrann lenger synes jeg vi skal forsøke. Har ikke vært noen ubetinga suksess i Godset, og det virker ikke som han er rett type for spillet deres. Selv om det nok lå en del prestisje i kjøpet kan det kanskje være lurt å gi slipp på ham mens folk fortsatt er villige til å betale cash.
Forøvrig oppløftende å se at vi faktisk har noen kroner til spillerkjøp."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor👍 6Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg burde nok presisere hva jeg mente der, ja. Og det går på mye av det som er nevnt, metthet og en spiller som etter min mening aldri har kommet i nærheten av sitt potensial. Men selv om utenlandsoppholdet ikke ble noen sukess kan det jo hende han plukket opp noe, men er tvilende. Tokstad er nærmest på andre siden av skalaen og et rent treningsprodukt, vi vet vi får inn mentalitet og proff holdning. En som setter standard på treningene. Nå hevdes det jo at han er et signalkjøp av Flo så her må vi grave dypt, men man bør strekke seg ganske langt, synes jeg.Kommentar
-
Kan heller ikke huske noen episoder, men så ut som han var litt lei mot slutten av sin forrige periode hos oss.Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Mesfin var på Eurosports deadlineday-dekning nettopp. Sa vel egentlig at det ikke kom til å skje noe særlig før vinduet stenger. Han ringte dog inn fra kontoret på Åråsen, så helt umulig er det kanskje ikke?"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Ja, men kun frem til 10. september. I tillegg må noen ytterligere vilkår være oppfylt. Se mer her:
Kommentar
-
– Han er best i 1. div.
https://www.rb.no/strommen-if/sport/.../s/5-43-566342
– Han er fortsatt den beste stopperen i 1. divisjon, uten tvil. Det er en gåte for meg at ingen har oppdaget det før nå, sier Olsen.
For forrige uke var nemlig Steinar Strømnes på Lillestrøm-trening, og lukter trolig på en retur til Eliteserien.
– Jeg vil jo selvsagt spille så høyt som mulig, så får vi se hva som skjer, sier Strømnes selv.
– Akkurat nå har jeg fokus på Strømmen, og på å klare kvalikplass. Det tror jeg vi kan få til.
30-åringen har fortid i Vålerenga, men dét står ikke i veien for en eventuell LSK-overgang.
– Det er ti år siden jeg var der, så jeg tenker ikke så mye på det. Jeg er ingen Vålerenga-gutt, sier han.Kommentar
Kommentar